Figma: تیم‌ها، سهامداران و بررسی‌های طراحی

Figma: Teams, Stakeholders, and Design Reviews

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: فرآیند طراحی UX خود را ساده کنید. یاد بگیرید که چگونه از Figma برای سازماندهی تیم های خود، ساختن طرح های خود و توزیع آنها برای بررسی توسط ذینفعان غیر فنی استفاده کنید. در این دوره، مربی تام گرین نشان می‌دهد که چگونه ویژگی‌های Figma می‌تواند به شما کمک کند تا یک مرکز مرکزی برای کل تیم خود برای همکاری و مفهوم‌سازی طرح‌ها ایجاد کنید. او با مروری بر فرآیند طراحی UX شروع می‌کند و نحوه ایجاد و مدیریت تیم‌ها را در Figma نشان می‌دهد. در مرحله بعد، نحوه انجام و گزارش در مورد تحقیقات کاربر خود را در Figma، از جمله پرسوناها، نقشه های سفر، نقاط لمسی و جریان های کاربر یاد بگیرید. سپس در مورد تکنیک ها و ابزارهایی که می توانید برای مفهوم سازی طرح خود با استفاده از ابزارهای دیجیتال و همچنین طرح های کاغذی استفاده کنید، بیاموزید. سپس تام نشان می دهد که چگونه وایرفریم خود را به یک ماکت کاربردی تبدیل کنید و تعامل را اضافه کنید. در فصول پایانی، او نشان می‌دهد که چگونه می‌توان آزمایش کاربر را برای تأیید اعتبار طراحی و اشتراک‌گذاری و واگذاری پروژه انجام داد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • نحوه استفاده از Figma با تیم خود How to use Figma with your team

1. فرآیند UX 1. The UX Process

  • ارائه بازخورد Providing feedback

  • طراحی UX چیست؟ What is UX design?

  • با ذینفعان ملاقات کنید Meet the stakeholders

2. ایجاد تیم 2. Building the Team

  • با تیم ملاقات کنید Meet the team

  • ایجاد یک پروژه Creating a project

  • همکاری Collaboaration

  • ایجاد یک کتابخانه تیمی Creating a team library

3. تشکیل پرونده 3. Making the Case

  • بررسی پرسوناها در فیگما Reviewing personas in Figma

  • نقاط تماس چیست؟ What are touchpoints?

  • بررسی نقاط تماس در Figma Reviewing touchpoints in Figma

  • بررسی نقشه سفر Reviewing a journey map

  • در حال انجام تحقیقات شما Doing your research

  • بررسی یک جریان کاربر Reviewing a user flow

  • ساخت پرونده تجاری Making the business case

4. مفهوم سازی 4. Conceputualization

  • وفاداری چیست؟ What is fidelity?

  • تکنیک های مفهوم سازی Conceptualization techniques

  • بررسی وایرفریم ها Reviewing wireframes

  • ایجاد وایرفریم در Figma Creating wireframes in Figma

  • طراحی Sketching

  • بررسی نمودار جریان کار Reviewing a task flow diagram

5. Wireframe به Mock-Up 5. Wireframe to Mock-Up

  • بررسی ماکت Mid-Fi Reviewing the mid-fi mock-up

  • ایجاد یک ماکت با وفاداری متوسط Creating a medium-fidelity mock-up

  • فاکتور X تصاویر The X factor of images

  • هگز چیست؟ What the heck is hex?

  • طراحی سیستم ها در Figma Design systems in Figma

  • ماکت با وفاداری متوسط The medium-fidelity mock-up

  • هوش مصنوعی و Figma AI and Figma

  • نمونه های اولیه یکبار مصرف Disposable prototypes

  • نقش تیم طراحی The role of the design team

6. اضافه کردن تعامل 6. Adding Interactivity

  • بررسی تعامل Reviewing interactivity

  • اضافه کردن دکمه ها و لینک ها Adding buttons and links

  • ایجاد اجزا Creating components

  • بررسی اجمالی حرکت Overview of motion

  • اضافه کردن حرکت Adding motion

  • نقش تعامل The role of interactivity

7. اشتراک گذاری، همکاری، صادرات 7. Sharing, Collaboration, Exporting

  • صادرات پروژه Figma Exporting a Figma project

  • پیش نمایش دستگاه Device preview

  • همکاری Collaboration

  • تست کاربر User testing

  • دسترسی Accessibility

  • به اشتراک گذاری یک پروژه Sharing a project

نتیجه گیری Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

Figma: تیم‌ها، سهامداران و بررسی‌های طراحی
جزییات دوره
3h 8m
43
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
235
- از 5
دارد
دارد
دارد
Tom Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tom Green Tom Green

معلم ، نویسنده ، استاد تام گرین یک معلم ، نویسنده و استاد در دانشکده فناوری هامبر کالج فناوری اطلاعات است.

تام نویسنده بیش از 12 کتاب فلش و گرافیک حرکتی است ، از جمله آخرین بنیاد Adobe Edge Animate ، برای دوستان ED. تام همچنین یکی از اعضای گروه بین المللی Adobe Education Leaders و یکی از اعضای قدیمی گروه Adobe Community Professionals است. وی جلساتی را در موضوعات مختلف ، از ویدیوی فلش گرفته تا هنر داستان نویسی تعاملی ، در کنفرانس های مختلف بین المللی از جمله Adobe MAX ، FITC ، NAB و D2WC برگزار کرده است. تام همچنین در جامعه آموزشی فعال است و به طور منظم در سمینارهای سراسر چین و آمریکای شمالی به دانشجویان و اساتید سخنرانی می کند و در تعدادی از کنفرانس های آموزشی سخنرانی کرده است ، از جمله کنفرانس Sloan-C/MERLOT Emerging Technologies و DELS Forum که توسط دانشگاه پشتیبانی می شود ویسکانسین