آموزش مدل سازی و بافت حیوانات برای بازی ها

Modeling and Texturing Animals for Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره از 3D-Coat، Photoshop، 3DS Max، Zbrush و Marmoset Toolbag در یک پروژه نمونه استفاده می کند که به شما نشان می دهد چگونه پلی کم، UV، پخت، بافت و نمایش نهایی را برای یک حیوان ایجاد کنید تا در بازی استفاده شود. یک توری با وضوح بالا که آماده استفاده در بازی است، می‌تواند بخش دشوار، اما بسیار مهمی از فرآیند باشد. در این دوره، مدلسازی و بافت‌سازی حیوانات برای بازی‌ها، تمام مراحل لازم برای ایجاد یک مش آماده بازی از مجسمه‌ای که قبلا ایجاد کرده‌اید را مرور خواهید کرد. شما با ایجاد مش با وضوح پایین از مجسمه شروع خواهید کرد. در مرحله بعد، UV ها را ایجاد می کنید و با پختن نقشه ها، جزئیات با وضوح بالا را به مش آماده بازی منتقل می کنید. در نهایت، شما بر روی بافت و ایجاد ارائه نهایی برای شخصیت در کیسه ابزار Marmoset تمرکز خواهید کرد. وقتی این دوره را تمام کردید، دانش اساسی در مورد آماده کردن مش با وضوح بالا برای بازی ها خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد مش با وضوح پایین Creating the Low-resolution Mesh

  • مقدمه Introduction

  • آماده سازی مش با وضوح بالا Preparing the High-resolution Mesh

  • ایجاد مش با وضوح پایین برای هد Creating the Low-resolution Mesh for the Head

  • ایجاد مش با وضوح پایین برای عاج ها Creating the Low-resolution Mesh for the Tusks

  • تکمیل مش با وضوح پایین برای هد Finishing the Low-resolution Mesh for the Head

  • ایجاد مش با وضوح پایین برای بدن Creating the Low-resolution Mesh for the Body

  • ایجاد مش با وضوح پایین برای پتو Creating the Low-resolution Mesh for the Blanket

  • ایجاد مش با وضوح پایین برای چشم Creating the Low-resolution Mesh for the Eyes

ایجاد اشعه ماوراء بنفش Creating the UVs

  • ایجاد اشعه ماوراء بنفش برای بدن Creating UVs for the Body

  • ایجاد اشعه ماوراء بنفش برای کیسه ها Creating UVs for the Bags

  • ایجاد UV برای کیسه ها Creating UVs for the Pouches

  • ایجاد یکنواخت تراکم Texel Creating Even Texel Density

  • ترتیب جزایر UV Arranging the UV Islands

  • راه اندازی و سازماندهی طرح UV Setting up and Organizing the UV Layout

  • آینه سازی زره ​​و اشعه ماوراء بنفش Mirroring the Armor and UVs

  • آینه کاری قطعات متقارن Mirroring Symmetrical Pieces

پخت نقشه های بافت Baking the Texture Maps

  • نامگذاری کنوانسیون ها و آماده سازی مش Naming Conventions and Preparing the Mesh

  • آماده سازی مش با وضوح بالا Preparing the High-resolution Mesh

  • واردات مش های با وضوح بالا و پایین Importing High and Low-resolution Meshes

  • تنظیمات Projection را تنظیم کنید Set-up the Projection Settings

  • پخت نقشه های بافت Baking the Texture Maps

  • ایجاد پایگاه Grayscale Creating the Grayscale Base

  • تعمیر پایه خاکستری Fixing the Grayscale Base

ایجاد بافت ها Creating the Textures

  • انتخاب طرح رنگ Choosing a Color Scheme

  • استفاده از Polypaint به عنوان پایه ای برای بافت ها Using Polypaint as a Base for the Textures

  • تمیز کردن Polypaint Cleaning up the Polypaint

  • جزئیات بافت منتشر Detailing the Diffuse Texture

  • ویرایش بافت پایه بدنه و ویرایش های نهایی Editing the Base Body Texture and Final Edits

  • راه اندازی نورپردازی و صحنه نمایش Setting up Lighting and Presentation Scene

  • ایجاد نقشه فلزی Creating the Metalness Map

  • ایجاد نقشه ناهمواری Creating the Roughness Map

  • جزئیات نقشه ناهمواری Detailing the Roughness Map

تنظیم ارائه نهایی Setting up the Final Presentation

  • ایجاد پوز Creating the Pose

  • راه اندازی صحنه ارائه را تمام کنید Finish Setting up the Presentation Scene

  • ایجاد پس زمینه Creating the Backdrop

  • تنظیمات و رندرهای نهایی Final Adjustments and Renders

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی و بافت حیوانات برای بازی ها
جزییات دوره
3h 7m
37
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Micah Masbaum
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Micah Masbaum Micah Masbaum

میکا یک هنرمند شخصیت های سه بعدی است که در تگزاس مستقر است. در حالی که بزرگ می شد ، میکا پس از تماشای فیلم هایی مانند شرک و انجام بازی های مختلف ، عشق خود را به هنر سه بعدی کشف کرد. هنگامی که او دنیای توسعه بازی را کشف کرد و دریافت که می تواند شخصیت هایی را زنده کند ، او گیر افتاد و از آن پس هرگز به عقب نگاه نکرد. Micah در حال حاضر به عنوان یک هنرمند شخصیت های سه بعدی مستقل و خلق شخصیت ها و موجودات برای بازی های ویدیویی کار می کند.