Micah Masbaum

میکا یک هنرمند شخصیت های سه بعدی است که در تگزاس مستقر است. در حالی که بزرگ می شد ، میکا پس از تماشای فیلم هایی مانند شرک و انجام بازی های مختلف ، عشق خود را به هنر سه بعدی کشف کرد. هنگامی که او دنیای توسعه بازی را کشف کرد و دریافت که می تواند شخصیت هایی را زنده کند ، او گیر افتاد و از آن پس هرگز به عقب نگاه نکرد. Micah در حال حاضر به عنوان یک هنرمند شخصیت های سه بعدی مستقل و خلق شخصیت ها و موجودات برای بازی های ویدیویی کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش مدل سازی حیوانات برای بازی ها

Stylized Animal Modeling for Games

این دوره شما را با مجسمه سازی یک حیوان سبک با استفاده از Zbrush آشنا می کند که می توانید آن را برای هر پروژه مدل سازی حیوانات اعمال کنید.


آموزش مدل سازی و بافت حیوانات برای بازی ها

Modeling and Texturing Animals for Games

این دوره از 3D-Coat، Photoshop، 3DS Max، Zbrush و Marmoset Toolbag در یک پروژه نمونه استفاده می‌کند که به شما نشان می‌دهد چگونه پلی کم، UV، پخت، بافت‌ها و نمایش نهایی را برای یک حیوان برای استفاده در بازی ایجاد کنید.