آموزش تکنیک های ارائه برای هنر بازی در کیسه ابزار Marmoset

Presentation Techniques for Game Art in Marmoset Toolbag

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها می خواهیم یاد بگیریم که چگونه با استفاده از Marmoset Toolbag رندرهای خیره کننده ای برای هنر بازی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Marmoset Toolbag 1.07. در این سری از آموزش ها، ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه با استفاده از Marmoset Toolbag، رندرهای خیره کننده ای برای هنر بازی ایجاد کنیم. ما با یادگیری رابط کاربری و نحوه پیمایش در ویوپورت شروع می کنیم. پس از آن، با یادگیری نحوه وارد کردن فایل‌های سه بعدی خود به کیسه ابزار Marmoset، وارد تولید خواهیم شد. سپس ما شروع به ایجاد و اصلاح مواد برای اعمال در شخصیت بازی خود می کنیم. پس از آن، با تنظیم نور در صحنه خود با استفاده از ابزار Sky Tool و چراغ های پویا، صحنه های خود را حتی بیشتر جلو می بریم. ما شروع به پایان دادن به آموزش با تنظیم برخی افکت‌های پست مانند عمق میدان و شکوفایی می‌کنیم تا واقعاً رندرهایمان برجسته شود. به عنوان یک امتیاز اضافی، ما حتی یاد خواهیم گرفت که چگونه انیمیشن ها را درست در داخل Marmoset پیش نمایش کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Marmoset Toolbag 1.07.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های ارائه برای هنر بازی در کیسه ابزار Marmoset Presentation Techniques for Game Art in Marmoset Toolbag

  • نصب افزونه Stoogeexporter برای مایا Installing the Stoogeexporter Plugin for Maya

  • ناوبری رابط و پورت دید The Interface and Viewport Navigation

  • وارد کردن فایل ها به کیسه ابزار Marmoset Importing Files into Marmoset Toolbag

  • کار با مواد Working with Materials

  • ادامه روند کار مواد Continuing the Materials Workflow

  • ویرایش آسمان ها با استفاده از ابزار Sky Editing Skies Using the Sky Tool

  • استفاده از چراغ های دینامیک Using Dynamic Lights

  • کاوش در افکت های پست Exploring Post Effects

  • خروجی رندرها Outputting the Renders

  • پیش نمایش انیمیشن ها Previewing Animations

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های ارائه برای هنر بازی در کیسه ابزار Marmoset
جزییات دوره
1h 35m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.