آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در بلندر

Introduction to Modeling in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ما از اصول مبتنی بر مدل سازی ، بررسی ابزارهای معمول استفاده شده و صحبت کردن در مورد برخی از نکات و روشهای صرفه جویی در وقت در بلندر ، از یک روش مبتنی بر پروژه استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.70. در این آموزش ما با استفاده از یک روش مبتنی بر پروژه ، اصول مدل سازی را پوشش خواهیم داد ، به ابزارهای معمول استفاده می کنیم و در مورد برخی از نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت در Blender صحبت خواهیم کرد. ما با بررسی هندسه چند ضلعی شروع خواهیم کرد و با اجزای مختلف آن آشنا خواهیم شد. شما خواهید آموخت که چگونه مدل خود را در سلسله مراتب سازماندهی کرده و صحنه خود را تمیز و کارآمد نگه دارید. همچنین نگاهی خواهیم انداخت به چندین ابزار مدل سازی ، از جمله Extrude و Loop Cut و Slide برای افزودن وضوح ، Inset و Bevel. ما نگاهی خواهیم انداخت به استفاده از گردش کار هموار یا تقسیم و از اصلاح کننده هایی برای کمک به شکل دادن مدل ها و کار متقارن استفاده خواهیم کرد. ما در این آموزش مقدماتی رویکردی متفاوت خواهیم داشت ، بدین ترتیب که ما در مورد همه ابزارهای مدل سازی بلندر صحبت نخواهیم کرد ، بلکه بیشتر بر روی ابزارهایی تمرکز خواهیم کرد که با شروع فرآیند مدل سازی. به محض اینکه درک بهتری از نحوه کار این ابزارها داشته باشید ، می توانید راه حل های مدل سازی خود را ایجاد کنید و واقعاً گردش کار مطلوبی برای شما ایجاد شود. نرم افزار مورد نیاز: بلندر 2.70.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر مدل سازی در بلندر Introduction to Modeling in Blender

  • کار با اشیا Working with Objects

  • مقدمه ای بر چند ضلعی ها Introduction to Polygons

  • صاف کردن اشیا Object Smoothing

  • سلسله مراتب و گردش کار Hierarchy and Workflow

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • افزودن تصاویر پس زمینه Adding Background Images

  • انسداد در بدن Blocking in the Body

  • جزئیات بدن Detailing the Body

  • اتمام بدن Finishing the Body

  • مسدود کردن در شکل Head Blocking in the Head Shape

  • افزودن دهان Adding the Mouth

  • مدل سازی گردن Modeling the Neck

  • اضافه کردن گوش ها Adding the Ears

  • ایجاد آنتن Creating Antenna

  • ساختن چشم ها Building the Eyes

  • مدل سازی سوکت شانه Modeling the Shoulder Socket

  • مدل سازی بازو Modeling an Arm

  • ساختن دستها Building the Hands

  • مدل سازی پا Modeling the Leg

  • مدل سازی پا Modeling the Foot

  • مدل سازی لوله های قفسه سینه Modeling the Chest Pipes

  • اعمال تعدیل کننده ها Applying Modifiers

  • پاکسازی صحنه Scene Cleanup

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در بلندر
جزییات دوره
2h 35m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
75
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.