آموزش Unity: خطاهای اشکال زدایی

Unity: Debugging Scripts

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با مجموعه قدرتمند Unity یعنی اشکال زدایی ، آزمایش و پروفایل ، هوشمندانه تر و با بازده بیشتر بازی ها و برنامه های خود را اشکال زدایی کنید. کریس بایرز با استفاده از MonoDevelop IDE برای اشکال زدایی در زمان اجرا و پروفایل برنامه های کاربردی با Unity Profiler ، نگاهی عمیق به کنسول Unity می اندازد و معرفی مختصری از ابزارهای Unity Test برای تست واحد و یکپارچه سازی می کند. به علاوه ، نکاتی را در مورد اشکال زدایی تلفن همراه در iOS و Android دریافت کنید.
موضوعات شامل:
  • کار در کنسول Unity
  • ثبت بی رحمانه نیرو
  • اشکال زدایی در نمای صحنه
  • مدیریت استثناها
  • در حال اجراي ادغام و آزمون هاي واحد
  • نکاتی برای رفع اشکال در سیستم عامل های تلفن همراه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. آشنایی با کنسول اشکال زدایی یونیتی 1. Getting to Know the Unity Debug Console

  • در API C # Debug قدم بردارید Walk through the C# Debug API

  • در مورد بهترین روشها برای اشکالات مختلف بحث کنید Discuss best approaches for different bugs

  • در مورد ویژگی های کنسول Unity بحث کنید Discuss the Unity Console features

  • با استفاده از API C # برای انجام اشکال زدایی در حالت brute force Using the C# API to perform brute-force debugging

2. تکنیک های اضافی برای اشکال زدایی 2. Additional Techniques for Debugging

  • اشکال زدایی بصری با DrawLine و DrawRay Debugging visually with DrawLine and DrawRay

  • اشکال زدایی هنگام اجرا با MonoDevelop IDE Debugging at runtime with the MonoDevelop IDE

  • استفاده از استثنائات در برنامه شما Handling exceptions in your application

  • برنامه خود را با سازنده داخلی بهینه کنید Optimize your app with the built-in Profiler

3. یکپارچه سازی و تست واحد 3. Integration and Unit Testing

  • ابزارهای تست وحدت را از فروشگاه دارایی بارگیری کنید Download the Unity Test Tools from the Asset Store

  • از طریق ویژگی های ابزارآزمایی واحد پیاده روی کنید Walk through the Unit Test Tools features

  • پیشرفت آزمایش یکپارچه سازی: استفاده از مؤلفه های ادعا Integration testing walkthrough: Using assertion components

4. اشکال زدایی برنامه های کاربردی مستقل 4. Debugging Stand-Alone Applications

  • نگاهی کوتاه به گزینه های Build Settings بیندازید Take a brief look at the Build Settings options

  • اشکال زدایی و پروفایل برنامه های iOS Debugging and profiling iOS apps

  • اشکال زدایی و پروفایل برنامه های Android Debugging and profiling Android apps

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity: خطاهای اشکال زدایی
جزییات دوره
1h 4m
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
13,441
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Chris Byers
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Byers Chris Byers

Chris Byers مهندس نرم افزار ، توسعه دهنده بازی و متخصص Unity 3D است. پیشینه وی از سیستم های تعبیه شده گرفته تا شبیه سازهای جت جنگنده شبکه ای است. او در سال 2010 Reactive Core Studios را برای توسعه بازی ها و برنامه های تجاری در صنعت تلفن همراه آغاز کرد تا اولین بازی منتقل شده خود با نام "Ingenious" برای اندرویدی کاملاً موفق شود. از آن زمان ، او در حال یادگیری و متخصص شدن با موتور بازی Unity 3D بود. او وقت آزاد خود را صرف ارائه مشاوره به توسعه دهندگان بازی در gamedev.net و answer.unity.com می کند و برای تخصص در DirectX یک جایزه مایکروسافت MVP دریافت کرد. او همچنین به عنوان اجازه زمان در تولید موسیقی و مسابقات مدل سازی سه بعدی دست و پنجه نرم می کند.