Chris Byers

Chris Byers مهندس نرم افزار ، توسعه دهنده بازی و متخصص Unity 3D است. پیشینه وی از سیستم های تعبیه شده گرفته تا شبیه سازهای جت جنگنده شبکه ای است. او در سال 2010 Reactive Core Studios را برای توسعه بازی ها و برنامه های تجاری در صنعت تلفن همراه آغاز کرد تا اولین بازی منتقل شده خود با نام "Ingenious" برای اندرویدی کاملاً موفق شود. از آن زمان ، او در حال یادگیری و متخصص شدن با موتور بازی Unity 3D بود. او وقت آزاد خود را صرف ارائه مشاوره به توسعه دهندگان بازی در gamedev.net و answer.unity.com می کند و برای تخصص در DirectX یک جایزه مایکروسافت MVP دریافت کرد. او همچنین به عنوان اجازه زمان در تولید موسیقی و مسابقات مدل سازی سه بعدی دست و پنجه نرم می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش Unity: خطاهای اشکال زدایی

Unity: Debugging Scripts

با مجموعه قدرتمند Unity یعنی اشکال زدایی ، آزمایش و پروفایل ، هوشمندانه تر و با بازده بیشتر بازی ها و برنامه های خود را اشکال زدایی کنید.