لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max 2018 ویژگی های جدید
3ds Max 2018 New Features
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
3ds Max 2018 شامل چندین ویژگی جدید برای ایجاد و تجسم محتوا است. قابل ذکر است ، ارائه دهنده آرنولد جایگزین پرتوی ذهنی به عنوان پیشرفته ترین موتور رندر روشنایی جهانی می شود. در این دوره ، ابتدا نگاهی به مواد ، نورپردازی و ارائه در آرنولد بیندازید. ویژگی های جدید معرفی شده در به روزرسانی های 3ds Max 2017 را بررسی کنید ، مانند اصلاح کننده کانال کانال و نقشه جعبه مخلوط. علاوه بر این ، ببینید شخصی سازی رابط کاربر چقدر آسان است. با پایان این دوره ، شما نمای کلی از موارد جدید در 3ds Max 2018 دریافت کرده اید.
موضوعات شامل:
سفارشی کردن رابط بصورت تعاملی li>
پردازش اطلاعات مش با Data Channel
طرح ریزی بافت ها با نقشه جعبه مخلوط li>
در حال ویرایش انیمیشن موقعیت با Motion Paths
پیکربندی آرنولد برای عملکرد و سازگاری li>
بهینه سازی زمان ارائه با تنظیمات آرنولد li>
نورپردازی با آرنولد li>
اعمال فیلتر بر روی نور آرنولد li>
سایه زدن با مواد سطح استاندارد آرنولد li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. پیشرفت های رابط
1. Interface Enhancements
صفحه جدید خوش آمدید
The new Welcome Screen
دسترسی به دستورات منوی File
Accessing File menu commands
پیمایش در محیط های کاری جدید
Navigating the new Workspaces
تعاملی رابط کاربر را تنظیم کنید
Interactively customizing the user interface
2. ویژگی های ایجاد محتوا
2. Content Creation Features
پیکربندی رندر آرنولد
Configuring the Arnold renderer
انحنای سایه زنی با کانال کانال
Shading curvature with Data Channel
پیش بینی نقشه با نقشه مخلوط جعبه
Map projection with Blended Box Map
مقیاس بندی نقشه ها در نقشه مخلوط باکس
Scaling maps in Blended Box Map
ویرایش مسیرهای موقعیت با مسیرهای حرکت
Editing position trajectories with Motion Paths
3. ارائه با آرنولد
3. Rendering with Arnold
درک تنظیمات ارائه دهنده آرنولد
Understanding Arnold Render Settings
نورپردازی با آرنولد
Lighting with Arnold
اعمال یک اصلاح کننده فیلتر سبک
Applying a light filter modifier
سایه با مواد استاندارد آرنولد
Shading with the Arnold Standard Material
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات