لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش پایه های انیمیشن: طراحی شخصیت های کارتونی
Animation Foundations: Drawing Cartoon Characters
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یاد بگیرید که برای کارتون انیمیشن کلاسیک ، انیمیشن دیجیتال ، کمیک بوک یا فقط برای سرگرمی شخصیت های کارتونی ترسیم کنید. در این دوره ، Dermot O 'Connor اصول طراحی شخصیت و اصول اساسی شخصیت های موثر را بررسی می کند: شبح ، اغراق ، کدو و کشش ، عدم تقارن ، بافت ، وزن خط و موارد دیگر. سپس او بر روی کشیدن قسمتهای جداگانه بدن - چشمها ، دهان ، دستها و موها - و همچنین انواع مختلف حیوانات ، موجودات و اشیا focus تمرکز می کند. سرانجام ، ببینید Dermot از ابتدا تا انتها یک نقاشی می کشد ، و یک شخصیت به یاد ماندنی آماده برای تحویل انیماتورها ایجاد می کند.
با برنامه تصویر مورد علاقه خود ، تبلت Wacom یا کاغذ و قلم همراه باشید.
موضوعات شامل:
نقاشی های ژست و نگرش نقاشی li>
ایجاد نقاشی های کوچک li>
درک خط عمل ، فضای منفی ، اغراق و موارد دیگر li>
طراحی چشم و دهان li>
رسم پا و دست li>
رسم حیوانات li>
رفتن از طرح ناهموار به نقاشی تمام رنگی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
درک مطلب تمرین: آن را چاپ کنید!
Understanding the exercise handout: Print it out!
1. بررسی اجمالی مبانی
1. Basics Overview
انواع بدنه ، نسبت ها و ساخت و ساز
Body types, proportions, and construction
حرکت و نگرش نقشه ها
Gesture and attitude drawings
ریز عکسها
Thumbnails
زاویه ترکیب و دوربین
Composition and camera angles
2. درک نقاشی برای انیمیشن
2. Understanding Drawing for Animation
خط عمل / واژگونی
Line of action/reversals
شبح و فضای منفی
Silhouette and negative space
ضد / گشتاور
Counterpose/torque
اغراق
Exaggeration
کدو و کشش: درک حجم
Squash and stretch: Understanding volume
مستقیم در مقابل منحنی و موازی
Straight vs. curves and parallels
شکاف در منحنی
Breaks on curves
اشکال متفاوت ، عدم تقارن و بافت متفاوت است
Vary shapes, asymmetry, and texture
نقطه مبدا
Point of origin
مناطق باز و بسته
Open and closed areas
مماسها
Tangents
مواد را بکشید و بکشید
Materials and drag
وزن خط
Line weight
3. رسم قطعات بدن: جزئیات
3. Drawing Body Parts: Detail
درک آناتومی
Understanding anatomy
مقدمه ای برای ترسیم چشم ها
An introduction to drawing eyes
پلک ، پلک چشم و ابرو
Eyelids, eye blinks, and eyebrows
چشم های واقع بینانه را جلب می کند
Drawing realistic eyes
کشیدن دهان کارتونی
Drawing cartoony mouths
کشیدن دهان واقع بینانه و شیک
Drawing realistic and stylized mouths
کشیدن بینی
Drawing the nose
گوش ها را می کشید
Drawing ears
اضافه کردن جزئیات برای ساخت شخصیت در یک نقاشی
Adding details to build character in a drawing
دست کشیدن
Drawing hands
رسم دست: جزئیات ، دست زدن به دست و نکات خوب
Drawing hands: Details, touching hands, and fine points
رسم سبک های دستی
Drawing hand styles
پا
Feet
مو و ریش
Hair and beards
رسم لباس و مواد روان
Drawing clothes and flowing materials
رسم حیوانات
Drawing animals
موجودات را ترسیم می کند
Drawing creatures
ترسیم جلوه های کارتونی برای انیمیشن
Drawing cartoon effects for animation
رسم اشیاء
Drawing objects
4- همه را با هم جمع کنید
4. Bringing It All Together
همه را با هم جمع کنید
Bringing it all together
5. ترسیم کامل: از شروع تا پایان
5. Full Drawing: From Start to Finish
با ساخت و ساز خشن شروع می شود
Starting with a rough construction
کراوات
Tie down
پاک کردن
Cleanup
عیب یابی و plussing
Troubleshooting and plussing
برگه مدل و چرخش
Model sheet and turnaround
مشاوره در مورد نقاشی در سبک های مختلف
Advice on drawing in different styles
رنگ را به نقاشی خود اضافه کنید
Adding color to your drawing
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.
درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.
نمایش نظرات