آموزش پایه های انیمیشن: طراحی شخصیت های کارتونی

Animation Foundations: Drawing Cartoon Characters

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یاد بگیرید که برای کارتون انیمیشن کلاسیک ، انیمیشن دیجیتال ، کمیک بوک یا فقط برای سرگرمی شخصیت های کارتونی ترسیم کنید. در این دوره ، Dermot O 'Connor اصول طراحی شخصیت و اصول اساسی شخصیت های موثر را بررسی می کند: شبح ، اغراق ، کدو و کشش ، عدم تقارن ، بافت ، وزن خط و موارد دیگر. سپس او بر روی کشیدن قسمتهای جداگانه بدن - چشمها ، دهان ، دستها و موها - و همچنین انواع مختلف حیوانات ، موجودات و اشیا focus تمرکز می کند. سرانجام ، ببینید Dermot از ابتدا تا انتها یک نقاشی می کشد ، و یک شخصیت به یاد ماندنی آماده برای تحویل انیماتورها ایجاد می کند.

با برنامه تصویر مورد علاقه خود ، تبلت Wacom یا کاغذ و قلم همراه باشید.
موضوعات شامل:
  • نقاشی های ژست و نگرش نقاشی
  • ایجاد نقاشی های کوچک
  • درک خط عمل ، فضای منفی ، اغراق و موارد دیگر
  • طراحی چشم و دهان
  • رسم پا و دست
  • رسم حیوانات
  • رفتن از طرح ناهموار به نقاشی تمام رنگی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • درک مطلب تمرین: آن را چاپ کنید! Understanding the exercise handout: Print it out!

1. بررسی اجمالی مبانی 1. Basics Overview

  • انواع بدنه ، نسبت ها و ساخت و ساز Body types, proportions, and construction

  • حرکت و نگرش نقشه ها Gesture and attitude drawings

  • ریز عکسها Thumbnails

  • زاویه ترکیب و دوربین Composition and camera angles

2. درک نقاشی برای انیمیشن 2. Understanding Drawing for Animation

  • خط عمل / واژگونی Line of action/reversals

  • شبح و فضای منفی Silhouette and negative space

  • ضد / گشتاور Counterpose/torque

  • اغراق Exaggeration

  • کدو و کشش: درک حجم Squash and stretch: Understanding volume

  • مستقیم در مقابل منحنی و موازی Straight vs. curves and parallels

  • شکاف در منحنی Breaks on curves

  • اشکال متفاوت ، عدم تقارن و بافت متفاوت است Vary shapes, asymmetry, and texture

  • نقطه مبدا Point of origin

  • مناطق باز و بسته Open and closed areas

  • مماسها Tangents

  • مواد را بکشید و بکشید Materials and drag

  • وزن خط Line weight

3. رسم قطعات بدن: جزئیات 3. Drawing Body Parts: Detail

  • درک آناتومی Understanding anatomy

  • مقدمه ای برای ترسیم چشم ها An introduction to drawing eyes

  • پلک ، پلک چشم و ابرو Eyelids, eye blinks, and eyebrows

  • چشم های واقع بینانه را جلب می کند Drawing realistic eyes

  • کشیدن دهان کارتونی Drawing cartoony mouths

  • کشیدن دهان واقع بینانه و شیک Drawing realistic and stylized mouths

  • کشیدن بینی Drawing the nose

  • گوش ها را می کشید Drawing ears

  • اضافه کردن جزئیات برای ساخت شخصیت در یک نقاشی Adding details to build character in a drawing

  • دست کشیدن Drawing hands

  • رسم دست: جزئیات ، دست زدن به دست و نکات خوب Drawing hands: Details, touching hands, and fine points

  • رسم سبک های دستی Drawing hand styles

  • پا Feet

  • مو و ریش Hair and beards

  • رسم لباس و مواد روان Drawing clothes and flowing materials

  • رسم حیوانات Drawing animals

  • موجودات را ترسیم می کند Drawing creatures

  • ترسیم جلوه های کارتونی برای انیمیشن Drawing cartoon effects for animation

  • رسم اشیاء Drawing objects

4- همه را با هم جمع کنید 4. Bringing It All Together

  • همه را با هم جمع کنید Bringing it all together

5. ترسیم کامل: از شروع تا پایان 5. Full Drawing: From Start to Finish

  • با ساخت و ساز خشن شروع می شود Starting with a rough construction

  • کراوات Tie down

  • پاک کردن Cleanup

  • عیب یابی و plussing Troubleshooting and plussing

  • برگه مدل و چرخش Model sheet and turnaround

  • مشاوره در مورد نقاشی در سبک های مختلف Advice on drawing in different styles

  • رنگ را به نقاشی خود اضافه کنید Adding color to your drawing

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش پایه های انیمیشن: طراحی شخصیت های کارتونی
جزییات دوره
5h 22m
47
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
251,490
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.