آموزش رندر برای تجسم محصول در CINEMA 4D

Rendering for Product Visualization in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D، نحوه ایجاد رندرهای واقعی محصول را در CINEMA 4D خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5. در این آموزش CINEMA 4D، نحوه ایجاد رندرهای واقعی محصول در CINEMA 4D را یاد خواهیم گرفت. پیش تجسم بخش بسیار مهمی از فرآیند طراحی محصول است، زیرا می توان از آن به عنوان یک ماکت واقع گرایانه استفاده کرد و به مشتری و طراح این امکان را می دهد تا ببینند یک شی قبل از تولید چگونه باید ظاهر و عملکرد داشته باشد. این آموزش بر روی دستیابی به درجه بالایی از واقع گرایی در عکس های محصول رندر شده شما تمرکز دارد، و ما بر روی زمینه های کلیدی مانند ایجاد یک تنظیم نور استودیویی در CINEMA 4D، کامل با پخش کننده های نور و بازتابنده ها تاکید خواهیم کرد. ما همچنین نحوه شبیه سازی طیف گسترده ای از مواد مانند پلاستیک شفاف، پلاستیک مات، فلز برس خورده، ال ای دی های روشن، کروم و همچنین بسیاری از نکات و جریان های کاری اضافی را یاد خواهیم گرفت که به شما کمک می کند تا رندرهای تمیز و حرفه ای از نهایی خود را دریافت کنید. تولید - محصول. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رندر برای تجسم محصول در CINEMA 4D Rendering for Product Visualization in CINEMA 4D

  • ایجاد UV برای Mp3 Player با استفاده از BodyPaint 3D Creating UVs for Mp3 Player Using BodyPaint 3D

  • شبیه سازی نور پس زمینه LED در CINEMA 4D Simulating Led Backlighting in CINEMA 4D

  • تغییر موقعیت MP3 Player برای رندر راحت تر Repositioning the MP3 Player for Easier Rendering

  • ایجاد منبع نور اولیه برای رندر محصول Creating Primary Light Source for the Product Render

  • ایجاد هندسه برای عمل به عنوان پخش کننده نور استودیو Creating Geometry to Act as Studio Light Diffusers

  • ایجاد مواد پلاستیکی شفاف و بازتابنده Creating Transparent and Reflective Plastic Materials

  • استفاده از مواد انباشته در CINEMA 4D Using Stacked Materials in CINEMA 4D

  • ایجاد بازتاب های تار در CINEMA 4D Creating Blurred Reflections in CINEMA 4D

  • ساختن یک محیط ساده برای کمک به بازتاب Building a Simple Environment to Aid Reflections

  • ایجاد یک ماده لاستیکی برای سیم های هدفون Creating a Rubber Material for the Headphone Cords

  • استفاده از چراغ ها برای برجسته کردن جزئیات سطح و انحنا Using Lights to Accentuate Surface and Curvature Details

  • استفاده از روشنایی جهانی برای افزودن نور ثانویه Using Global Illumination to Add Secondary Lighting

  • ایجاد یک ماده فلزی برس خورده برای پخش کننده MP3 Creating a Brushed Metal Material for the MP3 Player

  • انجام تنظیمات نهایی کیفیت در ارائه محصول Making Final Quality Adjustments to Product Render

نمایش نظرات

آموزش رندر برای تجسم محصول در CINEMA 4D
جزییات دوره
2h 20m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.