این دوره راهنمای جامعی برای ایجاد سایهزنهای راس و قطعه با استفاده از ابزار برنامهنویسی بصری یونیتی Shader Graph ارائه میکند. نیازی به دانش قبلی یا برنامه نویسی سایه زن نیست.
بیش از 15 ساعت آموزش و چالش های گام به گام.
این دوره با چالشهای بعدی و ایجاد سایهزن پر شده است، این دوره به شما پایهای کامل در توسعه سایهبان و روشهای اساسی در رندرینگ مبتنی بر فیزیکی (PBR) با یکی از اعضای هیئت مشاوره آموزشی موتور بازی Unity ارائه میدهد. و یک استاد دانشگاه و معلم تحسین شده با بیش از 30 سال تجربه.
این دوره شما را در فرآیند ایجاد جلوه های سطح بصری خود برای رنگ آمیزی و نورپردازی اشیاء بازی راهنمایی می کند. به آرامی ریاضیات نور و سطوح را پوشش می دهد و شما را در بازآفرینی برخی از محبوب ترین سایه زن ها از جمله Fresnel، Complex Water، Holograms، Flowing Lava، Liquids، Fire و غیره گام بر می دارد. مفاهیم سایه زن به روشی قابل درک ارائه می شود تا به درک خط لوله گرافیکی کمک کند و یک جعبه ابزار ضروری برای رندر کردن دانش در اختیار شما قرار دهد که به شما کمک می کند سایه بان های شفاف، متحرک و بافت خود را در Unity's Built-In توسعه دهید. خطوط لوله رندر جهانی و با کیفیت بالا.
این دوره با Unity 2021.3 LTS و Shader Graph 12.1.6 توسعه یافته است
نحوه برنامه نویسی و کار با:
را بیاموزیدگراف سایه زن Unity.
مدل، دوربین و فضاهای مختصات نمای جهان.
جلوه های نورپردازی.
الگوهای ایجاد شده رویه ای.
عادی است.
عمق صحنه.
انکسار برای سطوح شفاف (و خیلی موارد دیگر...)
در این دوره، پنی تمام مهارتهای ارزشمندی را که برای تعامل با خط لوله رندر گرافیک کامپیوتری با استفاده از Shader Graph در Unity از ابتدا نیاز دارید، با استفاده از سبک تدریس بینالمللی تحسینشده و دانش خود از بیش از 30 سال کار با بازیها و گرافیکها، آموزش میدهد. از طریق توضیحات دقیق و کارگاههای عملی، همه چیزهایی را که باید در مورد صفهای رندر، ریاضیات برداری، بافرهای گرافیکی، تئوری رنگها، مشهای سهبعدی، نقشهبرداری بافت، مدلهای نورپردازی و موارد دیگر بدانید، یاد خواهید گرفت.
محتوا و نمای کلی
بعد از شیرجه زدن و ایجاد اولین سایه زن Shader Graph خود از ابتدا، به مفاهیم اساسی ایجاد یک سایه زن بدون نور می پردازید و کشف می کنید که چگونه رنگ ها را می توان برای جلوه های سطحی مخلوط کرد، و چگونه یک بافت خارجی را در یک بازی قرار داد. شی.
به دنبال این، انواع مدلهای نورپردازی را بررسی خواهید کرد و اینکه چگونه نورها و بافتهای سطحی میتوانند بر ظاهر نهایی یک رندر تأثیر بگذارند. در این بخش، سایهبانها را با نورهای مختلف توسعه میدهید و رندرهای مبتنی بر فیزیکی را بررسی میکنید که سطوح فلزی را پوشش میدهد و بازتابهای جهان را در نظر میگیرد. بقیه دوره بر تقویت مهارت های ریاضی ضروری شما در رابطه با ایجاد سایه بان ها و تمرکز بر موارد ضروری است که می توانید برای نیازهای خود انتخاب کنید و سفارشی کنید.
در نهایت، یک بخش سایهزن آب پیشرفته برای افزودن جلوههای ویژه به سطوح آب مانند رنگ عمقی، امواج، فوم سطح و ذرات پاشش وجود دارد.
آنچه دانش آموزان در مورد سایر دوره های سایه زن Penny می گویند:
این دوره فوق العاده است! پنی باید دست کم یکی از بهترین مربیان توسعه بازی، یونیتی و سی شارپ باشد! در مدت سه ساعت، آنقدر چیزهای زیادی یاد گرفتم که با برنامه تحصیلات تکمیلی من رقابت می کند!
بهترین دوره سایه زن که من با آن برخورد کردم. آموزش های کافی و بیشتری در یوتیوب وجود دارد که به شما یاد می دهد چگونه سایه بان های خود را توسعه دهید، اما هیچ چیز در کلاس آموزش های Penny قرار نمی گیرد. آنها واضح و دقیق هستند. واقعاً از این موضوع خوشحالم.
عجب! خیلی ممنونم! اگر 10 ستاره وجود داشت - این دوره شایسته آن بود. از چیزی که در مورد نوشتن Shader چیزی نمیدانم تا درک عمیقی در مورد آن داشته باشید.....
میخواستم به شما اطلاع دهم که من بهتازگی دوره شیدر شما را به پایان رساندم و فکر کردم فوقالعاده است. گذراندن دوره و در نهایت درک موضوعی که چندی پیش برای من بسیار غریب به نظر می رسید لذت بخش بود. سبک تدریس و شخصیت شما واقعاً برای من کارساز بود و یادگیری را به یک نسیم تبدیل کرد!
استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Penny @Holistic3D.comهیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
نمایش نظرات