آنچه یاد خواهید گرفت: طراحی یک ساختمان سبک که برای تولید بازی، داستان سرایی کتاب کودکان، پروژه های انیمیشن یا هر پروژه دیگری که نیاز به معماری سبک دارد، مفید باشد.
چه به تازگی در هنر مفهومی شروع کردهاید یا چند سال تجربه داشته باشید، این آموزش برای درک اصول معماری سبک و دانستن چگونگی پیروی از این جزئیات منحصر به فرد برای حفظ یک سبک ثابت در طرحهایتان بسیار مفید خواهد بود. .
در پایان این کلاس: شما نه تنها ابزارهای لازم در Blender برای مدلسازی ساختمانهای خود را میشناسید، بلکه در نهایت تصویری حرفهای خواهید داشت که آماده اضافه شدن به مجموعه شماست.
منابعی که می توانید آنها را در اولین درس ویدیویی پیدا کنید.
اکنون ما هوش مصنوعی داریم، چرا باید این را یاد بگیرم: هوش مصنوعی در ارائه تصاویر شگفتانگیز در چند ثانیه خوب است، اما وقتی صحبت از جزئیات نزدیک به میان میآید، همان سبک و زبان شکل را حفظ کنید که میتوانید گیر کنید. شما باید بتوانید با جزئیات نشان دهید که پنجره کجا به ساختمان متصل می شود، بافت چگونه به نظر می رسد، آیا بافت واقع گرایانه خواهد بود؟ یا با اشکال بزرگتر تلطیف شده است؟ آیا لبه های شما در برخی مناطق سفت و در مناطق دیگر نرم خواهند بود؟ آیا درب تقریباً به اندازه شخصیت خواهد بود، بله؟ چرا؟ سپس بقیه ساختمان ها در بازی، کتاب یا فیلم انیمیشن شما باید از همان سبک پیروی کنند. درک پایه و اساس هنر سبک به شما کمک می کند تا طرح های باورپذیرتری داشته باشید و نه فقط یک تصویر هوش مصنوعی درخشان که فاقد عملکرد است.
برای تکلیف کلاس خود می توانید با تکنیک نشان داده شده در کلاس، یک ساختمان سبک شده را مدلسازی و نقاشی کنید. به همراه 3 مطالعه بر اساس نوع معماری شما، 3 طرح از تخیل و 1 طرح رنگی. در صورت تمایل می توانید تصویری از مدل سه بعدی خود را نیز به اشتراک بگذارید.
آنچه برای این کلاس نیاز دارید: Blender (دانلود رایگان در وب سایت آنها، تا نسخه 4.1، نه 4.2، می توانید نسخه های قبلی را در وب سایت خود دانلود کنید) و فتوشاپ.
کاری که ما انجام خواهیم داد:
مرجع را سازماندهی کنید
تمرین واقع بینانه تا تلطیف شده
مطالعاتی برای درک معماری که می خواهیم به آن برسیم
طرح های تخیلی
من به شما یاد خواهم داد که چگونه از Blender برای مدل سازی ساختمان خود بر اساس طرح های خود استفاده کنید
صادر کردن مجوزهای رندر برای نقاشی آسان در فتوشاپ
وارد کردن رندرها به فتوشاپ و سایه های برنامه
افزودن بافت پویا به هر رنگ
افزودن خطوط اضافی از جزئیات که ما در 3 بعدی انجام ندادیم
طراحی نهایی و قرار دادن آنها
رنگ دستی برای پاک کردن ظاهر جعلی سه بعدی
نقاشی و مدلسازی پوشش گیاهی باغ
فایلهای پروژه: JPG نهایی و طرحها برای مرجع، بافتهای مورد استفاده در صحنه من، انواع معماری، صحنه سهبعدی FBX (بلندر را باز کنید و برای مشاهده آن به FILE-IMPORT-FBX بروید)
لطفاً نظر را فراموش نکنید! من واقعا آن را قدردانی می کنم!
Concept Artist/3D
سلام! نام من پدرو دی الیزالد
استمن یک Environment Concept Artist/3d با 9 سال تجربه در پروژه های مختلف در بازی، انیمیشن و کتاب هستم. می توانید نمونه کارها من را در سمت چپ این صفحه بررسی کنید. در اوقات فراغت نیز دوست دارم مهارت های خود را در هنر سنتی با روغن یا قلم افزایش دهم.
میتوانید برخی از کارهای من را در زیر بررسی کنید.
نمایش نظرات