آموزش مقدمه ای بر VFX با سری هودینی: یادگیری اصول

Introduction to VFX w/ Houdini Series: Learning the Basics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

SideFX Houdini یک برنامه استاندارد صنعتی و سطح بالای سه بعدی است که برای ساخت بسیاری از جلوه های بصری ایجاد شده توسط استودیوهای بزرگ از جمله Disney، Pixar، Marvel و بسیاری دیگر استفاده می شود! در پایان این دوره، دانش و مهارت لازم برای ادامه پیشرفت در سفر خود برای ایجاد جلوه های بصری خیره کننده را خواهید داشت! شما یاد خواهید گرفت که چگونه نسخه رایگان کارآموز Houdini را دانلود و نصب کنید، و همچنین اصول اولیه را برای شروع در برنامه باورنکردنی یاد خواهید گرفت!

پروژه "Footprints"


با استفاده از تکنیک‌ها و مثال‌های کلاس، با استفاده از کره‌های متحرک و شبکه ارائه شده، مقداری «ردپا» ایجاد کنید.

**لطفاً از تکنیک هایی که در کلاس یاد گرفتیم استفاده کنید و لطفاً از فایل ارائه شده "footprints_START" برای کار استفاده کنید.**


اهداف:
از "پا" متحرک در داخل فایل "footprints_START" برای ایجاد ویژگی "color" برای ایجاد ردپا در شبکه استفاده کنید.

پاداش: پس از خروج "پا" از شبکه، "جای پا" را بچسبانید! نمونه ای از این در گیف ارائه شده در بالا است. *HINT* - از یک گره "انتقال ویژگی" در داخل یک گره "حل کننده" در شبکه هندسه استفاده کنید.

اگر مایلید، لطفاً پروژه تمام شده خود را برای بازخورد در بخش نظرات ارسال کنید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • درس 09: ویژگی ها - قسمت 2 Lesson 09: Attributes - Part 2

  • درس 10: ویژگی ها - قسمت 3 Lesson 10: Attributes - Part 3

  • درس 08: ویژگی ها - قسمت 1 Lesson 08: Attributes - Part 1

  • درس 02: رابط کاربری Lesson 02: User Interface

  • درس 06: گره ها و پارامترها - قسمت 2 Lesson 06: Nodes and Parameters - Part 2

  • درس 03: شبکه ها Lesson 03: Networks

  • درس 01: نصب کنید Lesson 01: Install

  • درس 07: گره ها و پارامترها - قسمت 3 Lesson 07: Nodes and Parameters - Part 3

  • معرفی Introduction

  • درس 05: گره ها و پارامترها - قسمت 1 Lesson 05: Nodes and Parameters - Part 1

  • درس 04: ایجاد هندسه Lesson 04: Creating Geometry

درس ها Lessons

  • درس 01: نصب کنید Lesson 01: Install

  • درس 03: شبکه ها Lesson 03: Networks

  • درس 07: گره ها و پارامترها - قسمت 3 Lesson 07: Nodes and Parameters - Part 3

  • درس 08: ویژگی ها - قسمت 1 Lesson 08: Attributes - Part 1

  • درس 10: ویژگی ها - قسمت 3 Lesson 10: Attributes - Part 3

  • درس 04: ایجاد هندسه Lesson 04: Creating Geometry

  • درس 06: گره ها و پارامترها - قسمت 2 Lesson 06: Nodes and Parameters - Part 2

  • درس 09: ویژگی ها - قسمت 2 Lesson 09: Attributes - Part 2

  • درس 02: رابط کاربری Lesson 02: User Interface

  • درس 05: گره ها و پارامترها - قسمت 1 Lesson 05: Nodes and Parameters - Part 1

  • معرفی Introduction

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر VFX با سری هودینی: یادگیری اصول
جزییات دوره
2h 5m
11
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
350
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Rasch
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Rasch Chris Rasch

سلام، من کریس هستم. من در اصل اهل سنت لوئیس، میسوری هستم، اما در حال حاضر با همسر زیبا و دو بچه کوچکم در دالاس، TX زندگی می کنم! من در سال 2011 کارشناسی ارشد هنرهای زیبای خود را در انیمیشن جلوه های بصری دریافت کردم و پس از فارغ التحصیلی، به اندازه کافی خوش شانس بودم که به عنوان یک هنرمند حرفه ای جلوه های بصری برای بیش از 6 سال کار در یک استودیوی انیمیشن در دالاس، TX کار کردم. برخی از فیلم هایی که روی آنها کار کردم عبارتند از: کتاب زندگی، پرندگان آزاد، سگ راک و عصر یخبندان: کریسمس ماموت. من همچنین از کار بر روی جاذبه هایی مانند Despicable Me: The Ride از استودیوی یونیورسال و Rockettes to the Rescue for the Radio City Rockettes در نیویورک لذت برده ام. من هم در اوقات فراغتم یک تصویرگر دیجیتال هستم! من در حال حاضر استاد بخش چندرسانه ای در کالجی در دالاس هستم، آموزش جلوه های بصری و توسعه وب TX. من از طرفداران پر و پا قرص هر چیزی هستم که شامل تکنولوژی و هنر باشد! من واقعاً امیدوارم که کلاس‌هایی که در اینجا برگزار می‌کنم به شخص دیگری کمک کند تا دانش ایجاد جلوه‌های بصری با کیفیت فیلم و تصاویر دیجیتالی فوق‌العاده را به دست آورد!