یکی از سختترین سوالاتی که یک نقاش باید به آن پاسخ دهد این است: "از کجا میدانی که نقاشی تمام شده است؟" این به ویژه زمانی که شما از روی تخیل نقاشی میکنید، گیجکننده است و هیچ مرجعی برای کمک به شما در تعیین زمان تکمیل نقاشی ندارید.
در Digital Painting III، مارکو به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید به طور قابل اعتماد به این سؤال پاسخ دهید، از طریق بسیاری از سؤالات کوچکتر مهمی که باید در هنگام پیشرفت در یک نقاشی در ذهن داشته باشید. او به این موضوع می پردازد که چگونه هر یک از ملاحظات، نحوه ارتباط تصویر شما با بیننده را تا حد زیادی شکل می دهد، و این به نوبه خود چگونه بر نحوه استفاده شما از اصول اولیه برای نقاشی و ثبت موضوع و همچنین داستان کلی، احساسات، تأثیر می گذارد. و برس کاری.
آنچه از کلاس به دست خواهید آورد:
مارکو دو نقاشی از ابتدا تا انتها انجام میدهد، که هر کدام بر این تمرکز دارند که چگونه تصمیمهای اولیه ساده میتوانند جریان خلاقیت شما را از ابتدا تا انتها هدایت کنند. در این فرآیند نه تنها تکنیکهای مختلف نقاشی دیجیتال مارکو را یاد میگیرید، بلکه درک وسیعتری از ارتباطات بصری به دست خواهید آورد.
رتبهبندی دشواری: Digital Painting 3 برای هنرمند متوسط/پیشرفته یا هرکسی که قبلاً آشنا است هدف قرار میگیرد. با مبانی هنری مانند طراحی، اشکال، ارزشها، لبهها، دمای رنگ و غیره. این اصول در طول کارگاه مورد بحث قرار خواهند گرفت، اما نه از پایه توضیح داد. به عنوان مثال، مارکو به جای توضیح نحوه عملکرد نور و سایه، استفاده خود از آن را در یک نقاشی مشخص نشان می دهد و به شما می گوید که چگونه و چرا از آن به این صورت استفاده می کند.
چالش 1: یک عکس سیاه و سفید قدیمی با مقدار زیادی دانه پیدا کنید. یک بوم جدید را باز کنید، یک لایه دانه را همانطور که در نمایش مشاهده می کنید، تنظیم کنید و شروع به تکرار الگوی اشکالی که در عکس می بینید، کنید. در اینجا به جزئیات فکر نکنید. در عوض، در مورد طبقهبندی هر شکل به یک دسته بزرگ، متوسط یا کوچک فکر کنید و الگوی خود را به گونهای بچینید که شبیه عکس باشد. مانند یک پازل، قبل از اتمام این مطالعه به هر قطعه نیاز دارید. در پایان نتیجه خود را مقایسه کنید!
چالش 2: پیامی را بیابید که بتوانید در یک عکس با یک نقطه کانونی واحد ارتباط برقرار کنید. این می تواند چیزی در سطح باشد (مثلاً "جنگل خنک") یا چیزی عمیق تر و احساسی تر. ایده را از طریق یک مرحله برنامه ریزی با فهرستی از مواردی که در کادر قرار می گیرند، نشان دهید که اهمیت هر یک را نشان می دهد (نکته: از نقطه کانونی شروع کنید و از آنجا کار کنید). شما می توانید این کار را قبل از نقاشی انجام دهید، یا می توانید آن را در حین کار کشف کنید (اگر مبتدی یا مبتدی هستید، توصیه می کنم ابتدا نقشه برداری کنید!) وقتی به نقاشی می روید، حتماً درس های آموخته شده از چالش 1 را به خاطر بسپارید. الگوی شکل ها و ارزش های خود را جالب و متنوع نگه دارید. سپس از دو اصل دیگر (لبه ها و دمای رنگ) استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر کدام از آنها پیام و نقطه کانونی شما را ارائه می دهند.
تصویرگر و معلم حرفه ای
سلام، من مارکو هستم.
من یک هنرمند حرفه ای با 15 سال تجربه در صنعت فیلم، تلویزیون، بازی و چاپ هستم - در درجه اول به عنوان یک هنرمند مفهومی و تصویرگر. من همچنین بر این باورم که این وظیفه هنرمندان باتجربه است که آموخته های خود را بدون لیسانس و با کمترین هزینه ممکن منتقل کنند. به همین دلیل است که من یک معلم پرشور هستم. من در حال حاضر در CGMA تدریس می کنم و قبلاً در آکادمی دانشگاه هنر، کالج سنتنیال و موارد دیگر تدریس کرده ام.
نمایش نظرات