لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Substance Painter 2019
Substance Painter 2019 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Substance Painter استاندارد صنعت برای ایجاد بافت سه بعدی ، به ویژه برای ارائه مبتنی بر فیزیک (PBR) است. در این دوره ، Wes McDermott با نگاهی مبتدی به Substance Painter 2019 ، شما را در یک پروژه اساسی رهنمون می کند - ساخت یک دارایی بازی در دنیای واقعی از ابتدا تا انتها. او با ایجاد یک پروژه جدید ، وارد کردن مدل و استفاده از سیستم پخت یکپارچه شروع می کند. در مرحله بعدی ، Wes نحوه کار با مواد و لایه ها را نشان می دهد و یک آغازگر در مورد رویه ها ، مجموعه ابزار برس و صرفه جویی در وقت مانند تقارن ، استنسیل ها و شبیه سازی فراهم می کند. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه از جلوه های لایه برای ایجاد سایش واقعی استفاده کنید. Wes با نشان دادن چگونگی ایجاد رندر نمونه کارها با استفاده از Iray ، ارائه دهنده ردیابی مسیر یکپارچه در Substance Painter و صادرات بافت برای استفاده در سایر برنامه ها ، به پایان می رسد.
موضوعات شامل:
آماده سازی مدل خود li>
ایجاد پروژه در Substance Painter
وارد کردن منابع li>
کار با قفسه li>
پخت نقشه ها li>
استفاده از مواد li>
ایجاد مطالب جدید li>
اصلاح کانالها li>
استفاده از حالتهای ترکیب لایه li>
ایجاد یک آرم با ارتفاع و لنگر li>
استفاده از برس ، استنسیل و ابزارهای کلون برای نقاشی li>
کار با جلوه های لایه li>
ارائه با Iray
صادرات بافت li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
مقدمه
Introduction
فایل های تمرینی
Exercise files
1. تهیه مدل
1. Model Preparation
بهترین روشها برای اشعه ماوراء بنفش و تراکم texel
Best practices for UVs and texel density
تکالیف مواد
Material assignment
استفاده از رنگ vertex برای تهیه نقشه ID
Using vertex color to prepare ID map
2. رابط نقاش ماده
2. The Substance Painter Interface
ایجاد یک پروژه
Creating a project
پیمایش در نماهای 3D / 2D
Navigating the 3D/2D views
نمای کلی UI
General UI overview
درک تنظیمات نمایش
Understanding display settings
تنظیم سایه بان
Setting up a shader
کار با تنظیمات مجموعه بافت
Working with texture set settings
3. کار با قفسه
3. Working with the Shelf
وارد کردن منابع
Importing resources
ذخیره فیلترها و ایجاد زیر قفسه
Saving filters and creating a sub-shelf
4. نقشه های پخت
4. Baking Maps
با استفاده از نانوایان یکپارچه
Using the integrated bakers
5- استفاده از مواد
5. Applying Materials
کار با لایه های پر
Working with fill layers
ماسک های لایه نقاشی
Painting layer masks
استفاده از مواد با استفاده از Color Selection
Applying materials using Color Selection
استفاده از مواد اضافی
Applying additional materials
ایجاد مواد جدید با استفاده از لایه های پر
Creating new materials using fill layers
لایه های تکراری
Duplicating layers
6. اصلاح کانالها
6. Modifying Channels
استفاده از روشهای عملی برای تعدیل زبری
Using procedurals to modulate roughness
ایجاد یک ماسک پیچیده و Smart Material
Creating a complex mask and Smart Material
7. با استفاده از ابزارهای تبدیل ، حالت های طرح ریزی و لنگرها
7. Using the Transform Tools, Projection Modes, and Anchors
با استفاده از طرح ریزی مسطح برای قرار دادن یک آرم
Using planar projection to place a logo
کار با حالت های ترکیبی لایه
Working with layer blend modes
اضافه کردن یک بافت bitmap به یک لایه
Adding a bitmap texture to a layer
ایجاد آرم با ارتفاع و لنگرها
Creating a logo with height and anchors
8- با استفاده از ابزار نقاشی
8. Using the Painting Tools
درک خواص قلم مو
Understanding brush properties
ایجاد یک ابزار برس سفارشی
Creating a custom brush tool
با استفاده از تقارن برای نقاشی
Using symmetry to paint
استفاده از استنسیل
Using stencils
با استفاده از یک متن آلفا
Using a text alpha
با استفاده از ابزار Clone
Using the Clone tool
9. کار با جلوه های لایه ای
9. Working with Layer Effects
با استفاده از فیلترها
Applying filters
استفاده از ژنراتورها برای ایجاد سایش
Using Generators to create wear
اضافه کردن یک لایه گرد و غبار کلی با نقشه های Position
Adding an overall dust layer with Position maps
10. ارائه و صادرات بافت
10. Rendering and Exporting Textures
ارائه با استفاده از Iray
Rendering using Iray
کار با تنظیمات صادرات
Working with export configurations
استفاده از نقشه های Substance Painter در Adobe Dimension
Using Substance Painter maps in Adobe Dimension
وس مکدرموت بیش از 12 سال یک هنرمند سه بعدی حرفه ای بوده و متخصص هنر بازی است.
او در حال حاضر برای Allegorithmic به عنوان مدیر محصول یکپارچه سازی و مربی ماده فعالیت می کند. Wes به عنوان نویسنده ، راهنماهای آموزشی مانند Real modo modo: The Authorized Guide: In Trenches with modo و Creating 3D Game Art را برای آیفون با Unity: Feato خط لوله های مودو و بلندر نوشت.
نمایش نظرات