لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش طراحی UX: 6 نمونه اولیه از کاغذ
UX Design: 6 Paper Prototyping
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این بخش از روشهای طراحی UX ، نحوه ساخت نمونه های اولیه کاغذ را بیاموزید تا بتوانید ایده های خود را قبل از نوشتن هرگونه کد معتبر ارزیابی کنید. این روش نمونه سازی سریع و ارزان است ، به شما اجازه می دهد ایده های طراحی را با استفاده از مواد ساده آزمایش کنید: کاغذ ، یادداشت های بعد از آن ، کارت های شاخص و Sharpies. Chris Nodder شما را از طریق مراحل مختلف ، از جمله ساخت طرحهای جداگانه از هر عنصر رابط ، برجسته کردن مناطقی که در آن تعامل بین سیستم و کاربر وجود دارد ، و سپس اجرای آزمایش کاربر ، می توانید تجربه کاربر را مشاهده کنید ، عناصر تغییر مکان دهید و ایجاد کنید. تنظیمات
موضوعات شامل:
نمونه سازی مقاله در طراحی کاربر محور (UCD)
ساخت نمونه های اولیه کاغذ li>
مشاهده تعاملات کاربر li>
تنظیم طرحها بر اساس بازخورد li>
آزمایش با استفاده از نمونه های اولیه کاغذ رابط ها li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
1. نمونه سازی کاغذ در فرآیند طراحی کاربر محور (UCD)
1. Paper Prototyping in the User-Centered Design (UCD) Process
نمونه سازی کاغذ چیست؟
What is paper prototyping?
مزایای نمونه سازی کاغذ
Benefits of paper prototyping
جایی که در فرآیند UCD متناسب باشد
Where it fits in the UCD process
2. ایجاد نمونه اولیه کاغذ
2. Creating a Paper Prototype
ساخت نمونه اولیه
Building a prototype
مواد برای استفاده
Materials to use
نکاتی برای نمونه سازی کاغذ
Tips for paper prototyping
3. کاربر تست نمونه اولیه کاغذ
3. User Testing a Paper Prototype
کاربران به روش های مختلفی به کاغذ نمونه های اولیه پاسخ می دهند
Users respond in different ways to paper prototypes
ملاحظات ویژه برای آزمایش نمونه های اولیه کاغذ
Special considerations for testing paper prototypes
نکاتی درباره رابط های نمونه اولیه آزمایش کاربر
Tips for user testing prototype interfaces
پژوهشگر کاربر ، متخصص طراحی تعامل ، نویسنده
Chris Nodder یک محقق کاربری ، شیطان UX ، متخصص طراحی تعامل و نویسنده کتاب Evil by Design است.
Chris یک کاربر کاربری و یک متخصص طراحی تعامل است. وی بنیانگذار Chris Nodder Consulting LLC است ، یک شرکت تجربه کاربری چابک که به سازمانهای بزرگ و شرکتهای نوپا کمک می کند تا محصولی را تولید کنند که کاربران عشق. وی پیش از این مدیر گروه Nielsen Norman و یک محقق ارشد کاربر در مایکروسافت بود. او دارای یک م.س. در تعامل رایانه ای انسان و یک B.S در روانشناسی.
کریس از گسترش کلمه طراحی کاربر محور لذت می برد. جدا از کار مربیگری مشتری های Fortune 500 ، او در کنفرانس های سراسر جهان موضوعات مربوط به تجربه کاربر را ارائه داده است. او درمورد QuestionableMethods.com در مورد روشهای تحقیق و تجربه کاربر چابک می نویسد و نویسنده Evil By Design ، کتابی که توصیف کننده روشهای اقناعی شرکتها برای جلب ماست. در وب سایت همراه آن ، evilbydesign.info شرکت کنید.
نمایش نظرات