راهنمای کامل چرخش ها و تبدیل ها

Complete Guide to Rotations and Transformations

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: راهنمای کامل بازنمایی و تبدیل نگرش برای مهندسان و برنامه نویسان در پایتون و سی پلاس پلاس نحوه نمایش نگرش با استفاده از DCM ها، زوایای اویلر و کواترنیون ها نحوه تبدیل بین نمایش ها بدانید که قراردادها و استانداردها چیست و به چه معنا هستند درک مزایا و معایب نحوه محاسبه تبدیل بین فریم های مرجع مختلف نحوه استفاده از پایتون برای تجزیه و تحلیل مسائل مربوط به نگرش نحوه برنامه نویسی یک C++ کامل کتابخانه ریاضی نگرش پیش نیازها: درک مقدماتی جبر خطی (اختیاری) تجربه برنامه نویسی پایه پایتون (اختیاری) راه اندازی کامپیوتر برای C++ توسعه و تجربه برنامه نویسی پایه ++C

شما باید بازنمودهای نگرش و تحولات را بیاموزید!

مهندسان، توسعه دهندگان بازی، برنامه نویسان گرافیک سه بعدی، همگی به دانش اساسی در مورد بازنمایی و دگرگونی نگرش نیاز دارند.

این مفاهیم به‌طور گسترده در مهندسی، شبیه‌سازی، بازی‌ها، گرافیک کامپیوتری و غیره استفاده می‌شوند.

چرا روی نگرش تمرکز کنید

  • نمایش‌های نگرش‌های مختلف محدودیت‌ها، مزایا و معایب متفاوتی دارند.

  • استانداردها و قراردادهای مختلف که ممکن است گیج کننده باشند و معمولاً اشتباه گرفته می شوند.

  • درک تبدیل چرخش برای مبتدیان مشکل است

  • مفهوم اساسی مورد استفاده در مهندسی و برنامه نویسی (از سیستم های کنترل خودکار تا بازی های رایانه ای)

بنابراین وقت خود را برای حل یا اشکال‌زدایی مشکلاتی که با این دانش به راحتی قابل اجتناب هستند، تلف نمی‌کنید! یک متخصص موضوع شوید!


این دوره برای چه کسانی است:

  • دانشجویان دانشگاه یا فراگیران مستقل.

  • مهندسین هوافضا. این نان و کره آنهاست!

  • متخصصان مهندسی که می‌خواهند تئوری ریاضی و مهارت‌های مرتبط با شبیه‌سازی و تجزیه و تحلیل را بیاموزند.

  • برنامه نویسانی که مایلند مفاهیم اساسی پشت بازنمایی و تبدیل نگرش و نحوه استفاده از آنها را از ابتدا یا در محصولات موجود (مانند Unity یا سایر موتورهای سه بعدی) درک کنند.

  • هر کسی که قبلاً به ریاضیات "در تئوری" مسلط است و می‌خواهد نحوه پیاده‌سازی تئوری را در کد یاد بگیرد.


پس منتظر چی هستی؟؟

فیلم آموزشی دوره و نمونه های رایگان را تماشا کنید تا بتوانید ایده ای از نحوه دوره دریافت کنید. اگر فکر می‌کنید این دوره به شما کمک می‌کند پس ثبت نام کنید، اگر این دوره برای شما مناسب نیست، تضمین بازگشت پول را تضمین می‌کند.

امیدوارم به زودی شما را در دوره ببینم!

استیو


سرفصل ها و درس ها

خوش آمدید Welcome

  • به دوره خوش آمدید Welcome to the Course

  • طرح کلی دوره Course Outline

  • راه اندازی محیط پایتون Setting up Python Enviroment

  • راه اندازی C++ Enviroment Setting Up C++ Enviroment

مقدمه Introduction

  • مقدمه ای بر بازنمایی نگرش Introduction to Attitude Representations

  • بررسی جبر خطی پایه Basic Linear Algebra Review

  • شروع توسعه کتابخانه C++ Attitude Math Starting Development of the C++ Attitude Math Library

  • نوشتن کلاس C++ Vector3 Writing the C++ Vector3 Class

  • نوشتن کلاس C++ Matrix33 Writing the C++ Matrix33 Class

ماتریس کسینوس مستقیم Direct Cosine Matrices

  • نمایش تبدیل چرخش خطی Linear Rotation Transformation Representation

  • تبدیل های برداری و نقطه ای Vector and Point Transformations

  • بردارهای ستون و ردیف Column and Row Vectors

  • ماتریس کسینوس مستقیم Direct Cosine Matrix

  • چرخش های تک محور Single Axis Rotations

  • چرخش های بردار یا محور Vector or Axis Rotations

  • زنجیر زدن چرخش های چندگانه Chaining Multiple Rotations

  • چرخش های درونی در مقابل بیرونی Intrinsic vs Extrinsic Rotations

  • DCM Kinematics DCM Kinematics

  • درون یابی DCM DCM Interpolation

  • تمرین 1 Exercise 1

  • تمرین 2 Exercise 2

  • تمرین 3 Exercise 3

  • نوشتن کلاس C++ DCM Writing the C++ DCM Class

اویلر آنگلز Euler Angles

  • نمایش زاویه اویلر Euler Angle Representation

  • کنوانسیون های زاویه اویلر Euler Angle Conventions

  • توالی زاویه اویلر (XYZ). Euler Angle (XYZ) Sequence

  • پیاده سازی مماس معکوس Inverse Tangent Implementation

  • توالی زاویه اویلر (ZXZ). Euler Angle (ZXZ) Sequence

  • سایر توالی های چرخش زاویه اویلر Other Euler Angle Rotation Sequences

  • سینماتیک زاویه اویلر Euler Angle Kinematics

  • درون یابی زاویه اویلر Euler Angle Interpolation

  • تمرین 1 Exercise 1

  • تمرین 2 Exercise 2

  • نوشتن کلاس C++ Euler Angle Writing the C++ Euler Angle Class

کواترنیون ها Quaternions

  • ریاضیات کواترنیون پایه Basic Quaternion Mathematics

  • بازنمایی نگرش کواترنیونی Quaternion Attitude Representation

  • Quaternions و تبدیل DCM Quaternions and DCM Conversions

  • تبدیل کواترنیون ها و زاویه های اویلر Quaternions and Euler Angles Conversions

  • سینماتیک کواترنیون Quaternion Kinematics

  • درون یابی کواترنیونی Quaternion Interpolation

  • تمرین 1 Exercise 1

  • تمرین 2 Exercise 2

  • تمرین 3 Exercise 3

  • نوشتن کلاس کواترنیون C++ (قسمت 1) Writing the C++ Quaternion Class (Part 1)

  • نوشتن کلاس کواترنیون C++ (قسمت 2) Writing the C++ Quaternion Class (Part 2)

مشورت Conculsion

  • مقایسه بازنمایی های نگرش Comparision of Attitude Representations

  • مثال استفاده از AML Example AML Usage

  • مشورت Conculsion

پاداش Bonus

  • کد منبع کامل کتابخانه نگرش ریاضی C++ The C++ Attitude Math Library Complete Source Code

  • کتاب راهنمای نگرش کوچک The Little Attitude Guide Book

نمایش نظرات

راهنمای کامل چرخش ها و تبدیل ها
جزییات دوره
7.5 hours
50
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,110
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Steven Dumble
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Steven Dumble Steven Dumble

مهندس هوافضا، دکتری، معلم