آموزش Maya 2016 Extension 2 ویژگی های جدید

Maya 2016 Extension 2 New Features

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Autodesk استراتژی انتشار خود را برای مایا اصلاح کرده است. به جای به روزرسانی ، مشترکان دسترسی انحصاری به برنامه های افزودنی دارند که ابزارها و گردش کار جدیدی را در بالای مجموعه ابزارهای قوی مایا ایجاد می کند. برنامه افزودنی 1 شامل یک ابزار نوشتاری سه بعدی و پشتیبانی SVG است. برنامه Extension 2 در اینجا موجود است و حتی ویژگی های بسیار خوبی را نیز ارائه می دهد. در این دوره ، جورج مائستری ، Maya 2016 Extension 2 ، شامل مرورگر جدید محتوا ، ابزارهای دوربین ، پیشرفت های مدل سازی (از جمله سیستم انیمیشن رویه ای MASH) ، ابزارهای جعل شخصیت ، ویرایشگر نور و پنجره Render Setup را مرور می کند. برای دیدن برنامه افزودنی در عمل ، این ویدئوها را تماشا کنید و نکاتی را برای ترکیب مجموعه ابزار جدید در گردش کار مایا دریافت کنید
موضوعات شامل:
  • یافتن ویژگی های جدید
  • استفاده از مرورگر محتوا
  • کار با تقارن و بهبود ابزارهای آینه
  • استفاده از شبکه های MASH
  • جعل شخصیت با Quick Rig
  • متحرک سازی با ویرایشگر ژست
  • نورپردازی با ویرایشگر نور
  • ارائه لایه های راه اندازی رندر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. رابط و نمایش 1. Interface and Display

  • ویژگی های جدید را پیدا کنید Find new features

  • از مرورگر محتوا استفاده کنید Use the Content Browser

  • ابزارهای جدید دوربین New camera tools

  • تحولات بازی Match transformations

  • سطح جزئیات را مدیریت کنید Manage level of detail

2. چه چیزی در مدل سازی جدید است 2. What's New in Modeling

  • پیشرفت تقارن Symmetry improvements

  • پیشرفت ابزار آینه Mirror tool improvements

  • از ابزار جدید Curve Warp استفاده کنید Use the new Curve Warp tool

  • ابزار نوع جدید مایا Maya's new Type tool

  • با پرونده های SVG کار کنید Work with SVG files

3. با MASH کار کنید 3. Work with MASH

  • آشنایی با شبکه های MASH Introduction to MASH networks

  • گره های شبکه MASH Nodes on a MASH network

  • نفوذ اشیاء Influence objects

  • چندین اشیاء را با استفاده از شناسه اضافه کنید Add multiple objects using ID

4. ابزارهای انیمیشن و جعل ابزار 4. Animation and Rigging Tools

  • تنظیم کاراکتر با Quick Rig Character setup with Quick Rig

  • با ویرایشگر Shape کار کنید Work with the Shape Editor

  • از ویرایشگر جدید Pose استفاده کنید Use the new Pose Editor

5. ویژگی های روشنایی و ارائه 5. Lighting and Rendering Features

  • از ویرایشگر نور استفاده کنید Use the Light Editor

  • راه اندازی Render را درک کنید Understand Render Setup

  • ایجاد لایه ها و مجموعه ها Create layers and collections

  • چراغ ها را در مجموعه ها تغییر دهید Modify lights in collections

  • نادیده گرفتن صفات در مجموعه Override attributes in collections

  • لایه های تنظیم Render Render را تنظیم کنید Render Render Setup layers

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Maya 2016 Extension 2 ویژگی های جدید
جزییات دوره
1h 24m
27
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
21,142
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.