در این آموزش، من روند آماده سازی مجسمه های دیجیتال خود را برای پرینت سه بعدی به شما نشان خواهم داد. ما با در نظر گرفتن دو جنبه مهم، به تقسیم شکل به قسمتهای کلیدی میپردازیم: چاپ تمیز و سهولت رنگ.
در تهیه فایلهای سه بعدی شما برای نمونه اولیه و تولید، جریانهای کاری مختلف را بررسی میکنم. هنگام کار با مواد مختلف مانند رزین، وینیل، پی وی سی، تفاوت های جریان کار را بررسی می کنم.
ما با تجزیه و تحلیل شکلی که قرار است تقسیم کنیم و برای چاپ سه بعدی آماده کنیم، شروع خواهیم کرد.
من این را به 23 ویدیوی آسان برای تماشا (هر کدام 5 تا 20 دقیقه) تقسیم کردم، هیچ ویدیوی افزایش سرعتی ندارم، همه ویدیوها در زمان واقعی ضبط می شوند و سعی می کنم اینطور باشم با ابزارها و روش هایی که نشان می دهم تا حد امکان شفاف باشد.
من در این دوره از ZBrush استفاده می کنم اما تکنیک هایی که در این فیلم ها یاد می گیرید را می توان بر روی هر نوع نرم افزار مجسمه سازی دیجیتالی که با آن احساس راحتی می کنید به کار برد، من به شما یک گردش کار آموزش می دهم که چگونه بهترین قطعات را برای خود دریافت کنید. شکل ها و اسباب بازی ها.
برخی از موضوعاتی که در دوره آماده سازی پرینت سه بعدی پوشش داده شده است
Dynamesh
ابزارهای فرعی
ادغام ابزارهای فرعی
پیوست
Subtool Master
Boolean زنده
تقسیمات فرعی پویا
کالیپرهای دیجیتال و تغییر اندازه فیگورهای خود به اندازه دقیق
کلید برای نمونه اولیه و تولید
قرار دادن همه قسمتهایی که شکل را مشخص میکنند به ما کمک میکند تا قسمتهایی را که باید ادغام یا تقسیم شوند، تجسم کنیم.
سپس، با ادغام و تمیز کردن قطعات شروع می کنیم تا آنها را برای فرآیند بولی آماده کنیم. اطمینان حاصل کنید که همه قطعات کاملاً جا می شوند.
این دوره همه جنبههای فرآیند آمادهسازی مجسمههای دیجیتالی شما و صادرات آنها را در فایلهای STL تمیز آماده برای نمونه اولیه و تولید پوشش میدهد.
مجسمه ساز و طراح اسباب بازی
من اوسیم کرمیه، یک جک از همه مشاغل در صنعت خلاق هستم. صاحب یک استودیو اسباببازیهای طراح کوچک.
نمایش نظرات