من اوسیم کرمیه، یک جک از همه مشاغل در صنعت خلاق هستم. صاحب یک استودیو اسباببازیهای طراح کوچک.
"در این آموزش، من روند مجسمهسازی نیم تنه یک پیرمرد را در ZBrush به اشتراک میگذارم. به شما یاد میدهم که چگونه شروع به مجسمهسازی یک مش پایه موجود در زیر حرفهای کنید.
در این آموزش با تکنیک های ساده نورپردازی و سایه با استفاده از V-Ray For Maya آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، V-Ray 2.2، Photoshop CS6.
"در این آموزش، من روند آماده سازی مجسمه های دیجیتال خود را برای پرینت سه بعدی به شما نشان می دهم. ما به تقسیم شکل به قسمت های کلیدی می پردازیم.
"در این دوره، من به شما یاد خواهم داد که چگونه با استفاده از ZBrush یک کفش ورزشی سه بعدی واقعی بسازید. ما با ایجاد مدل پایه کفش، که به عنوان th نیز شناخته می شود، شروع می کنیم."
"در این دوره، من نشان خواهم داد که چگونه طراحی لباس خود را از طرح یا الگوی دوخت به یک مدل سه بعدی نهایی تبدیل کنید که می توانید برای انیمیشن خود استفاده کنید.
در این آموزش، ما یاد می گیریم که چگونه یک محصول، در این مثال یک مینی صدا، از مفهوم تا رندر نهایی، مدل سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: V-Ray, Maya 2013, Photoshop CS6.
در این آموزش نحوه استفاده از تکسچرهای رویه ای برای ایجاد یک سایه زن ارگانیک را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، V-Ray، Photoshop CS6.
من روند فکرم را با شما به اشتراک خواهم گذاشت و اینکه چرا از آن ابزارهای خاص استفاده می کنم. من تکنیک خود را در نحوه ایجاد کیف دافلی خود برای انیما به شما نشان خواهم داد. ..