آموزش انیمیشن 2 بعدی: مبانی چرخه پیاده روی

2D Animation: Walk Cycles Basics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: چهار حالت اصلی یک چرخه راه رفتن وجود دارد و توالی انیمیشن آنها بسیار مهم است. در این آموزش انیمیشن 2 بعدی ، Dermot O 'Connor مقدمه ای بر اصول همه چرخه های پیاده روی ارائه می دهد. اصول مربوط به هر دانش آموز انیمیشن ، صرف نظر از نرم افزار.

در ابتدا ، او وضعیت ها را بررسی می کند - تماس ، پایین آمدن ، پاس دادن و نقطه اوج - و تصمیمات خلاقانه ای که باید در مورد زمان بندی ، نرخ فریم و مکان قرار بگیرید. (به طور سنتی ، چرخه های پیاده روی می توانند در محل یا از طریق صفحه متحرک شوند.) در فصل های بعدی ، Dermot یک شخصیت را که در نمایه و همچنین از نمای جلو قدم می زند ، متحرک می کند. این دو پروژه به شما فرصت می دهد تا تکنیک های انیمیشن ، مانند ایجاد موقعیت های مختلف و بین زمان های مختلف و عیب یابی مسائل مربوط به قوس و زمان را در عمل مشاهده کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مبانی پیاده روی 1. Basics of Walks

  • نکات مثبت: تماس ، پایین ، گذر و نقطه بلند The poses: Contact, down, passing, and high point

  • زمان بندی و نرخ فریم Timing and frame rates

  • در سراسر صفحه در مقابل صفحه متحرک باشید Animate in place vs. across the screen

2. پیاده روی پروفایل را تحریک کنید 2. Animate a Profile Walk

  • نکات مثبت ، کم و زیاد را ایجاد کنید Create the passing, low, and high poses

  • قوس ها ، فاصله ها و inbetweens Arcs, spacing, and inbetweens

  • قدم زدن در محل را تحریک کنید Animate the walk in place

  • عیب یابی قوس ها Troubleshoot the arcs

  • حرکت از یک ایستگاه به یک پیاده روی Move from a stand to a walk

  • حرکت از یک پیاده روی به یک پایه Move from a walk to a stand

3. پیاده روی جلوی نمایش زنده 3. Animate Front View Walk

  • مخاطب را ایجاد کنید Create the contact pose

  • مخاطب را ایجاد کنید Create the contact pose

  • نکات مثبت ، کم و زیاد را ایجاد کنید Create the passing, low, and high poses

  • ایجاد inbetweens Create the inbetweens

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن 2 بعدی: مبانی چرخه پیاده روی
جزییات دوره
57m 24s
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
65,998
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.