بنابراین شما در تمام عمرتان آنجا نشسته بودید و منتظر بودید تا ببینید که چگونه یک شخصیت سه بعدی واقعی برای یک بازی واقعی ایجاد می شود؟
در زمان واقعی با روایت مداوم توسط یک مرد طاس؟
با داستان های زندگی بی وقفه و افکار فوق العاده عاقلانه پدربزرگ دانش شخصیت های سه بعدی - نیکو؟
به هر حال این دوره در کانال یوتیوب من رایگان است، پس فقط در صورتی آن را بخرید که واقعاً بتوانید پول خرج کنید :)!
شما دوباره خوش شانسید! این دوره کل فرآیند گردش کار ایجاد یک شخصیت سه بعدی برای بازی در Blender را در اختیار شما قرار می دهد.
از مجسمه سازی با پلی بالا، مدل سازی سطوح سخت، رتوپولوژی، نقشه برداری Uv تا پخت و بافت در Substance painter. بهعنوان یک امتیاز، مقداری بیشتر از بافتدهی پیتر مواد، ریگینگ اولیه، ژست گرفتن و رندر در Blender دریافت میکنید.
اسم من نیکو است و هنرمند شخصیت سه بعدی با بیش از 15 سال تجربه در صنعت بازی هستم. من دوره های زیادی ایجاد کرده ام، همه برای خلق شخصیت های سه بعدی و آناتومی. این دوره را با اجازه Gameloft انجام دادم و شخصیت برای بازی Heroes Of the Dark است که برای ویندوز، اپل استور و اندروید موجود است.
این یک شخصیت واقعی برای بازی واقعی است که به طور کامل در زمان واقعی با تمام مشکلات و حل مشکلات توسط یک هنرمند حرفه ای کاراکتر سه بعدی که همیشه زیاد صحبت می کند ساخته شده است، بنابراین توصیه می شود!
همانطور که گفتم، دوره در کانال من در یوتیوب رایگان است، پس مراقب باشید که تصادفاً آن را خریداری نکنید!
در دوره ما با مهمترین چیز - سر شروع می کنیم. ما آن را مدل می کنیم و سعی می کنیم تا حد امکان آن را به مفهوم نزدیک کنیم. سپس اصول اولیه بدن را با دست و پا انجام می دهیم. پس از آن بر روی لباس ها و لوازم جانبی تمرکز خواهیم کرد. ما زنجیره را می سازیم و همچنین مفاهیم اولیه شخصیت را به شما نشان خواهم داد، زیرا کل فرآیند خلق یک شخصیت از ایده تا محصول نهایی را در بازی توضیح خواهم داد. در ادامه ما دستکش ها را انجام می دهیم و جزئیات بیشتری را روی لباس انجام می دهیم. اعمال برخی بازخوردها از هنرمند اصلی در لیست بعدی ما خواهد بود. سپس شروع به مدلسازی سلاح میکنیم و این کار را برای چند ویدیوی طولانی و سخت انجام میدهیم، اما در پایان دوباره برنده میشویم و آخرین اصلاحات و لمسها را روی پلی بالا انجام میدهیم، مانند افزودن رنگهای رأس برای کمک به بافتسازی در Substance.
با آن، روند مورد انتظار رتوپولوژی آغاز خواهد شد. من به شما نشان خواهم داد که چگونه به صورت دستی رتوپولوژی کاراکترهای بسیار پیچیده را در بلندر بدون هیچ گونه افزونه و چیزهای فانتزی انجام دهید. فقط reotpology اولیه و دردناک. در حین بازسازی مجدد در مورد چیزهای زیادی صحبت خواهم کرد، زیرا مدتی طول می کشد. بعد از اینکه حدود 10 ساعت رتوپولوژی را انجام دادیم،
را انجام می دهیمباز کردن UV را انجام دهید و پلی کم و زیاد را برای صادرات آماده کنید. ما پلی کم و زیاد خود را در Substance painter وارد می کنیم و نقشه های مورد نیاز را می پزیم، همچنین برخی از خطاها را برطرف می کنیم و چند بار پخت می کنیم، زیرا معمولاً اینطور است :).
وقتی برای پخت آماده شدیم، کاراکتر low poly را مونتاژ میکنیم، کار بافتسازی کمی انجام میدهیم و آن را برای انیماتورها و هنرمندان بافت ارسال میکنیم.
بهعنوان امتیاز، کمی کار بافتسازی اضافی در Substance painter، صادرات بافت برای Blender، اعمال بافتهای ما در Blender، تقلب ساده کاراکتر ما، ژستسازی و رندر کردن آن، و همچنین ساخت یک صفحه گردان به شما نشان خواهم داد.
این دوره برای کاربران متوسط بلندر است، زیرا من خیلی به اصول اولیه برنامه نمی پردازم. اما مطمئناً همیشه می توانید ویدیوهای کانال یوتیوب من را تماشا کنید و ببینید که آیا این دوره برای شما مناسب است یا خیر. و اگر میخواهید اصول خلق کاراکترهای Blender 3D را یاد بگیرید، زیرا شما یک مبتدی هستید، همیشه میتوانید کاراکتر سه بعدی Absolute مبتدیان من را در دوره Blender بررسی کنید.
و اگر هنوز نشنیده اید، این دوره در کانال یوتیوب من رایگان است - Speedchar، من یک لیست پخش با همه ویدیوها دارم، بنابراین واقعاً نیازی به خرید آن ندارید، مگر اینکه بخواهید آن را داشته باشید و نشان دهید حمایت شما از طاس.
به شما توصیه میکنم که مراقب این دوره باشید، زیرا این دوره منحصر به فرد خلق شخصیتهای بازی واقعی است که قبلا هرگز انجام نشده بود!
بیایید در آن شیرجه بزنیم!
مفهوم و شخصیت متعلق به Gameloft است
© 2022 Gameloft. تمامی حقوق محفوظ است.
Gameloft و Heroes of the Dark علائم تجاری Gameloft در ایالات متحده و/یا کشورهای دیگر هستند.
هنرمند و معلم کاراکترهای سه بعدی
نمایش نظرات