آموزش یک کاراکتر بازی سه بعدی تجاری در دوره کامل Blender ایجاد کنید

Create a commercial 3D Game Character in Blender full course

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: آموزش کل گردش کار سه بعدی کاراکتر برای بازی در Blender گردش کار سه بعدی کاراکتر در Blender Sculpting، Retopology مدل سازی، نقشه برداری UV، تقلب پایه رندر پیش نیازها: ما از Blender اولیه نسخه 3 به بالا و افزونه Quad Remesher استفاده خواهیم کرد.


بنابراین شما در تمام عمرتان آنجا نشسته بودید و منتظر بودید تا ببینید که چگونه یک شخصیت سه بعدی واقعی برای یک بازی واقعی ایجاد می شود؟

در زمان واقعی با روایت مداوم توسط یک مرد طاس؟

با داستان های زندگی بی وقفه و افکار فوق العاده عاقلانه پدربزرگ دانش شخصیت های سه بعدی - نیکو؟


به هر حال این دوره در کانال یوتیوب من رایگان است، پس فقط در صورتی آن را بخرید که واقعاً بتوانید پول خرج کنید :)!


شما دوباره خوش شانسید! این دوره کل فرآیند گردش کار ایجاد یک شخصیت سه بعدی برای بازی در Blender را در اختیار شما قرار می دهد.

از مجسمه سازی با پلی بالا، مدل سازی سطوح سخت، رتوپولوژی، نقشه برداری Uv تا پخت و بافت در Substance painter. به‌عنوان یک امتیاز، مقداری بیشتر از بافت‌دهی پیتر مواد، ریگینگ اولیه، ژست گرفتن و رندر در Blender دریافت می‌کنید.


اسم من نیکو است و هنرمند شخصیت سه بعدی با بیش از 15 سال تجربه در صنعت بازی هستم. من دوره های زیادی ایجاد کرده ام، همه برای خلق شخصیت های سه بعدی و آناتومی. این دوره را با اجازه Gameloft انجام دادم و شخصیت برای بازی Heroes Of the Dark است که برای ویندوز، اپل استور و اندروید موجود است.

این یک شخصیت واقعی برای بازی واقعی است که به طور کامل در زمان واقعی با تمام مشکلات و حل مشکلات توسط یک هنرمند حرفه ای کاراکتر سه بعدی که همیشه زیاد صحبت می کند ساخته شده است، بنابراین توصیه می شود!


همانطور که گفتم، دوره در کانال من در یوتیوب رایگان است، پس مراقب باشید که تصادفاً آن را خریداری نکنید!


در دوره ما با مهمترین چیز - سر شروع می کنیم. ما آن را مدل می کنیم و سعی می کنیم تا حد امکان آن را به مفهوم نزدیک کنیم. سپس اصول اولیه بدن را با دست و پا انجام می دهیم. پس از آن بر روی لباس ها و لوازم جانبی تمرکز خواهیم کرد. ما زنجیره را می سازیم و همچنین مفاهیم اولیه شخصیت را به شما نشان خواهم داد، زیرا کل فرآیند خلق یک شخصیت از ایده تا محصول نهایی را در بازی توضیح خواهم داد. در ادامه ما دستکش ها را انجام می دهیم و جزئیات بیشتری را روی لباس انجام می دهیم. اعمال برخی بازخوردها از هنرمند اصلی در لیست بعدی ما خواهد بود. سپس شروع به مدل‌سازی سلاح می‌کنیم و این کار را برای چند ویدیوی طولانی و سخت انجام می‌دهیم، اما در پایان دوباره برنده می‌شویم و آخرین اصلاحات و لمس‌ها را روی پلی بالا انجام می‌دهیم، مانند افزودن رنگ‌های رأس برای کمک به بافت‌سازی در Substance.


با آن، روند مورد انتظار رتوپولوژی آغاز خواهد شد. من به شما نشان خواهم داد که چگونه به صورت دستی رتوپولوژی کاراکترهای بسیار پیچیده را در بلندر بدون هیچ گونه افزونه و چیزهای فانتزی انجام دهید. فقط reotpology اولیه و دردناک. در حین بازسازی مجدد در مورد چیزهای زیادی صحبت خواهم کرد، زیرا مدتی طول می کشد. بعد از اینکه حدود 10 ساعت رتوپولوژی را انجام دادیم،

را انجام می دهیم

باز کردن UV را انجام دهید و پلی کم و زیاد را برای صادرات آماده کنید. ما پلی کم و زیاد خود را در Substance painter وارد می کنیم و نقشه های مورد نیاز را می پزیم، همچنین برخی از خطاها را برطرف می کنیم و چند بار پخت می کنیم، زیرا معمولاً اینطور است :).


وقتی برای پخت آماده شدیم، کاراکتر low poly را مونتاژ می‌کنیم، کار بافت‌سازی کمی انجام می‌دهیم و آن را برای انیماتورها و هنرمندان بافت ارسال می‌کنیم.

به‌عنوان امتیاز، کمی کار بافت‌سازی اضافی در Substance painter، صادرات بافت برای Blender، اعمال بافت‌های ما در Blender، تقلب ساده کاراکتر ما، ژست‌سازی و رندر کردن آن، و همچنین ساخت یک صفحه گردان به شما نشان خواهم داد.


این دوره برای کاربران متوسط ​​​​بلندر است، زیرا من خیلی به اصول اولیه برنامه نمی پردازم. اما مطمئناً همیشه می توانید ویدیوهای کانال یوتیوب من را تماشا کنید و ببینید که آیا این دوره برای شما مناسب است یا خیر. و اگر می‌خواهید اصول خلق کاراکترهای Blender 3D را یاد بگیرید، زیرا شما یک مبتدی هستید، همیشه می‌توانید کاراکتر سه بعدی Absolute مبتدیان من را در دوره Blender بررسی کنید.


و اگر هنوز نشنیده اید، این دوره در کانال یوتیوب من رایگان است - Speedchar، من یک لیست پخش با همه ویدیوها دارم، بنابراین واقعاً نیازی به خرید آن ندارید، مگر اینکه بخواهید آن را داشته باشید و نشان دهید حمایت شما از طاس.


به شما توصیه می‌کنم که مراقب این دوره باشید، زیرا این دوره منحصر به فرد خلق شخصیت‌های بازی واقعی است که قبلا هرگز انجام نشده بود!


بیایید در آن شیرجه بزنیم!



مفهوم و شخصیت متعلق به Gameloft است

© 2022 Gameloft. تمامی حقوق محفوظ است.

Gameloft و Heroes of the Dark علائم تجاری Gameloft در ایالات متحده و/یا کشورهای دیگر هستند.





سرفصل ها و درس ها

دوره The course

  • معرفی Introduction

  • آغاز The Beginning

  • ساخت گوگل ها Making the googles

  • ساختن بدن Making the body

  • جزئیات بدن Detailing the body

  • اضافه کردن لباس های پایه Adding base clothes

  • اضافه کردن چیزهای بیشتر Adding more things

  • ساخت زنجیر Making the chain

  • طرح ها و مفاهیم اولیه Sketches and early concepts

  • دستکش چپ Left glove

  • دستکش سمت راست Right glove

  • افزودن مرزها Adding borders

  • جزئیات بیشتر More detailing

  • حتی جزئیات بیشتر Even more details

  • اعمال بازخورد Applying feedback

  • مو و زندگی Hair and life

  • ساخت سلاح pt01 Making the weapon pt01

  • ساخت سلاح pt02 Making the weapon pt02

  • ساخت سلاح pt03 Making the weapon pt03

  • ساخت سلاح pt04 Making the weapon pt04

  • آخرین اصلاحات Last refinements

  • افزودن رنگ ها Adding colors

  • اتمام پلی بالا Finishing the high poly

  • شروع پلی پایین Starting the low poly

  • رتوپولوژی دست چپ Left hand retopology

  • رتوپولوژی سر 01 Head retopology 01

  • رتوپولوژی سر 02 Head retopology 02

  • رتوپولوژی بازوی چپ Left arm retopology

  • رتوپولوژی زنجیره ای Chain retopology

  • رتوپولوژی پیچیده Complicated retopology

  • رتوپولوژی فوقانی بدن Upper body retopology

  • عشق و باکرگی Love and virginity

  • رتوپولوژی سلاح را شروع کنید Start retopology of the weapon

  • رتوپولوژی سلاح قسمت 02 Weapon retopology part 02

  • رتوپولوژی سلاح قسمت 03 Weapon retopology part 03

  • تنظیم پلی پایین Adjusting the low poly

  • ساخت UV Making UV's

  • UV و پخت را تمام کنید Finish UVs and baking

  • رفع پخت و بافت کمی Baking fixes and little texturing

  • تعداد زیادی بافت در Substance Painter Lots of texturing in Substance Painter

  • اعمال تکسچر، ریگ، ژست و صفحه گردان در بلندر Applying textures, rigging, posing and turntable in Blender

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش یک کاراکتر بازی سه بعدی تجاری در دوره کامل Blender ایجاد کنید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 360,000 تومان (6 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 3 دوره است و 3 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
30 hours
41
Udemy (یودمی) udemy-small
30 فروردین 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,914
4.6 از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

NIkolay Naydenov NIkolay Naydenov

هنرمند و معلم کاراکترهای سه بعدی

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.