آموزش فلش: انیمیشن دستی

Flash: Hand-Drawn Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا به دنبال یک نگاه غنی تر و پویاتر برای انیمیشن مبتنی بر Flash خود هستید؟ انیمیشن دستی کشیده شده جایگزینی برای یک روش دقیق مبتنی بر نماد است که ترکیبی از شل بودن خط ترسیم و کارایی ویژگی های Flash مانند tweening است. Dermot O 'Connor این روش را معرفی می کند ، شروع با چگونگی ایجاد عکس های کوچک و آزمایش های ژست ، اصلاح زمان بندی و قفل کردن فریم های کلیدی. او نشان می دهد که چگونه می توان نقاشی های خراب را اضافه کرد تا انیمیشن صاف شود و در بین دو حالت کامل و زیبا "سنتی" ایجاد شود. فصل های آخر به پاکسازی و دو رویکرد ترکیبی اختصاص دارد: یکی با استفاده از کشیدن میان قاب برای انتقال یک کاراکتر دشوار در Flash ، و دیگری با استفاده از اثر Timewarp در After Effects برای شروع مجدد یک انیمیشن.
موضوعات شامل:
  • ایجاد ریز عکسها
  • ساختن کلیدهای خشن و تست های ژست
  • افزودن کلیدهای ثانویه
  • نمادسازی اعضای بدن
  • ایجاد خرابی های شل
  • طراحی بین دو طرف
  • رنگ آمیزی شخصیت
  • تمیز کردن انیمیشن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

1. تنظیم فلش 1. Flash Setup

  • شناخت سبک Flash Recognizing the Flash style

  • سفارشی سازی فلش برای گردش کار دستی Customizing Flash for a hand-drawn workflow

2. برنامه ریزی صحنه 2. Planning the Scene

  • ایجاد ریز عکسها Creating thumbnails

  • ایجاد کلیدهای خشن و تست های مطرح Creating rough keys and pose tests

  • طرح قوسهای سر Plotting head arcs

  • نمودارهای زمان بندی ثابت Fixing timing charts

  • طرح قوس بازو Plotting arm arcs

3. متحرک کردن صحنه 3. Animating the Scene

  • ایجاد کراوات پایین کلیدها Creating tie-downs of the keys

  • اضافه کردن کلیدهای ثانویه Adding the secondary keys

  • چالش: صفحه کلید نهایی را تمیز کنید Challenge: Clean up the final keyframe

  • راه حل: کادر نهایی را تمیز کنید Solution: Clean up the final keyframe

  • نمادی از قسمت های بدن Symbolizing body parts

  • تنظیم میز نور Setting up the light table

  • ایجاد شکستهای شل Creating loose breakdowns

  • برش یا اضافه کردن قاب Cutting or adding frames

4- ترسیم In-Betweens 4. Drawing the In-Betweens

  • کشیدن نقشه های شکست Tying down the breakdown drawings

  • با استفاده از ترفند shift-and-trace برای کنترل حجم Using the shift-and-trace trick to control volumes

  • ایجاد in-betweens Creating the in-betweens

  • اضافه شدن یک شکست نهایی Adding a final breakdown

5. رنگ آمیزی و لمس های نهایی 5. Coloring and Final Touches

  • رنگ آمیزی شخصیت Coloring the character

  • تنظیم دقیق رنگ ها Fine-tuning the colors

  • در حال بازپخش انیمیشن Retiming the animation

6. پاکسازی 6. Cleanup

  • نمایش صحنه بازیگری Demonstrating an acting scene

  • شکستن یک قاب به یک دکل Breaking a frame into a rig

  • جعبه سر و گفتگو Rigging a head and dialog

  • مقایسه سبک های نظافت Comparing cleanup styles

  • تمیز کردن یک فریم کلیدی Cleaning up a keyframe

  • رفع انیمیشن در پاکسازی Fixing animation in cleanup

  • تمیز کردن دکل فلش Cleaning up the Flash rig

  • تمیز کردن خرابی ها Cleaning up the breakdowns

  • تمیز کردن لباس های داخل بدن Cleaning up the in-betweens

  • رنگ آمیزی کلیدها Coloring the keys

  • تنظیم دقیق صحنه Fine-tuning the scene

  • مقایسه روش های خط Comparing line treatments

7. رویکرد ترکیبی 7. Hybrid Approach

  • ترسیم یک انتقال دشوار Drawing a difficult transition

  • ایجاد کراوات با استفاده از روش ترکیبی Creating the tie-downs using the hybrid method

  • بازپرداخت با Timewarp در جلوه های بعدی Retiming with Timewarp in After Effects

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش فلش: انیمیشن دستی
جزییات دوره
2h 51m
41
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
91,170
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.