آموزش استفاده از پلاگین Blend Shapes برای ZBrush

Using the Blend Shapes Plugin for ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush، استفاده از افزونه Blend Shapes برای ZBrush 4 را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush 4 و بالاتر، Maya 2008 و بالاتر. در این آموزش ZBrush، استفاده از پلاگین Blend Shapes برای ZBrush 4. شکل‌های ترکیبی یک راه عالی برای افزودن سریع بیان به شخصیت‌هایمان یا تغییر شکل مدل‌ها بر اساس طراحی خاص ما هستند. ZBrush مخصوصاً در این که به ما اجازه می دهد آن اشکال هدف را ایجاد کنیم، ماهر است. در این سری از درس‌ها، نحوه استفاده از افزونه Blend Shapes را برای ایجاد و صادرات سریع شکل‌های ترکیبی برای استفاده در Maya یاد خواهیم گرفت. ما با صحبت در مورد نصب افزونه شروع می کنیم و سپس نگاهی به رابط کاربری ساده آن می اندازیم. ما به ایجاد یک بیان برای شخصیت پیرمرد خود ادامه می دهیم و آن را به سرعت به مایا صادر می کنیم. در آنجا، نحوه دسترسی به شکل های ترکیبی جدید خود را بررسی خواهیم کرد و در مورد سایر داده هایی که با انتقال به دست می آیند صحبت خواهیم کرد. ما همچنین در مورد صادرات چندین شکل ترکیبی برای ایجاد کتابخانه های بیان صحبت خواهیم کرد و با بررسی نحوه صادرات اشکال برای چندین ابزار فرعی کار را به پایان خواهیم رساند. پس از تکمیل، می‌توانید با سرعت و سهولت بیشتری شکل‌های ترکیبی خود را به مایا منتقل کنید. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush 4 و بالاتر، Maya 2008 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از پلاگین Blend Shapes برای ZBrush Using the Blend Shapes Plugin for ZBrush

  • نصب پلاگین Installing the Plug-in

  • با استفاده از رابط Plug-in Using the Plug-in Interface

  • صادر کردن اشکال ترکیبی واحد Exporting Single Blend Shapes

  • صادر کردن چندین شکل ترکیبی Exporting Multiple Blend Shapes

  • صادر کردن شکل های ترکیبی با چندین ابزار فرعی Exporting Blend Shapes with Multiple Subtools

نمایش نظرات

آموزش استفاده از پلاگین Blend Shapes برای ZBrush
جزییات دوره
0h 27m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.