آموزش نحوه دریافت ویدیوی بهتر: تنظیمات سینمایی

How To Get Better Video: Cinematic Settings

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

اگر به دنبال افزایش کیفیت ویدیوی خود و کنترل بیشتر بر دوربین خود هستید، این کلاس برای شما مناسب است! ما قصد داریم به بررسی تنظیماتی بپردازیم که برای داشتن بیشترین ظاهر سینمایی در فیلم شما استفاده کنید.

در این کلاس به موارد زیر خواهیم پرداخت:

  • نحوه تغییر حالت دستی برای کنترل بیشتر تنظیمات دوربین
  • نرخ فریم چگونه کار می کند
  • نحوه انتخاب سرعت شاتر
  • نحوه تنظیم فوکوس در صحنه و تنظیم روشنایی
  • چرا باید با فرمت RAW عکس بگیرید
  • و یک نکته در مورد نحوه تنظیم حالت های عکسبرداری سفارشی خود برای دسترسی سریع هنگام عکسبرداری

رفتن از حالت خودکار به فیلم‌برداری در حالت دستی به شما امکان کنترل بیشتری بر ویدیوی خود می‌دهد و در این کلاس به نحوه تنظیم دوربین خود برای ثبت ظاهر سینمایی‌تر می‌پردازیم!

هر چه باشد گرفتن ویدیو برای مشتری، محتوای یوتیوب، ثبت ماجراجویی بعدی خود، یا فقط می‌خواهید با دوربین خود کنترل بیشتری داشته باشید و فیلم‌های بهتری بسازید، آشنایی با این تنظیمات در حالت دستی مهارت شما را در مرحله بعدی افزایش می‌دهد. عکس بگیرید.

دوربین خود را بگیرید و شروع کنیم!
دستگاه مورد استفاده من:
Canon EOS R، Canon M50
موسیقی، Deep Dive توسط Ikson

ابتدا دوربین خود را روی حالت دستی تنظیم کنید تا بتوانید بیشترین کنترل را روی تنظیمات خود داشته باشید. نرخ فریم و سرعت شاتر خود را بسته به این که آیا فیلمبرداری آهسته یا معمولی دارید، تنظیم کنید. در نهایت دیافراگم خود را برای عمق میدان مورد نظر خود تنظیم کنید و سبک تصویر خود را انتخاب کنید. اگر دوربین شما گزینه ای برای عکسبرداری در LOG دارد، توصیه می کنم از LOG استفاده کنید تا بیشترین جزئیات را برای ویرایش بعداً در پست ثبت کنید.

اکنون که با این تنظیمات در حالت دستی آشنا شدیم، زمان آن فرا رسیده است که خارج شویم و تمرین کنید!
با این تنظیمات تمرین کنید تا ببینید چگونه بر فیلم شما تأثیر می‌گذارند. فیلم‌های معمولی را با 24 یا 30 فریم در ثانیه برای طبیعی‌ترین تاری حرکتی بگیرید. سپس برای فیلمبرداری با حرکت آهسته، بسته به گزینه هایی که روی دوربین خود دارید، به سرعت 50، 60 یا 120 فریم بر ثانیه بروید. دیافراگم خود را روی f-stop پایین‌تر تنظیم کنید تا سوژه خود را از پس‌زمینه جدا کنید یا آن را برای گرفتن منظره‌ای بالاتر تنظیم کنید.

یادگیری اینکه چگونه هر یک از تنظیمات دوربین شما بر روی فیلم تأثیر می‌گذارد، به شما کمک می‌کند فیلمبرداری خود را به تصویر بردارید. سطح بعدی!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • تغییر به حالت دستی Switching to Manual Mode

  • بهترین تنظیمات برای معرفی ویدیو The Best Settings for Video Intro

  • بیرون بروید و فیلم بگیرید Get Out and Shoot a Film

  • تراز سفیدی، نمایه‌های تصویر و LOG White Balance, Picture Profiles & LOG

  • سرعت شاتر Shutter Speed

  • تنظیم حالت های عکسبرداری سفارشی Setting Custom Shooting Modes

  • دیافراگم ISO و فیلترهای ND Aperture ISO, & ND Filters

  • نرخ فریم چیست؟ What is Frame Rate?

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش نحوه دریافت ویدیوی بهتر: تنظیمات سینمایی
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
12m
8
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
18 بهمن 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
161
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
John Anderson

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Anderson John Anderson

فیلمساز - خالق

جان یک علاقه مند به ماجراجویی در فضای باز است. از زمانی که یادش می‌آید می‌خواست فیلم و خلق کند. او از ساختن فیلم های کوتاه، گرفتن دیدگاه های خلاقانه و ساختن ویدیوهای سرگرم کننده تفریحی در فضای باز در یوتیوب لذت می برد. وقتی پشت دوربین نیست از نقاشی و ماجراجویی لذت می برد.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.