آموزش ساخت سازه های مدولار آماده بازی در 3ds Max

Creating Game-ready Modular Structures in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه با موفقیت یک نسخه بهینه شده از بازی را از ساختار مدولار با کیفیت بالا و قرار دادن آن در موتور Unreal 4 استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush، Unreal Engine 4، 3ds Max، xNormal. اگر بخواهید توانایی استفاده مکرر از مش را حفظ کنید ، در یک بازی دارایی آماده می تواند مشکل باشد. استفاده مجدد از مش اغلب به طور مفصل مورد بحث قرار نمی گیرد ، اما از نظر فنی برای اولین بار بسیار چالش برانگیز است. در این دوره ، ایجاد سازه های مدولار آماده برای بازی در 3ds Max ، شما خواهید دید که چگونه می توانید بهترین استفاده مجدد را از مدل خود دریافت کرده و شکل های مختلف را در بازی متناسب کنید. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه به ابزارهای بهینه سازی مدل کم پلی نگاه کنید. در مرحله بعدی ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه مش ایجاد کنید که به راحتی قابل استفاده باشد. سپس ، یاد خواهید گرفت که چگونه سریع و آسان یک دارایی پیچیده را باز کنید. در آخر ، شما خواهید آموخت که چگونه ساختار اصلی خود را به یک طراحی جدید و منحصر به فرد تبدیل کنید. با پایان این دوره ، شما می دانید که چگونه یک ساختار مدولار عالی را به بازی بعدی خود وارد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush ، Unreal Engine 4 ، 3ds Max ، xNormal.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد مدل Low Poly Creating the Low Poly Model

  • DynaMeshing مدل High-poly شما DynaMeshing Your High-poly Model

  • آماده شدن صحنه Getting Your Scene Ready

  • معرفی ابزارهای بهینه سازی Intro to Optimization Tools

  • صف کشیدن لبه های طراحی شده Lining up Designed Edges

  • بهینه سازی دیوار ستون Optimizing the Pillar Wall

  • Proboolean و بهینه سازی Proboolean and Optimizing

  • بررسی نتیجه نهایی Examining the Final Result

باز کردن Unwrapping

  • شکستن جدا کردن شما Breaking Apart Your Unwrap

  • بسته بندی کردن Packing Your Unwrap

پخت Baking

  • انفجار مش و تراز بندی مش های شما Exploding Your Mesh and Aligning Your Meshes

  • پخت در xNormal Baking in xNormal

  • بررسی پخت Examining the Bake

استفاده مجدد Repurposing

  • ایجاد یک دیوار و گوشه مخروطی Creating a Tapered Wall and Corner

  • ایجاد Bend Mesh Creating a Bend Mesh

  • ایجاد ستون جدید Creating a New Pillar

  • آماده سازی اشیا برای صادرات Getting Objects Ready for Export

  • وارد کردن به غیرواقعی Importing into Unreal

نمایش نظرات

آموزش ساخت سازه های مدولار آماده بازی در 3ds Max
جزییات دوره
2h 58m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
16
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.