آموزش ساخت هوش مصنوعی ادراکی در Unreal Engine

Building Perceptive AI in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: درک هوش مصنوعی، درختان رفتار و EQS در این مجموعه ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک راه حل هوش مصنوعی ادراکی را پیاده سازی کنیم که در آن هوش مصنوعی شما را از طریق بینایی و شنوایی حس می کند، همچنین نحوه تنظیم درختان رفتار و تخته سیاه برای واکنش به بازیکن را بررسی خواهیم کرد. با مکانیک تیراندازی و فعال سازی توانایی ها، ما از طرح اولیه استفاده خواهیم کرد و برای ساخت این کار نیازی به C++ نیست.

در این مجموعه نحوه تنظیم دو طرح هوش مصنوعی مختلف، یکی برای تجربه تیراندازی و دیگری برای هوش مصنوعی سبک RPG را نشان خواهم داد. ما درختان تخته سیاه و رفتار، پرس و جوهای EQS و مؤلفه ادراک هوش مصنوعی را با استفاده از محرک های بینایی، صدا و آسیب پوشش خواهیم داد.

مثال تیرانداز یک مثال طولانی‌تر و آهسته‌تر خواهد بود که در آن همه چیز را در حین حرکت توضیح می‌دهیم، و از بینایی و صدا برای دادن عناصر هوش مصنوعی مخفی به همراه یک سیستم تیراندازی که توسط کنترلر هوش مصنوعی هدایت می‌شود، استفاده می‌کند. درخت رفتار.

مثال هوش مصنوعی جادویی در مقایسه با مثال تیرانداز، مختصرتر و مستقیماً نشان‌دهنده روشی متفاوت از عملکرد خواهد بود، و ما از محرک‌های بینایی و آسیب برای ساختن یک هوش مصنوعی واکنش‌گرا استفاده می‌کنیم که قادر به التیام، بازیگران است. طلسم، و دور از کاربر با استفاده از پرس و جو EQS. این مجموعه همچنین شامل یک نمای کلی از سیستم EQS و نحوه عملکرد بسیاری از تست‌ها می‌شود.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • بررسی اجمالی Overview

Shooter AI (2020) Shooter AI (2020)

  • شروع شدن Getting Started

  • 02 - مش‌ها، سلاح‌ها، پایه‌های کلاس (تنظیم FPS شاخه) 02 - Meshes, Weapons, Class Basics (Branch FPS Setup)

  • 03 - کاراکترها (شاخه 3 - تنظیم کاراکتر) 03 - Characters (Branch 3 - Character Setup)

  • 04 - رابط ها، فهرست ایالت ها (شاخه 4 - ایالات) 04 - Interfaces, State Enums (Branch 4 - States)

  • 05 - کنترلرهای هوش مصنوعی، تخته سیاه (شعبه 5-تخته سیاه-و-ایالات) 05 - AI Controllers, Blackboards (Branch 5-Blackboards-And-States)

  • 06 - Player and Enemy Blueprints (شاخه 06-World-Setup) 06 - Player and Enemy Blueprints (Branch 06-World-Setup)

  • 07 - مولفه ادراک (شاخه 07-مؤلفه ادراک) 07 - Perception Component (Branch 07-Perception-Component)

  • 08 - ایالات محرک ادراک (شاخه 08-PerceptionLogic) 08 - Perception Driving States (Branch 08-PerceptionLogic)

  • 09 - درختان رفتار - بیکار (شاخه 09-BehaviourTree-Idle) 09 - Behaviour Trees - Idle (Branch 09-BehaviourTree-Idle)

  • 10 - درختان رفتار - گشت 10 - Behaviour Trees - Patrols

  • 11 - انیمیشن ها 11 - Animations

  • 12 - درخت رفتار - بررسی 12 - Behaviour Tree - Investigating

  • 13 - درخت رفتار - طلبگی 13 - Behaviour Tree - Seeking

  • 14 - درخت رفتار - حمله/شلیک 14 - Behaviour Tree - Attacking/Firing

  • 15 - ترفندها، رفع اشکال 15 - Tweaks, Bug fixes

هوش مصنوعی شوتر (میراث، مستهلک شده) Shooter AI (Legacy, Depreciated)

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی کلاس ها Setting up classes

  • رابط هوش مصنوعی AI Interface

  • توابع حالت State Functions

  • مولفه ادراک Perception Component

  • منطق ادراک Perception Logic

  • راه اندازی سیستم Idle Setting up an Idle System

  • پایان بیکاری و شروع گشت زنی Finishing Idles and Starting Patrolling

  • گشت زنی BP Patrolling BP

  • تحقیق و بررسی Investigation

  • به دنبال Seeking

  • حمله به قسمت 1 Attacking Part 1

  • حمله به قسمت 2 Attacking Part 2

  • حمله به قسمت 3 Attacking Part 3

  • اصلاحات و بررسی نهایی Final Tweaks and Review

  • پاداش - هدف ورود BB Bonus - Aim At BB Entry

هوش مصنوعی سبک RPG RPG Style AI

  • ادراک Perception

  • تخته سیاه و خدمات BT Blackboards and BT Services

  • طلسم Spellcasting

  • ماکت سیستم توانایی Ability System Mock-Up

  • تغییرات سیستم توانایی Ability System Tweaks

  • یادگیری EQS، یک مرور کلی Learning EQS, an Overview

  • انتقال از راه دور با EQS Teleporting with EQS

یادگیری بیشتر و کلمات پایانی Further learning and Closing words

  • یادگیری نهایی و افکار پایانی Final Learning and Closing thoughts

نمایش نظرات

آموزش ساخت هوش مصنوعی ادراکی در Unreal Engine
جزییات دوره
10.5 hours
40
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
2,991
3.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Daniel Orchard Daniel Orchard

مدیر فنی Unreal Engine