لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ساخت هوش مصنوعی ادراکی در Unreal Engine
Building Perceptive AI in Unreal Engine
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
درک هوش مصنوعی، درختان رفتار و EQS در این مجموعه ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک راه حل هوش مصنوعی ادراکی را پیاده سازی کنیم که در آن هوش مصنوعی شما را از طریق بینایی و شنوایی حس می کند، همچنین نحوه تنظیم درختان رفتار و تخته سیاه برای واکنش به بازیکن را بررسی خواهیم کرد. با مکانیک تیراندازی و فعال سازی توانایی ها، ما از طرح اولیه استفاده خواهیم کرد و برای ساخت این کار نیازی به C++ نیست.
در این مجموعه نحوه تنظیم دو طرح هوش مصنوعی مختلف، یکی برای تجربه تیراندازی و دیگری برای هوش مصنوعی سبک RPG را نشان خواهم داد. ما درختان تخته سیاه و رفتار، پرس و جوهای EQS و مؤلفه ادراک هوش مصنوعی را با استفاده از محرک های بینایی، صدا و آسیب پوشش خواهیم داد.
مثال تیرانداز یک مثال طولانیتر و آهستهتر خواهد بود که در آن همه چیز را در حین حرکت توضیح میدهیم، و از بینایی و صدا برای دادن عناصر هوش مصنوعی مخفی به همراه یک سیستم تیراندازی که توسط کنترلر هوش مصنوعی هدایت میشود، استفاده میکند. درخت رفتار.
مثال هوش مصنوعی جادویی در مقایسه با مثال تیرانداز، مختصرتر و مستقیماً نشاندهنده روشی متفاوت از عملکرد خواهد بود، و ما از محرکهای بینایی و آسیب برای ساختن یک هوش مصنوعی واکنشگرا استفاده میکنیم که قادر به التیام، بازیگران است. طلسم، و دور از کاربر با استفاده از پرس و جو EQS. این مجموعه همچنین شامل یک نمای کلی از سیستم EQS و نحوه عملکرد بسیاری از تستها میشود.
نمایش نظرات