لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Swords and Shovels: Character Inventory System
Swords and Shovels: Character Inventory System
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا تا به حال خواسته اید بتوانید بازی های خود را بسازید؟ اگر می خواهید وارد دنیای برنامه نویسی بازی شوید، این دوره برای شما مناسب است. در این دوره آموزشی، Swords and Shovels: Character Inventory System، شما فرآیند ایجاد یک لوت اسپون و سیستم آیتم برای بازی های خود را خواهید آموخت. ابتدا نحوه ایجاد فرهنگ لغت برای موارد قطره را بررسی خواهید کرد. سپس، نحوه ایجاد و اتصال عناصر UI برای نمایش موجودی را تعیین خواهید کرد. در نهایت، اتصال به سیستمهای دیگر مانند آمار شخصیتها، آیتمهای انتخابی، مدیران بازی و موارد دیگر را کشف خواهید کرد. در پایان این دوره Unity، درک کاملی از نحوه ایجاد و پیاده سازی یک سیستم موجودی موثر در بازی خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
برنامه ریزی طراحی برای سیستم موجودی
Planning out the Design for the Inventory System
مروری بر سیستم برای برنامه نویسی
A System Overview for Programming
مروری بر سیستم برای برنامه نویسی
A System Overview for Programming
ایجاد طرح برای عناصر UI
Creating the Plan for the UI Elements
ایجاد طرح برای عناصر UI
Creating the Plan for the UI Elements
برنامه ریزی کلاس ورود موجودی
Planning the Inventory Entry Class
برنامه ریزی کلاس ورود موجودی
Planning the Inventory Entry Class
برنامه ریزی کلاس موجودی
Planning the Inventory Class
برنامه ریزی کلاس موجودی
Planning the Inventory Class
راه اندازی پیش ساخته های UI برای بازخورد بصری
Setting up UI Prefabs for Visual Feedback
پیش ساخته نمایشگر نوار داغ
Hot Bar Display Prefab
پیش ساخته نمایشگر نوار داغ
Hot Bar Display Prefab
پیش ساخته نمایش موجودی
Inventory Display Prefab
پیش ساخته نمایش موجودی
Inventory Display Prefab
گره زدن در پیش ساخته ها و اسکریپت ها
Tying in the Prefabs and Scripts
گره زدن در پیش ساخته ها و اسکریپت ها
Tying in the Prefabs and Scripts
ایجاد تک رفتار موجودی
Creating the Inventory Monobehaviour
کالای ذخیره به موجودی ارسال شد
Store Item Sent to Inventory
کالای ذخیره به موجودی ارسال شد
Store Item Sent to Inventory
منطق برای بررسی اینکه آیا آیتم قابل برداشت است یا خیر
Logic for Checking if the Item Can Be Picked Up
منطق برای بررسی اینکه آیا آیتم قابل برداشت است یا خیر
Logic for Checking if the Item Can Be Picked Up
افزودن آیتم به فرهنگ لغت موجودی
Add Item to Inventory Dictionary
افزودن آیتم به فرهنگ لغت موجودی
Add Item to Inventory Dictionary
آیتم را به نوار داغ اضافه کنید
Add Item to Hot Bar
آیتم را به نوار داغ اضافه کنید
Add Item to Hot Bar
افزودن آیتم به نمایشگر موجودی
Add Item to Inventory Display
افزودن آیتم به نمایشگر موجودی
Add Item to Inventory Display
پذیرش کلیدهای میانبر و کلیک برای استفاده از موارد
Accepting Hotkeys and Clicks to Use Items
پذیرش کلیدهای میانبر و کلیک برای استفاده از موارد
Accepting Hotkeys and Clicks to Use Items
پیوند به سیستم های آیتم و کاراکتر
Linking to Item and Character Systems
شروع استفاده از مورد از خود مورد
Triggering the Item Use from the Item Itself
شروع استفاده از مورد از خود مورد
Triggering the Item Use from the Item Itself
حذف سلاح از Charater
Removal of Weapon from Charater
حذف سلاح از Charater
Removal of Weapon from Charater
وصل کردن ارزش بار
Hooking up the Encumbrance Value
وصل کردن ارزش بار
Hooking up the Encumbrance Value
نگاه به آینده به آنچه بعد است
Looking Ahead to What Is Next
تکلیف برنامه یادگیری
Learning Application Assignment
تکلیف برنامه یادگیری
Learning Application Assignment
کریستوفر پلو بیش از 20 سال را صرف جمع آوری مهارت های لازم برای موفقیت در طراحی بازی ، هنر 3D و انیمیشن ، برنامه نویسی و به عنوان مربی کرده است. وی به مدت پنج سال در کالج Fanshawe در زمینه طراحی بازی های ویدیویی ، رسانه های تعاملی و طراحی و انیمیشن سه بعدی و طراحی شخصیت بعد از فارغ التحصیلی تدریس کرده است. وی همچنین در تیمی بود که برنامه درسی برنامه های پیشرفته دیپلم را تدوین کرد. او با طراحی بازی و تحقیق در صنعت همچنان فعال است.
نمایش نظرات