آموزش Master Architectural Visualization - Blender 3x - Design

Master Architectural Visualization - Blender 3x - Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: دوره کامل یادگیری مهارت های اصلی برای ایجاد صحنه های داخلی واقعی عکس و مدل های سه بعدی دقیق – Blender 3x مهارت های اصلی مورد نیاز برای ایجاد عکس صحنه های داخلی واقع گرایانه را بیاموزید در گردش کار مدل سازی معماری کاملاً ماهر شوید ابزارها و تکنیک های تسلط بر سه بعدی غیر مخرب را بیاموزید. مدل‌سازی میانبرها و گردش‌های کاری هوشمند را برای تکمیل سریع و کارآمد پروژه‌های خود بیاموزید چگونه طرح‌بندی‌های دوبعدی طراحی کنید، سپس آنها را به مدل‌های معماری سه بعدی زیبا تبدیل کنید. مواد یاد بگیرید چگونه صحنه های بزرگ را در بلندر مدیریت کنید مهارت های طراحی با استفاده از اندازه های دنیای واقعی و دستیابی به دقت در رندرهای خود را بیاموزید نحوه استفاده از افزونه MeasureI برای افزودن ابعاد به طرح های خود آموزش راه اندازی و کنترل دوربین ها برای رندر کردن تصاویر و فیلم های HD و 360 پانوراما پیش نیازها: رایانه ای با قابلیت اجرای نرم افزار رایگان و متن باز Blender بدون نیاز به دانش قبلی در مورد طراحی سه بعدی یا بلندر

به Master Architectural Visualization در Blender خوش آمدید – دوره کامل تجسم معماری مخلوط کن، تنها دوره ای است که برای تسلط بر نورپردازی صحنه های سه بعدی داخلی در مدل سازی سه بعدی نیاز دارید.

این دوره بسیار پرطرفدار دارای رتبه بالایی است و موفقیت زیادی در آموزش دانش آموزان در Udemy داشته است!

این دوره با بیش از 12 ساعت آموزش ویدیویی، جامع ترین دوره های موجود است. حتی اگر تجربه سه بعدی ندارید، این دوره به شما کمک می کند تجسم معماری را در مخلوط کن تسلط پیدا کنید.

اینگونه است:

  • این دوره توسط یک مربی برتر با تقریبا 100000 دانش آموز تدریس می شود

  • نتایج حرفه ای را سریع و کارآمد و با بالاترین استاندارد ممکن دریافت کنید

  • اگر پروژه طراحی شما به دارایی های منحصر به فرد نیاز دارد، این دوره به شما کمک می کند تا در این هنر تسلط پیدا کنید

  • محتوای دوره به روز نگه داشته می شود و جدیدترین ابزارها و تکنیک ها را به شما آموزش می دهد

  • بررسی نرم افزارهای سه بعدی نیازی به سختی ندارد. این دوره طوری طراحی شده است که شما نتیجه بگیرید

  • بدون نیاز به تجربه قبلی سه بعدی، با استفاده از ابزارهای بسیار ابتدایی تا پیشرفته‌تر تجربه کسب کنید

  • با یادگیری میانبرها و گردش کار هوشمند برای تسریع پروژه های خود در زمان خود صرفه جویی کنید

  • با نحوه دستیابی به دقت در طراحی و مدل سازی سه بعدی آشنا شوید

این دوره شما را گام به گام از طریق آموزش های ویدئویی جذاب می برد و به شما می آموزد که چگونه صحنه های سه بعدی داخلی را در مخلوط کن نرم افزار رایگان و متن باز ایجاد کنید

این دوره جامع شامل موارد زیر است:

  • طرح‌های طرح‌بندی تفصیلی پیش‌نویس‌شده در اندازه‌های دنیای واقعی

  • جریان کاری غیر مخرب با استفاده از اصلاح کننده ها

  • مدیریت Texel Density برای حفظ ثبات در هنگام نقشه برداری UV

  • نقشه‌های بافت بافت‌سازی مبتنی بر رویه

  • سیستم ذرات برای ایجاد فرش های داخلی

  • ما دوربین‌ها را تنظیم می‌کنیم و انیمیشن تصاویر را ارائه می‌کنیم

  • سپس 360 تصویر پانوراما برای تور 360 شما ارائه می شود

برخی از ابزارهای فناوری که پوشش می دهیم عبارتند از:

  • مخلوط کننده نرم افزار منبع باز و رایگان

  • موتور رندر FreeStyle (NPR)

  • افزونه بلندر Archimesh

  • افزونه بلندر Dynamic sky

  • ابزار Marzipano

نقاط عطفی که در طول دوره تکمیل می کنیم عبارتند از:

  • ایجاد چیدمان خانه دو بعدی

  • مدل سازی سه بعدی دارایی های آشپزخانه

  • مدل سازی سه بعدی دارایی اتاق نشیمن

  • مدل سازی سه بعدی دارایی اتاق خواب

  • نورپردازی صحنه ها

  • گرفتن تصاویر و انیمیشن

برخی از موضوعات تحت پوشش در طول دوره عبارتند از:

  • تنظیم دوربین املایی

  • پردازش خط آزاد

  • حلقه های لبه

  • جداسازی اشیا

  • پیوستن به فرمان

  • علامت لبه آزاد

  • ضخامت خط

  • حل کردن لبه ها

  • مکان نما به انتخاب شده

  • انتخاب مکان نما

  • مجموعه های FreeStyle

  • تراز کردن اشیاء

  • پیوند دادن داده های شی

  • اکستروژن

  • افزونه MeasureIt

  • ابعاد پلان طبقه

  • پیوند شده تکراری

  • فرمان آینه

  • تک کاربر بسازید

  • راس اریب

  • انحلال محدود

  • ابزار چرخش

  • قطعات افزایشی

  • تغییرگر آرایه

  • عادی

  • ابزار چاقو

  • مدیفایر پیچ

  • تغییرکننده های اریب

  • تراز کردن اشیاء

  • تقارن

  • تغییرگرهای پیوند

  • تغییرگر زیربخش

  • اصلاح کننده بولی

  • چروک متوسط

  • منحنی Bezier

  • والدین

  • مدیر مجموعه

  • ویرایش متناسب

  • Shrinkwrap Modifier

  • انتخاب معکوس

  • گروه های رأس

  • Matcap Shading

  • اکسترود منطقه

  • پل

  • منحنی مسیر

  • اعمال اصلاح کننده ها به ترتیب

  • گروه های رأس

  • کپی در انتخاب شده

  • چرخش چرخشی

  • تغییرکننده چرخش

پس منتظر چه چیزی هستید!

روی دکمه خرید اکنون کلیک کنید و مهارت‌هایی را برای شروع مدل‌سازی سه بعدی نورپردازی صحنه‌های سه بعدی داخلی کسب کنید


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • از کجا می توان نرم افزار رایگان و متن باز مخلوط کن و مراحل نصب را دریافت کرد Where to Get the Free and Open Source Software Blender & the Installation Proces

  • صرفه جویی تدریجی، افزایش لغو مراحل و تنظیمات پیمایش Saving Incrementally, Increasing Undo Steps & Navigation Settings

  • چگونه چالش ها را شروع کنیم How to Start the Challenges

  • چالش 1 - تنظیمات رابط Challenge 1 – Interface Settings

  • فعال کردن افزونه ها Enabling Add-ons

  • چالش 2 - افزونه ها Challenge 2 – Add-ons

  • نحوه بازیابی فایل های ترکیبی پس از خرابی و ذخیره خودکار فایل ها How to Recover Blend Files after Crashes & Auto Saving Files

  • چالش 3 - بازیابی Challenge 3 – Recovery

  • راهنمای کلید میانبر بلندر رایگان خود را دریافت کنید Get Your Free Blender Shortcut Key Guide

  • نحوه پیمایش در رابط بلندر How to Navigate the Blender Interface

  • چالش 4 - ناوبری Challenge 4 – Navigation

  • قفسه ابزار، نوار کناری، حالت‌ها، و تغییر انواع ویرایشگر The Tool Shelf, Sidebar, Modes, & Changing Editor Types

  • چالش 5 - تنظیمات ابزار Challenge 5 – Tool Settings

  • انواع انتخاب، منوی علاقه مندی های سریع و جهت گیری های تبدیل Selection Types, Quick Favourites Menu & Transform Orientations

  • چالش 6 - ویژگی های شی Challenge 6 – Object Properties

  • Pivots، Snapping، Zoom Range و Object Visibility Pivots, Snapping, Zoom Range and Object Visibility

  • چالش 7 - وسایل کمک بصری Challenge 7 – Visual Aids

  • فعال کردن انواع انتخاب و ابزار مکان نما سه بعدی Activating Selection Types & the 3D Cursor Tool

  • چالش 8 - قفسه ابزار Challenge 8 – Tool Shelf

  • ابزار Annotate، Dimensioning Add-on و Interactive Cube Tool The Annotate Tool, Dimensioning Add-on and the Interactive Cube Tool

  • چالش 9 - فعال کردن ابزار Challenge 9 – Activating Tools

  • ابزار حلقه اکسترود، Bevel & Edge Extrude, Bevel & Edge Loop Tool

  • ابزار ساخت چاقو، نیم‌قصه و پلی The Knife, Bisect & Poly Build Tool

  • استفاده از ابزار Spin برای تشکیل پروفایل ها Using the Spin Tool to Form Profiles

  • نحوه ایجاد، تقسیم و پیوستن به ویرایشگر برای تشکیل فضاهای کاری سفارشی How to Create, Split & Join Editor to Form Custom Workspaces

  • نحوه استفاده از مجموعه ها How to use Collections

  • چالش 10 - مجموعه ها Challenge 10 – Collections

  • ابزار چند منظوره مکان نما سه بعدی The Versatile Multi-Purpose 3D Cursor Tool

  • چالش 11 - مکان نما 3 بعدی Challenge 11 – 3D Cursor

  • Snapping با استفاده از Relative یا Absolute و در حین چرخش Snapping using Relative or Absolute and During Rotation

  • چالش 12 - چرت زدن Challenge 12 – Snapping

  • نرمال های صورت و روکش جهت گیری صورت Face Normals and the Face Orientation Overlay

  • چالش 13 - چهره عادی Challenge 13 – Face Normals

  • سیستم مختصات و رئوس، لبه ها و چهره ها The Coordinates System and Vertices, Edges & Faces

  • چالش 14 - مختصات Challenge 14 – Coordinates

  • چگونه شروع به ساخت مرورگر دارایی خود و پیوند دادن فایل های ترکیبی کنید How to Start Building your Asset Browser and Linking Blend Files

  • دانشتان را امتحان کنید Test your Knowledge

ایجاد پلان طبقات فضای داخلی Creating the Floor Plan of the Interior Space

  • مقیاس واحد در بلندر و کار با متریک یا امپریال چیست؟ What is Unit Scale in Blender and Working with Metric or Imperial

  • چالش 15 - مقیاس واحد Challenge 15 – Unit Scale

  • تنظیم هواپیمای مرجع با ابعاد اتاق Setting up the Reference Plane with Room Dimensions

  • چالش 16 - صفحه مرجع Challenge 16 – Reference Plane

  • سایه زنی سیم پورت و تشکیل دیوار Viewport Wire Shading & Wall Formation

  • تنظیم دوربین املایی Orthographic Camera setup

  • راه اندازی رندر خط آزاد Freestyle line Render Setup

  • افزودن هندسه لبه جدید با استفاده از حلقه های لبه Adding new Edge Geometry using Edge Loops

  • جداسازی و اتصال اشیاء مش Separating & Joining Mesh objects

  • علائم لبه آزاد و ضخامت خط Freestyle Edge Marks & Line Thickness

  • لبه ها را حل کنید Dissolve Edges

  • مکان نما به انتخاب شده و انتخاب به مکان نما Cursor to Selected & Selection to Cursor

  • راه اندازی مجموعه های FreeStyle Setting up FreeStyle Collections

  • تراز کردن اشیاء و پیوند دادن داده های شی Aligning Objects & Linking Object Data

  • مواد اکستروژن و پیوند Extrusion & Linking Material

  • تراز کردن اشیاء مبلمان Aligning Furniture Objects

  • افزودنی MeasureIt برای ابعاد پلان طبقه The Add-on MeasureIt for Dimensioning Floor Plan

  • بعد منطقه و متن حاشیه نویسی Area Dimension & Annotation Text

  • رندر و ترکیب تصویر پلان طبقه با ابعاد MeasureIt Rendering & Combining Floor Plan Image with MeasureIt Dimensions

مدل سازی سه بعدی فضای آشپزخانه و دارایی ها 3D Modelling the Kitchen Area and Assets

  • افزونه Archimesh را فعال می کنیم We Enable the Add-on Archimesh

  • افزودن دیوارهای داخلی با استفاده از ابزار Wall Adding Internal Walls using the Wall Tool

  • ایجاد واحدهای آشپزخانه با استفاده از Cabinet Creator Creating Kitchen Units using the Cabinet Creator

  • اصلاح خواص کابینت Modifying Cabinet Properties

  • استفاده از دستور تکراری و آینه پیوندی برای کپی کردن کابینت ها Using Linked Duplicate & Mirror Command to Copy Cabinets

  • ایجاد واحدهای آشپزخانه با زاویه مناسب و ایجاد فرمان تک کاربر Creating the Right Angle Kitchen Units & and Make Single User Command

  • ایجاد واحد جزیره آشپزخانه Creating the Kitchen Island Unit

  • تنظیم تصویر مرجع برای قالب سازی آشپزخانه Setting up a Reference Image for the Kitchen Moulding

  • راس اریب و ویرایش متناسب برای شکل دادن به قالب Bevel Vertex & Proportional Editing to Shape the Moulding

  • ما یک مسیر برای شی پروفایل ایجاد می کنیم و قالب سازی را تشکیل می دهیم We Create a Path for the Profile Object and form the Moulding

  • محدود حل کردن و ایجاد قفسه آشپزخانه و کوربل Limited Dissolve & Creating the Kitchen Shelf and Corbel

  • مدل سازی پایه اول میز آشپزخانه با استفاده از ابزار Spin Modelling the First Leg of the Kitchen Table using the Spin Tool

  • افزایش گیر Increment Snapping

  • اصلاح کننده آرایه و معکوس کردن نرمال ها Array Modifier & Reversing Normals

  • تنظیم Image & Mesh Plane مرجع برای مدلسازی صندلی Setting up reference Image & Mesh Plane to Model the Chair

  • ابزار چاقو و اصلاح کننده پیچ Knife Tool & Screw Modifier

  • اصلاح کننده های اریب و تراز کردن اشیا Bevel Modifiers & Aligning Objects

  • اضافه کردن یک منحنی مسیر برای شکل دادن به پای عقب Adding a Path Curve to Shape the Back Leg

  • متقارن و اصلاح کننده های پیوند Symmetrise & Linking Modifiers

  • Subdivision Surface Modifier Subdivision Surface Modifier

  • اصلاح کننده بولی The Boolean Modifier

  • والد کردن صندلی به یک شی خالی Parenting the Chair to an Empty Object

  • کنترل وزن اصلاح کننده زیربخش با استفاده از مقدار چین متوسط Controlling the Subdivision Modifier Weight using the Mean Crease Value

  • افزودن حلقه‌های لبه برای تیز کردن لبه‌ها در نور آویزان Adding Edge Loops to Sharpen Edges on the Hanging Light

  • ما از یک منحنی Bezier برای تشکیل سیم روی چراغ آویزان استفاده می کنیم We Use a Bezier Curve to form the Wire on the Hanging Light

  • پرورش نور آویزان و افزودن به مجموعه Parenting the Hanging Light & Adding to Collection

  • افزونه مدیریت مجموعه را برای کمک به کنترل نمایان بودن مجموعه فعال می کنیم We Enable The Collection Manager Add-On to Help Control Collection Visibility

  • ویرایش متناسب و مدل سازی قابلمه Proportional Editing & Modelling The Saucepan

  • اصلاح کننده Shrinkwrap The Shrinkwrap Modifier

  • انتخاب معکوس Inverting Selection

  • گروه های راس Vertex Groups

  • Matcap Shading Matcap Shading

  • منطقه اکسترود Extrude Region

  • فرمان پل حلقه لبه The Edge Loop Bridge Command

  • Solidify & Shrinkwrap Modifiers Solidify & Shrinkwrap Modifiers

  • منحنی مسیر Path Curve

  • سیلندر اولیه برای شروع میکسر آشپزخانه Cylinder Primitive to Begin the Kitchen Mixer

  • استفاده از اصلاح کننده ها به ترتیب Applying Modifiers in Order

  • گروه های ورتکس و تکمیل میکسر آشپزخانه Vertex Groups & Completing The Kitchen Mixer

  • چرخش Snapping & the Under Mounted Sink Rotate Snapping & the Under Mounted Sink

  • کپی در انتخاب شده Copy to Selected

  • اصلاح کننده آرایه و مدل سازی کلیدهای چراغ آشپزخانه Array Modifier and Modelling Kitchen Light Switches

  • رئوس اریب و مدل سازی پریزهای دو نفره آشپزخانه Bevel Vertices and Modelling the Kitchen Double Sockets

  • استفاده از Spin Modifier برای ایجاد بطری های شراب Using the Spin Modifier to Create the Wine Bottles

  • اکستروژن ورتکس مدل سازی لیوان شراب Vertex Extrusion Modelling the Wine Glass

  • ما مدل سازی سه بعدی اجاق گاز آشپزخانه را آغاز می کنیم We Begin 3D Modelling The Kitchen Cooker

  • اضافه کردن ضخامت دیوار با استفاده از Solidify Modifier Adding Wall Thickness using the Solidify Modifier

  • حلقه ابزار حلقه Loop Tools Circle

  • چین متوسط Mean Crease

  • لبه های اریب Bevel Edges

  • اصلاح کننده آرایه Array Modifier

  • با Active عکس بگیرید Snap with Active

  • منوی مورد علاقه سریع Quick favorites Menu

  • شیء خالی پیکان Empty Arrow Object

  • ما ساعت آشپزخانه را مدل سه بعدی می کنیم We 3D Model the Kitchen Clock

  • تعیین موقعیت مدل های آشپزخانه Positioning the Kitchen Models

  • نمونه مجموعه Collection Instance

ما دارایی های اتاق نشیمن را مدل سه بعدی می کنیم We 3D Model the Living Room Assets

  • ما مدل سازی سه بعدی مبل اتاق نشیمن را آغاز می کنیم We Begin 3D Modelling The Living Room Sofa

  • مدل سازی سه بعدی در نمای محلی 3D Modeling in Local View

  • اضافه کردن یک Subdivision Modifier و کنترل با استفاده از Edge Loops Adding a Subdivision Modifier and Controlling using Edge Loops

  • انتخاب رئوس مرتبط Selecting Linked Vertices

  • ما صندلی اتاق نشیمن را مدلسازی سه بعدی می کنیم We 3D Modelling The Living Room Chair

  • ما کوسن های اتاق نشیمن را مدل سازی سه بعدی می کنیم We 3D Modelling The Living Room Cushions

  • مدل سازی سه بعدی میز اتاق نشیمن We 3D Modelling The Living Room Table

  • مدل سازی سه بعدی کابینت اتاق نشیمن We 3D Modelling The Living Room Cabinet

  • مدلسازی سه بعدی تلویزیون اتاق نشیمن We 3D Modelling The Living Room TV

  • ما مدل های اتاق نشیمن را در جای خود قرار می دهیم We Position The Living Room Models in Place

ما دارایی های اتاق خواب را مدل سه بعدی می کنیم We 3D Model the Bedroom Assets

  • ما مدل سازی سه بعدی تخت خواب را شروع می کنیم We Begin 3D Modelling The Bedroom Bed

  • ما مدل سازی سه بعدی تخت خواب را ادامه می دهیم We Continue 3D Modelling The Bedroom Bed

  • ما مدل سازی سه بعدی تخت خواب را ادامه می دهیم We Continue 3D Modelling The Bedroom Bed

  • ما قفسه اتاق خواب را مدل سازی سه بعدی کردیم We 3D Modelling The Bedroom Shelf

  • ما مدل سازی سه بعدی فضای ذخیره سازی تخت خواب را آغاز می کنیم We Begin 3D Modelling The Bedroom Bed Storage

  • ما مدل سازی سه بعدی فضای ذخیره سازی تخت خواب را ادامه می دهیم We Continue 3D Modelling The Bedroom Bed Storage

  • ما اتاق خواب ساخته شده در فضای ذخیره سازی را مدل سازی سه بعدی کردیم We 3D Modelling The Bedroom Built In Storage

  • ما چراغ های اتاق خواب را مدل سازی سه بعدی می کنیم We 3D Modelling The Bedroom Lights

مدلسازی سه بعدی صحنه داخلی باقیمانده 3D Modelling the Remaining Interior Scene

  • ما اتاق استخر را مسدود می کنیم We Block out the Pool Room

  • ما شروع به اضافه کردن درهایی به صحنه می کنیم We Begin Adding Doors to the Scene

  • ما همچنان به افزودن درها به صحنه ادامه می دهیم We Continue Adding Doors to the Scene

  • ما شروع به اضافه کردن ویندوز به صحنه می کنیم We Begin Adding Windows to the Scene

  • ما به افزودن ویندوز به صحنه ادامه می دهیم We Continue Adding Windows to the Scene

  • ما پرده ها را به ویندوز اضافه می کنیم We Add Blinds to the Windows

  • ما به هر اتاق طبقات اضافه می کنیم We Add Floors to Each Room

گزینه های روشنایی محیط در بلندر Environment Lighting Options in Blender

  • ما شروع به نورپردازی صحنه می کنیم و به افزونه Dynamic Sky نگاه می کنیم We Start Lighting The Scene And Look At The Dynamic Sky Add-On

  • ما به پورتال ها و نحوه اضافه کردن آنها به هر پنجره نگاه می کنیم We Look At Portals And How To Add These To Each Window

  • ما اولین دوربین را راه اندازی کردیم تا به ما در پیش نمایش مطالب کمک کند We Setup the First Camera to Help us Preview Materials

بافت دارائی ها Texturing the Assets

  • مقدمه ای بر بافت سازی قسمت 1 An Introduction to Texturing Part 1

  • مقدمه ای بر بافت سازی قسمت 2 An Introduction to Texturing Part 2

  • ما نقشه برداری UV مدل ها را شروع می کنیم We Begin UV Mapping the Models

  • ما به نقشه برداری UV مدل ها ادامه می دهیم We Continue UV Mapping the Models

  • ما به نقشه برداری UV مدل ها ادامه می دهیم We Continue UV Mapping the Models

  • ما به نقشه برداری UV مدل ها ادامه می دهیم We Continue UV Mapping the Models

  • منابع آنلاین برای نقشه های بافت Online Resources for Texture Maps

  • ما موادی را برای میز آشپزخانه ایجاد می کنیم We Create Material to the Kitchen Table

  • ما موادی را برای صندلی آشپزخانه ایجاد می کنیم We Create Material to the Kitchen Chair

  • ما موادی را برای قفسه شراب آشپزخانه ایجاد می کنیم We Create Material to the Kitchen Wine Rack

  • ما یک ماده فلزی پایه ایجاد می کنیم We Create a Base Metal Material

  • اضافه کردن مواد فلزی به سینک Adding Metal Material to the Sink

  • ما موادی را برای اجاق آشپزخانه ایجاد می کنیم We Create Material For the Kitchen Cooker

  • ما موادی را برای صفحه پیشخوان آشپزخانه ایجاد می کنیم We Create Material For the Kitchen Counter Top

  • ما موادی را برای کتری آشپزخانه ایجاد می کنیم We Create Material For the Kitchen Kettle

  • ما موادی را برای کف آشپزخانه ایجاد می کنیم We Create Material For the Kitchen Floor

  • ما موادی را برای دیوارها ایجاد می کنیم We Create Material For Walls

  • ما موادی را برای شیشه و بطری ایجاد می کنیم We Create Material For the Glass and Bottles

  • قرار دادن بطری شراب روی قفسه شراب Arraying the Wine Bottle to the Wine Rack

  • ما مواد را برای کابینت ها ایجاد می کنیم We Create Material For the Cabinets

  • ما موادی را برای کف اتاق نشیمن ایجاد می کنیم We Create Material For The Living Room Floor

  • ما مواد پارچه ای را برای دارایی های اتاق نشیمن ایجاد می کنیم We Create Fabric Material For The Living Room Assets

  • ما موادی را برای میز اتاق نشیمن ایجاد می کنیم We Create Material For The Living Room Table

  • ما موادی را برای تلویزیون اتاق نشیمن ایجاد می کنیم We Create Material For The Living Room TV

  • ما دارایی های اتاق نشیمن را تکمیل می کنیم We Complete the Living Room Assets

  • ما موادی را برای فرش اتاق خواب ایجاد می کنیم We Create Material For The Bedroom Carpet

  • ما موادی را برای آینه اتاق خواب ایجاد می کنیم We Create Material For The Bedroom Mirror

  • ما موادی را برای پرده های اتاق خواب ایجاد می کنیم We Create Material For The Bedroom Curtains

  • ما موادی را برای کاشی های اتاق استخر ایجاد می کنیم We Create Material For The Pool Room Tiles

  • ما موادی را برای آب اتاق استخر ایجاد می کنیم We Create Material For The Pool Room Water

  • ما موادی را برای ساعت آشپزخانه ایجاد می کنیم We Create Material For The Kitchen Clock

  • ما مواد را برای دارایی های باقیمانده به پایان می رسانیم We Finish the Material for the Remaining Assets

نورپردازی صحنه داخلی Lighting The Interior Scene

  • ما شروع به تنظیم نورپردازی صحنه می کنیم We Begin Setting up the Scene Lighting

  • ما به تنظیم نورپردازی صحنه ادامه می دهیم We Continue Setting up the Scene Lighting

  • ما یک تصویر را ارائه می دهیم We Render an Image

  • ما شروع به تنظیم دوربین ها برای ضبط انیمیشن می کنیم We Begin Setting Up The Cameras to Capture the Animation

  • ما به تنظیم دوربین ها برای گرفتن انیمیشن ادامه می دهیم We Continue Setting Up The Cameras to Capture the Animation

  • ما یک توالی تصویر را رندر می کنیم و یک فایل ویدئویی MP4 ایجاد می کنیم We Render an image Sequence and Create an MP4 Video File

  • ما یک پانوراما رندر می کنیم و به ایجاد تور 360 نگاه می کنیم We Render a Panorama and look at 360 Tour Creation

رندر شات خارجی Rendering External Shot

  • راه اندازی دوربین رندر و کم کردن دیوارها Setting up the Render Camera & Subtracting Walls

  • خاموش کردن Shadow Property Switching off the Shadow Property

  • رندر کردن تصویر نهایی Rendering out the Final Image

بخش پاداش Bonus Section

  • دوره های اضافی و مواد Extra Courses & Material

نمایش نظرات

آموزش Master Architectural Visualization - Blender 3x - Design
جزییات دوره
13 hours
184
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
5,134
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Thomas McDonald Thomas McDonald

توسعه دهنده نرم افزار، طراح و مدرس توماس یک توسعه دهنده و طراح نرم افزار است که در ایرلند زندگی می کند. او علاقه زیادی به فناوری و حل مسئله دارد. نرم‌افزار سه‌بعدی یکی از زمینه‌های اصلی مورد علاقه است و او دوره‌های زیادی را با این موضوع آموزش می‌دهد که به دانش‌آموزان قدرت می‌دهد تا جنبه خلاقانه خود را مانند قبل زنده کنند. در طول 12 سال گذشته او در زمینه طراحی و توسعه کار کرده است و همچنان به کشف راه های جدید خلقت ادامه می دهد.