آموزش ایجاد مدل های تأیید شده CheckMate در 3ds Max

Creating CheckMate Certified Models in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: هنگام فروش مدل های خود در TurboSquid ، داشتن مجوز CheckMate می تواند کار شما را متمایز کند و به مشتریان بالقوه اطلاع دهد که دارایی های محکم و بدون خطایی دریافت می کنند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015. هنگام فروش مدل های خود در TurboSquid ، داشتن مجوز CheckMate می تواند کار شما را متمایز کند و به مشتریان بالقوه اطلاع دهد که دارایی های محکم و بدون خطایی دریافت می کنند. در این آموزش 3ds Max ، ما برخی از م majorلفه های اصلی صدور گواهینامه CheckMate و روش های اصلاح مدل های شما را برای مطابقت با آنها بررسی خواهیم کرد. ما در مورد ایجاد هندسه تمیز و جلوگیری از قطب صحبت خواهیم کرد. ما تقسیم هندسه را در مقابل مدل های زمان واقعی بحث خواهیم کرد. علاوه بر این ، ما در تنظیم مقیاس صحیح و تنظیم رندرهای سیم و قاب و صفحه چرخش خواهیم کرد. با پایان این آموزش 3ds Max ، شما ایده بهتری در مورد چگونگی ایجاد مدل های با کیفیت بالا برای فروش در TurboSquid خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد مدل های تأیید شده CheckMate در 3ds Max Creating CheckMate Certified Models in 3ds Max

  • بررسی اجمالی مادر Checkmate Overview

  • با استفاده از چهار و مثلث Using Quads and Triangles

  • ایجاد هندسه پاک Creating Clean Geometry

  • از بین بردن لهستانی ها Eliminating Poles

  • رفع شکاف های هندسه Fixing Geometry Gaps

  • ایجاد مدل های تقسیم شده Creating Subdivided Models

  • ایجاد مدل های زمان واقعی Creating Real-time Models

  • ساخت مقیاس واقعی Building to Real-world Scale

  • بازنشانی تحولات Resetting Transformations

  • نامگذاری و سازماندهی Naming and Organization

  • کار با UV Working with UVs

  • رندر Wireframes Rendering Wireframes

  • ایجاد رندرهای Turntable Creating Turntable Renders

  • برداشتن مسیرهای بافت Stripping Texture Paths

نمایش نظرات

آموزش ایجاد مدل های تأیید شده CheckMate در 3ds Max
جزییات دوره
1h 45m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.