نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این سری از آموزش ها ، ما نگاهی مقدماتی به ابزارها و روش های تقلب در 3ds Max خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013. در این مجموعه از آموزش ها ، ما نگاهی مقدماتی به ابزارها و روش های تقلب در 3ds Max خواهیم داشت. ما با درک اصول شروع خواهیم کرد ، که شامل همه چیز ، از چگونگی ایجاد قراردادهای جامع نامگذاری تا نحوه استفاده از ابزارهای استخوان 3ds Max و IK است. سپس ما موضوعات پیچیده تری مانند راه اندازی یک دکل پیشرفته IK ، با استفاده از عبارات برای ایجاد یک دکل ضد پیچ و تاب که حجم را حفظ می کند و همچنین تکنیک های پوست را پوشش خواهیم داد. همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان رابط 3ds Max را سفارشی کرد تا سریعتر کار کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر تقلب در 3ds Max
Introduction to Rigging in 3ds Max
-
نامگذاری کنوانسیون ها
Naming Conventions
-
اساسی ترین شکل تقلب
The Most Basic Form of Rigging
-
اصلاح محور یک شی
Modifying an Object's Pivot
-
ایجاد سیستم های استخوانی
Creating Bone Systems
-
کار با ابزار ویرایش استخوان
Working with the Bone Editing Tools
-
آینه سیستم های استخوان
Mirroring Bone Systems
-
رنگ آمیزی استخوان ها
Colorizing Bones
-
ابزارهای تنظیم Fin
Fin Adjustment Tools
-
خصوصیات شیone استخوان
Bone Object Properties
-
نگاهی به راه حل های اندام های سلام ، HD و IK
A Look at the Hi, Hd, and IK Limb Solvers
-
ایجاد یک دکل ارتقا یافته IK
Creating an Enhanced IK Rig
-
Spline IK Solver
The Spline IK Solver
-
استفاده از گروه ها
Utilizing Groups
-
کنترل موقعیت یک شی با محدودیت موقعیت
Controlling an Object's Position with the Position Constraint
-
دستکاری چرخش یک شی with با محدودیت جهت گیری
Manipulating an Object's Rotation with the Orientation Constraint
-
ایجاد پارامترهای سفارشی/پارامترهای سیم کشی
Creating Custom Parameters / Wiring Parameters
-
مدیر واکنش
The Reaction Manager
-
نگاهی به دکل پیچشی که ایجاد خواهیم کرد
A Look at the Twist Rig We Will Create
-
شروع در دکل پیچ و تاب ما
Starting on Our Twist Rig
-
کار با عبارات
Working with Expressions
-
سفارش محور
Axis Order
-
تغییر شکل اشیا with با اصلاح کننده Ffd 3ds Max
Deforming Objects with 3ds Max's Ffd Modifier
-
هندسه پوست اندازی به اشیاvel پاکت
Skinning Geometry to Envelope Objects
-
پالایش تغییر شکل های پوست
Refining Skin Deformations
-
وزن معکوس در 3ds Max
Mirroring Weights in 3ds Max
-
صادرات وزن پوست
Exporting Skin Weights
-
سرعت بخشیدن به پخش انیمیشن با فرمت جدید Gpoly 3ds Max
Speeding up Animation Playback with 3ds Max's New Gpoly Format
-
ایجاد یک عضله سفارشی
Creating a Custom Muscle
-
عضله سفارشی ما
Applying Our Custom Muscle
-
اصلاح کننده Morpher
The Morpher Modifier
-
سفارشی کردن رابط 3ds Max
Customizing 3ds Max's Interface
نمایش نظرات