آموزش گرفتن کاراکتر با استفاده از نزدیکی در هودینی

Character Capturing Using Proximity in Houdini

در حال بارگزاری نمونه ویدیو، لطفا صبر کنید...
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
      نمونه ویدیوها:
      • در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
      توضیحات دوره: در این دوره یاد می گیریم که چگونه با استفاده از مجاورت و ابزارهای وزن دهی مناسب یک شخصیت را به تصویر بکشیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و Up. در این دوره یاد می گیریم که چگونه یک شخصیت را با استفاده از مجاورت و ابزارهای وزن دهی مناسب ثبت کنیم. ما با یادگیری نحوه ثبت هندسه خود با نزدیکی شروع می کنیم و سپس به نحوه ویرایش و اصلاح این مناطق می پردازیم تا تغییر شکل خوبی در شخصیت خود ایجاد کنیم. سپس به نحوه استفاده زیاد از وزن‌های Edit Capture و ابزار لایه Paint Capture و همچنین نحوه استفاده از تکنیک‌های مختلف در دستکاری مناطق ضبط خود برای دریافت بهترین تغییر شکل ممکن خواهیم پرداخت. این سری از درس ها از پایان ساخت اسکلت شخصیت شروع می شود و به راه اندازی دکل کنترل ادامه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.

      سرفصل ها و درس ها

      معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

      • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

      گرفتن کاراکتر با استفاده از نزدیکی در هودینی Character Capturing Using Proximity in Houdini

      • گرفتن با نزدیکی Capturing with Proximity

      • ساخت ژست تست با انیمیشن Making Test Poses with Animation

      • تنظیم Captureproximity Sop Setting the Captureproximity Sop

      • با استفاده از ابزار Edit Capture Weights Using Edit Capture Weights Tool

      • با استفاده از صفحه گسترده وزن Using the Weights Spreadsheet

      • استفاده از گروه ها برای وزن دهی Using Groups for Weighting

      • با استفاده از Paint Capture Layer Using Paint Capture Layer

      • صاف کردن وزنه ها Smoothing the Weights

      • پالایش وزنه ها Refining the Weights

      • رفع تغییر شکل ها در مناطق باقی مانده Fixing Deformations on Remaining Regions

      • انعکاس وزن ها Mirroring the Weights

      نمایش نظرات

      نظری ارسال نشده است.

      آموزش گرفتن کاراکتر با استفاده از نزدیکی در هودینی
      خرید اشتراک و دانلودخرید تکی و دانلود | 210,000 تومان (5روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 2 تا 14 ساعت می باشد.
      جزییات دوره
      1h 2m
      12
      Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
      (آخرین آپدیت)
      از 5
      دارد
      دارد
      دارد
      Sunder Iyer
      جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

      Google Chrome Browser

      Internet Download Manager

      Pot Player

      Winrar

      Sunder Iyer Sunder Iyer

      ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.