Unity Pro: مهارت های طراحی و توسعه بازی پیشرفته

Unity Pro: Advanced Game Design and Development Skills

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با دانش و تکنیک‌های بهینه‌سازی Unity در سطح متخصص، حرفه توسعه بازی خود را ارتقا دهید. ویرایشگر اسکریپت: یاد بگیرید که چگونه وظایف را خودکار کنید و ابزارهای سفارشی را با استفاده از اسکریپت ویرایشگر ایجاد کنید. ادغام سه بعدی: فرآیند ادغام دارایی های سه بعدی در پروژه های یونیتی را به طور یکپارچه درک کنید. Unity GUI: سیستم جدید Unity UI را کاوش کنید و رابط های کاربری تعاملی برای بازی ها و برنامه ها ایجاد کنید. فیزیک بازی: در اصول فیزیک بازی غوطه ور شوید و رفتارهای فیزیک واقع گرایانه را در بازی های یونیتی پیاده سازی کنید. تکنیک های بهینه سازی: تکنیک های بهینه سازی را برای افزایش عملکرد و کارایی در پروژه های یونیتی کشف کنید. رندر پیشرفته: تکنیک های رندر پیشرفته مانند نورپردازی سفارشی و جلوه های بافت را بررسی کنید. یادگیری مبتنی بر پروژه: دانش کسب شده را از طریق پروژه ها و تمرینات عملی برای تقویت یادگیری به کار ببرید. سبک سازی و توزیع بسته های یونیتی استفاده کامل از قدرت یونیتی دریافت دانش تکنیک های استاندارد صنعتی پیش نیازها:Unity (ترجیحا نسخه 5.0 یا بالاتر) دانش اولیه ساخت بازی با استفاده از یونیتی شما باید با موتور بازی یونیتی آشنا باشید.

به دوره جامع ما در مورد Unity Pro: مهارت های طراحی و توسعه بازی پیشرفته خوش آمدید، جایی که شما را به سفری به سطوح پیشرفته در ایجاد تجربیات فراگیر و جذاب با استفاده از Unity می بریم. چه یک توسعه‌دهنده مشتاق بازی، یک برنامه‌نویس با تجربه که به دنبال گسترش مجموعه مهارت‌های خود هستید، یا فردی که مشتاق ایجاد محتوای تعاملی هستید، این دوره برای تجهیز شما به دانش و ابزارهای لازم برای تحقق ایده‌هایتان طراحی شده است.

در این دوره، ما طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش خواهیم داد، که از مبانی برنامه نویسی شیدر Unity 5 شروع می شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه جلوه های بصری خیره کننده ایجاد کنید، سایه بان ها را برای مواد مختلف پیاده سازی کنید و عملکرد را برای پلتفرم های مختلف بهینه کنید. از درک ویژگی‌های سایه‌زن گرفته تا تسلط بر تکنیک‌های پیشرفته مانند انفجارهای حجمی و جلوه‌های صفحه، پایه محکمی در برنامه‌نویسی سایه‌زن به دست خواهید آورد.

در ادامه، دنیای ویرایشگر اسکریپت را در Unity کاوش می‌کنیم، جایی که می‌توانید با ایجاد بازرس‌های سفارشی، ابزارهای ایجادکننده سطح، و قابلیت‌های ویرایشگر پیشرفته، نحوه گردش کار توسعه خود را ساده کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از قدرت ویرایشگر Unity برای خودکارسازی کارهای تکراری، افزایش بهره وری و سفارشی کردن محیط مطابق با نیازهای خاص خود استفاده کنید.

با انتقال به یکپارچه سازی سه بعدی و طراحی سطح، شما را در فرآیند ایجاد و ادغام دارایی های سه بعدی در صحنه های Unity راهنمایی می کنیم. مهارت‌های ضروری مانند ایجاد دارایی، اصلاح، مقیاس‌بندی، نقشه‌برداری بافت، و اصول طراحی سطح را یاد می‌گیرید که به شما این امکان را می‌دهد تا محیط‌های همهجانبه‌ای برای بازی‌ها و شبیه‌سازی‌های خود بسازید.

علاوه بر این، در Unity GUI - سیستم رابط کاربری New Unity، که در آن نحوه ایجاد رابط کاربری واکنش‌گرا و تعاملی برای بازی‌های خود را یاد خواهید گرفت. از حالت‌های رندر بوم گرفته تا انیمیشن‌های UI، بر ابزارها و تکنیک‌های مورد نیاز برای طراحی منوها و HUD‌های جذاب بصری تسلط خواهید داشت که تجربه پخش‌کننده را بهبود می‌بخشد.

در نهایت، ما با استفاده از Unity 5 به Unity Game Physics می پردازیم، جایی که شما اصول اساسی مانند قوانین حرکت، اینرسی، گشتاور و دینامیک دورانی نیوتن را بررسی خواهید کرد. یاد خواهید گرفت که چگونه مفاهیم فیزیک را برای ایجاد تعاملات واقعی، شبیه‌سازی‌ها و مکانیک‌های گیم‌پلی پویا به کار ببرید و به پروژه‌های خود عمق و واقع‌گرایی اضافه کنید.

در پایان این دوره، شما یک مجموعه مهارت جامع در توسعه بازی یونیتی به دست خواهید آورد که به شما امکان می دهد بازی ها، شبیه سازی ها و تجربیات تعاملی با کیفیت حرفه ای ایجاد کنید که مخاطبان را در پلتفرم های مختلف مجذوب و درگیر خود کند. بنابراین، اگر آماده سفری هیجان‌انگیز به دنیای توسعه بازی یونیتی هستید، بیایید وارد آن شویم و خلاقیت خود را آزاد کنیم!

بخش 1: Unity 5 Shader Programming - مبتدی

در این بخش، به اصول برنامه نویسی سایه بان یونیتی 5 می پردازیم و با مروری مقدماتی از موضوع شروع می کنیم. ما با سخنرانی 1 شروع می کنیم، جایی که شما بینش هایی در مورد ماهیت برنامه نویسی سایه بان Unity 5 کسب خواهید کرد. سخنرانی 2 تئوری ایجاد یک سایه زن پایه را معرفی می کند و سپس یک جلسه آزمایشگاهی عملی در سخنرانی 3 ارائه می کند. سپس فرآیند مهاجرت از Unity4 به Unity 5 shader را در سخنرانی های 4 و 5 بررسی می کنیم. در ادامه سفر ما، سخنرانی های 6 تا 18 جنبه های مختلف را پوشش می دهند. از برنامه نویسی سایه زن، از جمله درک ویژگی های سایه زن، ایجاد متغیرهای ساب شیدر، و پیاده سازی افکت هایی مانند آب، نقشه های معمولی، شفافیت و سایه زن های هولوگرافیک. همانطور که پیشرفت می کنیم، مفاهیم اساسی مانند ترکیب بافت ها، ترسیم دایره ها در زمین، و کاوش در مدل های مختلف نور مانند سایه زن های Phong و Blinn-Phong را درک خواهید کرد. در انتهای این بخش، سخنرانی‌های 33 تا 36 به تفاوت‌های ظریف روشنایی جهانی، پخت نور، و ایجاد کاوشگرهای بازتابی می‌پردازند تا وفاداری بصری صحنه‌های شما را افزایش دهند.

بخش 2: Unity 5 Shader Programming - Intermediate

بر اساس پایه‌های گذاشته شده در بخش مبتدی، بخش میانی بر تکنیک‌های سایه‌زن پیشرفته برای ارتقای پروژه‌های یونیتی شما تمرکز دارد. سخنرانی 37 توابع رئوس را معرفی می کند و به دنبال آن سخنرانی هایی در مورد متحرک سازی راس ها، اکسترود کردن راس ها و ایجاد افکت هایی مانند برف و انفجارهای حجمی ارائه می شود. سایه‌زن‌های قطعه، سایه‌زن‌های پاس گرفتن، و جلوه‌های پیشرفته‌ای مانند شیدرهای شیشه‌ای و آب دوبعدی را کاوش خواهید کرد. سخنرانی‌های 54 تا 78 بر بهینه‌سازی سایه‌زن، پروفایل‌سازی، توسعه سایه‌زن موبایل، و اجرای جلوه‌های صفحه‌نمایش مانند عمق، روشنایی، کنتراست، حالت‌های ترکیبی و جلوه‌های فیلم قدیمی تمرکز دارند تا به بازی‌های شما جذابیت بصری اضافه کنند.

بخش 3: Unity 5 Shader Programming - Advanced

این بخش مهارت‌های برنامه‌نویسی شیدر شما را با موضوعات پیشرفته‌ای مانند ایجاد CG سفارشی شامل فایل‌ها، شیدرهای خز، نقشه‌های حرارتی و موارد دیگر به سطح بالاتری می‌برد.

بخش 4: ویرایشگر اسکریپت در Unity - مبتدیان

این بخش، فراتر از برنامه نویسی شیدر، شما را با اسکریپت ویرایشگر در Unity آشنا می کند، که از اصول اولیه شروع می شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه بازرسان سفارشی ایجاد کنید، ابزارهای ایجاد کننده سطح، و قابلیت‌هایی مانند Gizmos، کشوهای دارایی، و پنجره‌های پالت را برای ساده‌سازی گردش کار توسعه خود کاوش کنید.

بخش 5: ویرایشگر اسکریپت در یونیتی - متوسط ​​

با تکیه بر دانش پایه، این بخش به مفاهیم اسکریپت ویرایشگر عمیق تر می پردازد و موضوعاتی مانند واردکننده بافت، تنظیمات سطح و ساختن DLL را پوشش می دهد.

بخش 6: ویرایشگر اسکریپت در Unity - پیشرفته

این بخش پیشرفته بر افزودن ویژگی‌های ساخت، یکپارچه‌سازی کنترل نسخه، و ایجاد ابزارهای قدرتمند اصلاح‌کننده شی برای بهبود تجربه ویرایشگر یونیتی تمرکز دارد.

بخش 7: ادغام سه بعدی و طراحی سطح در یونیتی

در حال انتقال به یکپارچه سازی سه بعدی و طراحی سطح، این بخش شما را در فرآیند ایجاد و ادغام دارایی های سه بعدی در صحنه های Unity راهنمایی می کند و موضوعاتی مانند ایجاد دارایی، اصلاح، مقیاس بندی، نگاشت بافت و اصول طراحی سطح را پوشش می دهد.

بخش 8: رابط کاربری گرافیکی Unity - رابط کاربری جدید Unity

در این بخش، با سیستم جدید Unity UI آشنا می‌شوید که موضوعاتی مانند حالت‌های رندر بوم، تبدیل‌های راست، نقاط لنگر، انیمیشن‌های رابط کاربری، و ایجاد منوهای تعاملی را پوشش می‌دهد.

بخش 9: یونیتی - فیزیک بازی با استفاده از Unity 5

بخش آخر فیزیک بازی را با استفاده از Unity 5 بررسی می‌کند و اصول اساسی مانند قوانین حرکت نیوتن، اینرسی، گشتاور و دینامیک چرخشی را پوشش می‌دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه مفاهیم فیزیک را برای ایجاد تعاملات و شبیه سازی های واقع بینانه در پروژه های Unity خود به کار ببرید.


سرفصل ها و درس ها

Unity 5 Shader Programming - مبتدی Unity 5 Shader Programming - Beginner

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی شیدر Unity 5 Introduction to Unity 5 Shader Programming

  • تئوری - ایجاد سایه بان پایه Theory - Creating A Basic Shader

  • آزمایشگاه - ایجاد سایه بان پایه Lab - Creating A Basic Shader

  • مهاجرت از Unity4 به Unity 5 Shaers Migrating from Unity4 to Unity 5 Shaers

  • مهاجرت از Unity4 به Unity 5 Shaers ادامه دارد Migrating from Unity4 to Unity 5 Shaers Continues

  • آشنایی با ویژگی های شیدر Understanding Shader Properties

  • Properties را ایجاد کنید Create Properties

  • متغیر Subshader ایجاد کنید Create Subshader Variable

  • استفاده از آرایه های بسته بندی شده Using Packed Arrays

  • از رنگ آلبیدو استفاده کنید Use Albedo Color

  • ایجاد یک بافت اسکرول Creating A Scrolling Texture

  • سایه بان اثر آب Water Effect Shader

  • ایجاد یک شیدر نقشه معمولی Creating A Normal Map Shader

  • نرمال تست شیدر نقشه Normal Map Test Shader

  • شدت ضربه Bump Intensity

  • ایجاد سایه بان شفاف Creating A Transparent Shader

  • ایجاد سایه بان هولوگرافیک Creating a Holographic Shader

  • سایه بان سیلوئت Silhouette Shader

  • ترکیب بافت ها با استفاده از Lerp Blending Textures Using Lerp

  • ترکیب بافت ها با استفاده از Lerp ادامه دارد Blending Textures Using Lerp Continues

  • ترسیم دایره در زمین Drawing Circle in Terrain

  • شعاع تشت Mat Radius

  • مدل های نورپردازی Lighting Models

  • نوشتن اولین نورپردازی سفارشی Writing the First Custom Lighting

  • نوشتن Toon Shader Writing Toon Shader

  • نوشتن Toon Shader ادامه دارد Writing Toon Shader Continues

  • نوشتن Phong Shader Writing Phong Shader

  • سایه بان سکولار فونگ Phong Secular Shader

  • نوشتن Blinn Phong Shader Writing Blinn Phong Shader

  • سایه زن Blinn Phong – نیمه وکتور Blinn Phong Shader – Half Vector

  • نوشتن سایه بان اسپکولار ناهمسانگرد Writing Anisotropic Specular Shader

  • نوشتن سایه بان اسپکولار ناهمسانگرد ادامه دارد Writing Anisotropic Specular Shader Continues

  • پخت GI و سبک GI And Light Baking

  • اطلاعات بیشتر در مورد GI And Light Baking More on GI And Light Baking

  • ایجاد کاوشگر بازتاب Creating Reflection Probe

  • گروه های کاوشگر نور Light Probe Groups

Unity 5 Shader Programming - Intermediate Unity 5 Shader Programming - Intermediate

  • مقدمه ای بر تابع Vertex Introduction to Vertex Function

  • متحرک سازی رئوس Animating Vertices

  • متحرک سازی رئوس ادامه دارد Animating Vertices Continues

  • راس های اکسترودینگ Extruding Vertices

  • سایه زن اکستروژن Extrusion Shader

  • ایجاد Snow Shader Creating Snow Shader

  • ایجاد Snow Shader ادامه دارد Creating Snow Shader Continues

  • انفجارهای حجمی Volumetric Explosions

  • انفجارهای حجمی - برنامه SG Volumetric Explosions - SG Program

  • اولین تکه شیدر First Fragment Shader

  • First Fragment Shader ادامه دارد First Fragment Shader Continues

  • استفاده از Grab Pass Shader Use of Grab Pass Shader

  • Grab Pass Shader چگونه کار می کند How Grab Pass Shader Works

  • نوشتن شیدر شیشه ای Writing a Glass Shader

  • شیشه رنگ آمیزی نرمال Glass Stained Normals

  • نوشتن دوبعدی Water Shader Writing 2D Water Shader

  • سایه بان آب دو بعدی بیشتر More 2D Water Shader

  • تنظیم سایه بان Shader Adjustment

  • بهینه سازی Shader Optimizing the Shader

  • با استفاده از Profiler Using the Profiler

  • استفاده از Profiler ادامه دارد Using the Profiler Continues

  • نوشتن سایه زن موبایل Writing a Mobile Shader

  • بهینه سازی سایه بان ها Optimize Shaders

  • مقدمه ای بر Screen Effects Introduction to Screen Effects

  • جلوه های تصویر سایه زن سفارشی Custom Shader Image Effects

  • تغییر جلوه های صفحه نمایش Changing the Screen Effects

  • اثر عمق Depth Effect

  • اشباع روشنایی Brightness Saturation

  • کنتراست Contrast

  • کنتراست ادامه دارد Contrast Continues

  • حالت های ترکیبی Blend Modes

  • جلوه تصویر حالت ترکیبی Blend Mode Image Effect

  • جلوه تصویر همپوشانی Overlay Image Effect

  • جلوه فیلم قدیمی Old Film Effect

  • بیشتر در مورد افکت فیلم قدیمی More on Old Film Effect

  • سایه زن اثر فیلم قدیمی Old Film Effect Shader

  • اثر رنگ نهایی Effect Final Color

  • جلوه فیلم قدیمی توضیح داده شد Old Film Effect Explained

  • جلوه دید در شب Night Vision Effect

  • بیشتر در مورد افکت دید در شب More on Night Vision Effect

  • اثر ترکیبی Blend Effect

  • سایه افکت نسخه شب Night Version Effect Shader

Unity 5 Shader Programming - پیشرفته Unity 5 Shader Programming - Advanced

  • ایجاد فایل های سفارشی CG Inc Creating Custom CG Inc Files

  • CG شامل Shader است CG Include Shader

  • ایجاد خز Creating Fur

  • بیشتر در مورد ایجاد خز More on Creating Fur

  • ایجاد نقشه حرارتی Creating Heat Map

  • اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد نقشه حرارتی More on Creating Heat Map

ویرایشگر اسکریپت در یونیتی - مبتدیان Editor Scripting in Unity - Beginners

  • مقدمه ای بر ویرایشگر اسکریپت در یونیتی Introduction to Editor Scripting in Unity

  • سلام دنیا Hello World

  • Hello World بازی Object Hello World game Object

  • ساخت یک سطح تست Building a Test Level

  • ساخت سطح آزمون ادامه دارد Building a Test Level Continues

  • اسکریپت سطح Level Script

  • راه اندازی ابزار Level Creator Starting the Level Creator Tool

  • اطلاعات بیشتر در مورد Starting Creator Tool More on Starting Creator Tool

  • معرفی کلاس Gizmos Introducing Gizmos Class

  • اطلاعات بیشتر در مورد کلاس Gizmos More on Gizmos Class

  • نمونه هدف Target Example

  • نمونه Fizmo را رسم کنید Draw Fizmo Sample

  • رسم ری Draw Ray

  • بافت GUIT را بکشید Draw GUIT Texture

  • کلاس Gizmos Gizmos Class

  • کلاس Gizmos ادامه دارد Gizmos Class Continues

  • نوشتن کد شبکه SnapTo Writing SnapTo Grid Code

  • اطلاعات بیشتر در مورد نوشتن Snap to Grid Code More on Writing Snap to Grid Code

  • شروع کار با بازرسان سفارشی Getting Started with Custom Inspectors

  • ایجاد بازرس سفارشی Creating The Custom Inspector

  • ایجاد بازرس سفارشی ادامه دارد Creating The Custom Inspector Continues

  • سطح در اسپکتور Level in Spector

  • کشوهای املاک Property Drawers

  • کشوهای دکوراتور Decorator Drawers

  • کشوهای دکوراتور ادامه دارد Decorator Drawers Continues

  • ایجاد کشوهای دارایی سفارشی Creating Custom Property Drawers

  • کشوهای زمان Time Drawers

  • بازرس سطح Level lnspector

  • ایجاد پنجره پالت Creating The Palette Window

  • ایجاد پنجره پالت ادامه دارد Creating The Palette Window Continues

  • آیتم های منو Menu Items

  • ایجاد GUIF Creating the GUIF

  • ایجاد برگه ها Creating the Tabs

  • بیشتر در مورد ایجاد برگه ها More on Creating Tabs

  • ادغام پالت با Inspector Integrating Palette with Inspector

  • ادغام پالت با Inspector ادامه دهید Integrating Palette with Inspector Continue

  • حالت های مختلف ویرایشگر Different Editor Modes

  • Draw Mode GUI Draw Mode GUI

  • کار با رویدادها Working with Events

  • بیشتر در مورد کار با رویدادها More on Working With Events

  • خالق سطح Level Creator

  • مورد پالت Palette Item

  • کلاس دسته Handles Class

  • کلاس هندلز ادامه دارد Handles Class Continues

  • استفاده از سبک های رابط کاربری گرافیکی Using GUI Styles

  • استفاده از سبک های رابط کاربری گرافیکی ادامه دارد Using GUI Styles Continues

  • رابط کاربری گرافیکی و سبک برگه GUI and Tab Style

  • با استفاده از GUI Skin Using GUI Skin

ویرایشگر اسکریپت در یونیتی - متوسط Editor Scripting in Unity - Intermediate

  • ایجاد تنظیمات سطح Creating Level Settings

  • ایجاد تنظیمات سطح ادامه دارد Creating Level Settings Continues

  • کار با Level Class Working with Level Class

  • تست تنظیمات سطح Testing the Level Settings

  • ساخت DLL Building the DLL

  • بیشتر در مورد ساخت DLL More on Building the DLL

  • وارد کننده بافت Texture Importer

ویرایشگر اسکریپت در یونیتی - پیشرفته Editor Scripting in Unity - Advanced

  • افزودن ویژگی های ساخت Adding Build Features

  • افزودن ویژگی های ساخت ادامه دارد Adding Build Features Continues

  • پنجره تنظیمات Settings Window

  • اضافه کردن کنترل نسخه Adding Version Control

  • استفاده از Git Bash Using Git Bash

  • با استفاده از درخت منبع Using Source Tree

  • سطل بیت Bit Bucket

  • ایجاد ابزار تغییر دهنده شی Creating Object Modifier Tool

  • مقدمه ای بر ابزار Introduction to the Tool

  • نوشتن عملکرد جستجو Writing the Search Functionality

  • نوشتن عملکرد جستجو ادامه دارد Writing the Search Functionality Continues

  • جستجوی پروژه انتخاب شده Selected Project Search

  • تست نوار جستجو Testing the Search Bar

  • اشیاء بازی انتخاب شده Selected Game Objects

  • دکمه ها The Buttons

  • تابع جایگزینی ساده Simple Replace Function

  • منطقه اشیاء گروهی Group Objects Region

  • منطقه اشیاء گروهی ادامه دارد Group Objects Region Continues

  • عملکرد Prefabs را جایگزین کنید Replace Prefabs Function

  • جدول شی گروه Group Object Table

  • تابع Object را جایگزین کنید Replace Object Function

  • تعداد گروه فعلی Current Group Count

  • تست ابزار Testing The Tool

  • تست ابزار ادامه دارد Testing The Tool Continues

  • اصلاح کننده شی Object Modifier

  • توزیع ابزار Tool Distribution

  • اطلاعات بیشتر در مورد توزیع ابزار More on Tool Distribution

  • Neosphere Interactive Neosphere Interactive

ادغام سه بعدی و طراحی سطح در یونیتی 3D Integration and Level Design in Unity

  • مقدمه ای بر یکپارچه سازی سه بعدی و طراحی سطح Introduction to 3D Integration and Level Design

  • خط لوله سه بعدی برای یونیتی 3D Pipeline for Unity

  • جریان فرآیند سه بعدی Flow of 3D Process

  • دارایی ها و عناصر Assets and Elements

  • بیشتر در مورد دارایی ها و عناصر More on Assets and Elements

  • ساخت عناصر Building the Elements

  • ایجاد و اصلاح دارایی ها Creating and Modification of Assets

  • اصلاح و مقیاس بندی دارایی ها Modification and Scaling of Assets

  • ایجاد دارایی های فردی Creating Individual Assets

  • ایجاد عناصر در طراحی سطح Creating Elements in Level Designing

  • بیشتر در مورد ایجاد عناصر More on Creating Elements

  • ساخت جت جنگنده Texure Creating the Texure Fighter Jet

  • ساخت پادگان و برج دیده بان Building Barracks and Watch Tower

  • ایجاد بافت چوب Creating Wood Texture

  • ساخت چادر و پست بازرسی Building Tents and Checkpost

  • ایجاد بافت استتار Creating Camouflage Texture

  • ایجاد نقشه برای بافت Creating Map for Texture

  • ایجاد عمق برای شی فلزی Creating Depth for Metal Object

  • اجرای دارایی ها Implementing Assets

  • ایجاد Brigde با استفاده از Normal Map Creating Brigde using Normal Map

  • درک نسبت سطح Understanding Proportion of Level

  • افزودن عناصر بیشتر Adding More Elements

  • واردات مدل های بیشتر Importing More Models

  • جمع کردن شاخ و برگ Adding up Foliages

  • پوشاندن پس زمینه Covering up the Background

  • اضافه کردن لوازم آرایشی و بهداشتی Adding up Cosmetics

  • افزودن دوربین کنترلر Adding Controller Camera

Unity GUI - رابط کاربری جدید Unity Unity GUI - The New Unity UI

  • مقدمه ای بر رابط کاربری گرافیکی Unity Introduction to Unity GUI

  • ایجاد یک پروژه ساده Creating a simple project

  • پنل رابط کاربری ایجاد کنید Create Ui Panel

  • حالت های رندر بوم Canvas Render Modes

  • مکعب را درست کنید Fix the cube

  • یک پنل اضافه کنید Add a panel

  • Intro To Rect Transforms Intro To Rect Transforms

  • نقاط لنگر Anchor Points

  • انیمیشن دکمه ها Animate The Buttons

  • انیمیشن جدید New Animation

  • اسلایدر را ایجاد کنید Create The Slider

  • اتصال اسکریپت ها با عناصر رابط کاربری Hooking Up Scripts With Ui Elements

  • منوی اصلی را ایجاد کنید Create The Main Menu

  • دکمه افزودن Add Button

  • هدرها را اضافه کنید Add Headers

  • آماده سازی دکمه Preparing The Button

  • پوسته پوسته شدن و رنگ کردن دکمه Scaling And Color The Button

  • متحرک کردن منوی اصلی Animating The Main Menu

  • ساخت آلفا Making The Alpha

  • اسکریپت برای منو Script For The Menu

  • اسکریپت محرک های رویداد Script The Event Triggers

  • ایجاد آخرین مرحله Creating The Last Phase

  • منوی امتیاز بالا High Score Menu

  • تکمیل منوی اصلی Completing The Main Menu

UNITY - فیزیک بازی با استفاده از Unity 5 UNITY - Game Physics using Unity 5

  • معرفی Game Physics U5 Introduction of Game Physics U5

  • قانون اول نیوتن Newtons First Law

  • قانون اول نیوتن را ادامه دهید Continue on Newtons First Law

  • عملی در قانون اول نیوتن Practical on Newtons First Law

  • بیشتر در مورد قانون عملی نیوتن More on Practical Newtons Law

  • اضافه کردن مکعب Adding Cube

  • حرکت یکنواخت Uniform Motion

  • حرکت قانون دوم نیوتن Newtons Second Law Motion

  • حرکت اسکریپت Move Script

  • قانون سوم نیوتن Newtons Third Law

  • جدول وکتور نیرو Force Vector Table

  • پاک کردن کد Code Clean Up

  • نظریه واحد بین المللی سیستم System International Unit Theory

  • آزمایشگاه واحد بین المللی سیستم System International Unit LAB

  • مدل سازی موتور موشک Modeling the Rocket Engine

  • بیشتر در مورد مدل سازی موتور موشک More on Modeling the Rocket Engine

  • خصوصی Const Float Private Const Float

  • حرکت اسکریپ Move Sript

  • مدل سازی نظریه گرانش Modeling Gravity Theory

  • مسیر سهموی Parabolic Path

  • اطلاعات بیشتر در مورد مسیر Parabolic More on Parabolic Path

  • نظریه مقاومت هوا Theory on Air Resistance

  • آزمایشگاه مقاومت هوا Air Resistance LAB

  • دستور اجرای اسکریپت Script Execution Order

  • دستور اجرای تابع رویداد Execution Order of Event Function

  • در برنامه خروج On Application Quit

  • بازی فیزیک ساده Simple Physics Game

  • بیشتر در مورد بازی فیزیک ساده More on Simple Physics Game

  • اضافه کردن Prefabs Ball Adding Prefabs Ball

  • افزودن مولفه جاذبه Adding Gravity Component

  • حرکات اینرسی Movements of Inertia

  • مفهوم ریاضی ماتریس Concept of Matrix Math

  • عملیات ماتریسی Matrix Operations

  • ضرب های ماتریسی Matrix Multiplcations

  • ماتریس را جابجا کنید Transpose Matrix

  • تبدیل خطی Linear Transformation

  • اطلاعات بیشتر در مورد تبدیل خطی More on Linear Transformation

  • تبدیل خطی Linear Transformation

  • ماتریس های تبدیل رایج Common Transformation Matrices

  • ماتریس های چرخشی Rotation Matrices

  • ماتریس پروجکشن Projection Matrix

  • استانداردسازی ماتریس ها Matrices Standardize

  • انواع وکتور Types of Vector

  • تبدیل نمای ولت Volt View Transformation

  • مکعب جدید تانسور اینترشیا Intertia Tensors New Cube

  • ایجاد اسکریپت جدید Creating New Script

  • ایجاد سیلندر Creating Cylinder

  • معادل خطی و دورانی Linear and Rotational Equivalent

  • شکل چرخشی قوانین نیوتن Rotational Form Newtons Laws

  • طغیان و تعصب Torgue and Precession

  • برنامه کاربردی Torgue Practical Appplication Torgue

  • وکتور محصولات متقابل Vector Cross Products

  • اثر مگنوس Magnus Effect

  • بیشتر در مورد Magnus Effect More on Magnus Effect

  • تانسورهای اینرسی Inertia Tensors

نمایش نظرات

Unity Pro: مهارت های طراحی و توسعه بازی پیشرفته
جزییات دوره
39.5 hours
273
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
14,072
3.4 از 5
ندارد
دارد
دارد
EDU CBA
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

EDU CBA EDU CBA

مهارت های دنیای واقعی را بصورت آنلاین بیاموزید EDUCBA یک ارائه دهنده جهانی آموزش مبتنی بر مهارت است که نیازهای اعضا را در بیش از 100 کشور برطرف می کند. ما بزرگترین شرکت فناوری پیشرفته در آسیا با نمونه کارهای 5498+ دوره آنلاین ، 205+ مسیر یادگیری ، 150+ برنامه شغل محور (JOPs) و 50+ بسته دوره حرفه ای شغلی هستیم که توسط متخصصان برجسته صنعت آماده شده است. برنامه های آموزشی ما برنامه های مبتنی بر مهارت شغلی است که توسط صنعت در سراسر امور مالی ، فناوری ، تجارت ، طراحی ، داده و فناوری جدید و آینده مورد نیاز صنعت است.