این قسمت 2 از سری دوره های آموزشی در مورد یادگیری ایجاد یک بازی پیمایش جانبی دو بعدی است.
در این قسمت نسل تصادفی موانع را به شما آموزش می دهم. من همچنین به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید موانع خود را برای تشکیل یک مجموعه طراحی کنید و از تکنیک Object Pooling برای استفاده مجدد از پیش ساخته های مانع استفاده کنید.
چند مجموعه موانع ایجاد کنید و Object Pooling
را اجرا کنیدکلاس را دنبال کنید و چند مجموعه موانع مختلف ایجاد کنید. ادغام اشیا و چرخش موانع را پیاده سازی کنید تا یک جریان مداوم از موانع در بازی خود داشته باشید.
چه چیزی ارسال شود
سعی کنید و یک اسکرین شات از کار خود ارسال کنید و در صورت امکان یک ویدیوی بازی از بازی خود آپلود کنید.
توسعه دهنده بازی
من Phaninder هستم، یک توسعه دهنده نرم افزار با مدرک کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر از دانشگاه عثمانی.
من مشتاق ساخت بازی، یادگیری فناوری های جدید و به اشتراک گذاری دانش خود هستم. من دوره های برنامه نویسی کمی در یوتیوب گذراندم و سهم خوبی از دنبال کنندگان دارم. من با Skillshare شروع کردم تا به مشتاقان بیشتری دسترسی پیدا کنم که مایل به یادگیری در مورد توسعه نرم افزار و توسعه بازی هستند.
من روی بسیاری از پروژه های بازی برای دستگاه های تلفن همراه، رایانه شخصی و VR کار کردم. من همچنین چند بازی چند نفره ساخته ام.
سرگرمیهای من شامل بازی کریکت، یادگیری فناوریهای جدید و بازی کردن است.
من نمی توانم صبر کنم تا شما را در یکی از دوره های آموزشی خود ببینم!
نمایش نظرات