لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش خلق موجودات در CINEMA 4D
Creature Creation in CINEMA 4D
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با اضافه شدن ابزارهای مجسمه سازی به استودیوی CINEMA 4D، انجام پروژه های موجود بدون ترک نرم افزار امکان پذیر شده است. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14 Studio. با افزودن ابزارهای مجسمه سازی به استودیو CINEMA 4D، می توان پروژه های موجود را بدون ترک نرم افزار تکمیل کرد. در این آموزش مجسمه سازی CINEMA 4D، با استفاده از انواع ابزارهای مدلسازی، به مدل سازی یک مش پایه در CINEMA 4D خواهیم پرداخت. در طول آموزش در مورد آماده سازی مدل و چیدمان UV در پیش بینی بافت-پخت و رنگ آمیزی صحبت خواهیم کرد. پس از آماده شدن پایه، فرآیند اضافه کردن جزئیات با وضوح بالا را با استفاده از ابزارهای مجسمه سازی در CINEMA 4D انجام خواهیم داد. هنگامی که مدل موجود ما مجسمه سازی شد، در مورد پخت این جزئیات در نقشه های Normal، Displacement و Ambient Occlusion صحبت خواهیم کرد. سپس از BodyPaint برای ایجاد بافت برای موجود استفاده می کنیم. ما عکسها را ادغام میکنیم و چندین لایه را با هم ترکیب میکنیم تا یک بافت رنگی را از ابتدا نقاشی کنیم. ما همچنین در مورد اصلاح بافت رنگ برای ایجاد بافت هایی صحبت خواهیم کرد که برجستگی و خاص بودن موجود شما را تحریک کند. در پایان آموزش، انواع ابزارها و تکنیک های مجسمه سازی را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند مخلوقات خود را در CINEMA 4D بسازید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14 Studio.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
خلق موجودات در CINEMA 4D
Creature Creation in CINEMA 4D
انسداد در بدن و سر
Blocking in the Body and Head
مدل سازی پاها و پاها
Modeling the Legs and Feet
مدل سازی بازوهای بزرگ و کوچک
Modeling the Large and Small Arms
تکمیل شکل پایه و تمیز کردن هندسه
Finishing the Base Shape and Cleaning up Geometry
شروع طرح بندی UV
Beginning the UV Layout
اتمام طرح UV
Finishing the UV Layout
مجسمه سازی اشکال اصلی بدن
Sculpting the Main Shapes of the Body
مجسمه سازی نیم تنه مخلوق
Sculpting the Creature's Torso
مجسمه سازی مقیاس های بزرگ در پشت
Sculpting Large Scales on the Back
افزودن چشم ها
Adding the Eyes
جزئیات سر
Detailing the Head
مجسمه سازی گردن
Sculpting the Neck
اضافه کردن مقیاس های کوچک
Adding Small Scales
مجسمه سازی اندام مخلوق
Sculpting the Creature's Limbs
مجسمه سازی جزئیات با فرکانس بالا
Sculpting High-frequency Detail
آماده کردن نقشه ها
Baking out the Maps
راه اندازی BodyPaint
BodyPaint Setup
رنگ آمیزی پایه پوست
Painting a Skin Base
رنگ آمیزی ترازوهای پشت
Painting the Back Scales
رنگ آمیزی گردن
Painting the Neck
رنگ آمیزی مقیاس های کوچک
Coloring the Small Scales
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
نمایش نظرات