آموزش یادگیری انیمیشن تولید در Blender 2.9

Learn Animation Production in Blender 2.9

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا تا به حال می خواستم یک صحنه متحرک ایجاد کنم، اما فکر کردم که خیلی پیچیده بود، یا فقط نمی دانستم کجا شروع کنم؟ سپس این دوره را از Darrin Lile امتحان کنید، زیرا او را از طریق ایجاد یک صحنه متحرک با استفاده از Blender، نرم افزار رایگان و منبع باز می کند. Darrin یک صحنه فرود یک سفینه فضایی را در یک محموله محموله به اشتراک می گذارد و سپس همه چیز را که به آن صحنه می رسند، از اولین چند ضلعی به رندر نهایی نشان می دهد. او جزئیات نحوه وارد کردن تصاویر مرجع را برای ایجاد مدل های 3D، نحوه استفاده از ویرایشگر گره برای ایجاد مواد و بافت برای اشیاء 3D و نحوه ساخت زمینه های ستاره، سیارات و لایه های ابر. او سپس به انیمیشن غرق می شود، با شروع از دنده فرود، و توضیح می دهد که چگونه از ویرایشگر گراف به عنوان شما کشتی را برای فرود آوردن. برای پایان دادن به انیمیشن، Darrin به شما نشان می دهد که چگونه می توانید جلوه های موسیقی و صدا را در ویرایشگر توالی ویدئو ترکیب کنید، قبل از اجرای رندر نهایی صحنه متحرک.

توجه: این دوره توسط Darrin Lile ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • تولید انیمیشن انیمیشن با مخلوط کن 2.9 Learn animation production with Blender 2.9

  • مقدمه کوتاه بر روی مخلوط کن A brief introduction to Blender

  • تصاویر مرجع و مقیاس پروژه Reference images and project scale

1. مدل سازی کشتی 1. Modeling the Ship

  • شروع کانتینر محموله Beginning the cargo container

  • مسدود کردن در مقابل کشتی Blocking in the front of the ship

  • مسدود کردن موتورها Blocking in the engines

  • ایجاد تریلر عقب Creating the rear thruster

  • اضافه کردن جزئیات به ظرف محموله Adding detail to the cargo container

  • مدل سازی گیره های جانبی Modeling the side clamps

  • ایجاد یک گیره لولا بالا Creating a top hinge clamp

  • با استفاده از اصلاح کننده بولی Using the Boolean modifier

  • مدل سازی دنده فرود Modeling the landing gear

  • اضافه کردن جزئیات به موتور عقب Adding detail to the rear engine

  • اضافه کردن پانل ها به کشتی Adding panels to the ship

  • مدل سازی جزئیات قاب پنجره Modeling the window frame details

  • افزودنی Discombobulator و اصلاح کننده آرایه The Discombobulator add-on and the Array modifier

  • اضافه کردن جزئیات به جلو کشتی Adding details to the front of the ship

  • اضافه کردن جزئیات به پشت کشتی Adding details to the back of the ship

  • پایان دادن به پشت کشتی Finishing the back of the ship

  • نامگذاری اشیاء و سازماندهی Outliner Naming objects and organizing the Outliner

2. مدل سازی خلیج فرود 2. Modeling the Landing Bay

  • شروع خلیج فرود Beginning the landing bay

  • مدل سازی پانل های تخیلی در خلیج فرود Modeling sci-fi panels in the landing bay

  • با استفاده از ابزار مسیر برای ایجاد شیلنگ Using the Path tool to create hoses

  • پایان دادن به مدل سازی و سازماندهی صحنه Finishing the modeling and organizing the scene

3. مواد و بافت ها 3. Materials and Textures

  • ایجاد پانل های تخیلی با ویرایشگر گره Creating sci-fi panels with the Node Editor

  • اضافه کردن گرانج به پانل Adding grunge to the panels

  • اضافه کردن پانل های علمی تخیلی به جلو و طرف Adding sci-fi panels to front and side

  • بافت موتور عقب و قاب پنجره Texturing the rear engine and window frame

  • مواد برای پانل های جلو Materials for the front panels

  • اتمام مواد برای کشتی Finishing the materials for the ship

  • تنظیم مواد برای ظرف Setting up the materials for the container

  • لبه نقاشی روی ظرف قرار می گیرد Painting edge wear on the container

  • اضافه کردن مواد به خلیج فرود Adding materials to the landing bay

  • اتمام مواد خلیج فرود Finishing the materials of the landing bay

4. ایجاد ستاره ها و سیاره 4. Creating the Stars and Planet

  • شروع ستاره میدان Beginning the starfield

  • پایان دادن به ستاره Finishing the starfield

  • شروع سیاره Beginning the planet

  • اضافه کردن رنگ به سیاره Adding color to the planet

  • اضافه کردن اطلاعات زبری و دستگیره Adding the roughness and bump information

  • ایجاد لایه های ابر Creating cloud layers

5. نورپردازی صحنه 5. Lighting the Scene

  • اضافه کردن چراغ به خلیج فرود Adding lights to the landing bay

  • اضافه کردن نور خورشید برای سیاره Adding a sun light for the planet

6. جعل سفینه فضایی 6. Rigging the Spaceship

  • شروع دنده دنده فرود Beginning the landing gear rig

  • راه اندازی سینماتیک معکوس Setting up inverse kinematics

  • ادامه دنده دنده فرود Continuing the landing gear rig

  • اتمام تجهیزات برای کشتی Finishing the rig for the ship

7. انیمیشن کشتی 7. Animating the Ship

  • شروع از انیمیشن Starting on the animation

  • ادامه انیمیشن کشتی Continuing the ship animation

  • با استفاده از ویرایشگر گراف Using the Graph Editor

  • تحریک دنده فرود Animating the landing gear

  • پایان دادن به انیمیشن کشتی Finishing the ship animation

8. انیمیشن موتورها 8. Animating the Engines

  • انیمیشن بافت برای درایو پلاسما Animating a texture for the plasma drive

  • ایجاد اگزوز موشک Creating the rocket exhaust

  • انیمیشن اگزوز موشک Animating the rocket exhaust

9. رندر انیمیشن 9. Rendering the Animation

  • تنظیم تنظیمات نهایی به انیمیشن Making final adjustments to the animation

  • ایجاد تست رندر Creating a test render

  • وارد کردن شخصیت ها به صحنه Importing characters into the scene

  • رندر انیمیشن نهایی Rendering the final animation

10. اضافه کردن موسیقی و جلوه های صوتی 10. Adding Music and Sound Effects

  • اضافه کردن موسیقی در ترتیب سنج ویدئو Adding music in the video sequencer

  • اضافه کردن جلوه های صوتی پرواز Adding the fly-in sound effects

  • ویرایش جلوه های صوتی فرود Editing the landing sound effects

  • رندر انیمیشن با صدا Rendering the animation with audio

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش یادگیری انیمیشن تولید در Blender 2.9
جزییات دوره
10h
63
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Darrin Lile
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Darrin Lile Darrin Lile

مدرس معتبر Blender Foundation