آموزش استفاده از Handles و Gizmos در Unity

Using Handles and Gizmos in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش یونیتی، ما ملزومات استفاده از Gizmos و ویرایشگرهای سفارشی را برای ترسیم دستگیره‌های خود خواهیم آموخت که به ما کنترل بصری بیشتری بر روی اشیاء بازی‌مان می‌دهد. نرم‌افزار مورد نیاز: Unity 4.5، MonoDevelop. در طول این آموزش یونیتی، ما ملزومات استفاده از ابزارها و ویرایشگرهای سفارشی را برای ترسیم دسته‌های خود یاد می‌گیریم که به ما کنترل بصری بیشتری روی اشیاء بازی‌مان می‌دهد. ما با اصول چگونگی کنترل جنبه های اساسی اشیاء خود با کشیدن دستگیره ها در نمای صحنه شروع می کنیم. سپس به یادگیری تکنیک‌های پیشرفته با استفاده از دسته‌ها و ابزارها می‌پردازیم و به ما کنترل بصری بر روی اشیاء بازی‌مان می‌دهد. در پایان این آموزش یونیتی، دانش لازم برای ایجاد کنترل‌های بصری با کاربرد آسان را خواهید داشت که مستقیماً به دنیای بازی شما کشیده می‌شوند تا جنبه‌های مختلف طراحی بازی خود را کنترل کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.5, MonoDevelop.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از Handles و Gizmos در Unity Using Handles and Gizmos in Unity

  • معرفی مفاهیم بنیادی Introducing Foundational Concepts

  • زمینه سازی برای دستگیره های ما Laying the Groundwork for Our Handles

  • ایجاد یک دسته Creating a Handle

  • ترسیم خطوط در نمای صحنه Drawing Lines in the Scene View

  • دسته های رنگ آمیزی Coloring Handles

  • دسته های سایز دینامیکی Dynamically Sizing Handles

  • پیش نمایش نوار وضعیت Previewing the Status Bar

  • اندازه نوار وضعیت با دستگیره Sizing a Status Bar with Handles

  • دستگیره های گیر Snapping Handles

  • اجرای اسکریپت ها در حالت ویرایش Executing Scripts in Edit Mode

  • ترسیم نشانگر محدوده تشخیص Drawing a Detection Range Indicator

  • تجسم نشانگر برد ما برای بازی های دو بعدی Visualizing Our Range Indicator for 2D Games

  • ترسیم برجک فیلد دستگیره های آتش Drawing the Turret Field of Fire Handles

  • تجسم میدان آتش برجک Visualizing the Turret Field of Fire

  • معرفی Gizmos Introducing Gizmos

  • طراحی Gizmos در یک ویرایشگر سفارشی برای تکمیل دوره ما Drawing Gizmos in a Custom Editor to Complete Our Course

نمایش نظرات

آموزش استفاده از Handles و Gizmos در Unity
جزییات دوره
2h 2m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
23
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Brady Wright
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brady Wright Brady Wright

بردی رایت بنیانگذار شرکت Above and Beyond Software است که در شهر اوکلاهما مستقر است. او از سال 2009 با موتور بازی Unity 3D در حال توسعه است. کارهای او شامل عناوین منتشر شده بسیاری از بازی های موبایل و همچنین یک سری پلاگین های معروف برای موتور بازی Unity است که در فروشگاه دارایی Unity موجود است.