این دوره به دانشآموزان آموزش میدهد که چگونه یک الگو برای یک بازی تیراندازی اسکرول جانبی (shmup) بسازند و سپس با افزودن سطحی از صیقل دادن به الگوی تمامشده، بیشتر روی آن بسازند. دانشآموزان یاد میگیرند که از طرحهای بلوپرینت با Unreal Engine 4 و همچنین برخی از مفاهیم مهم که بهعنوان «حس بازی» یا «جویس» نامیده میشوند، استفاده کنند.
اگر علاقه مند به استفاده از UE4 برای توسعه بازی ها هستید، برنامه نویسی با استفاده از Blueprints را یاد می گیرید، به یک بازی سبک آرکید کلاسیک نگاهی بیندازید و تکنیک ها و تئوری های مهمی را یاد می گیرید که بازی خود را از بقیه متمایز کنید، پس این دوره آموزشی است. برای شما.
من سعی کردهام ساختار این دوره را به گونهای بسازم که به کسی که هرگز از UE4 استفاده نکرده است، اجازه میدهد تا با پیشرفت ما در رابط کاربری پیمایش کند، بنابراین بهتر است از زمان خود با اجتناب از سخنرانیهای خاص رابط استفاده کند و به دانش اجازه دهد با استفاده عملی از همه چیزهایی که یاد می گیرید، سریعتر ریشه یابی کنید.
پس از پوشش برخی از محتوای سطح مبتدی و آشنایی با رابط کاربری، دوره آموزشی بهمنظور پوشش دادن مفاهیم عمیقتر در پشت بلوپرینتینگ و برنامهنویسی مانند مزایای قدرتمندی که وراثت میتواند ارائه دهد، تصادفیسازی و تولید رویهای ساده، پیشرفت میکند.
در پایان این دوره، درک کاملی از کل خط لوله توسعه مورد نیاز برای شروع نمونهسازی ایدههای خود به دست خواهید آورد. ما از یک پروژه خالی شروع می کنیم و جنبه هایی از جمله برخی از روش هایی که می توانید دارایی هایی مانند مدل ها و بافت ها را وارد و تطبیق دهید، تکنیک هایی برای استخراج محتوا از پروژه های دیگر UE4 و نحوه پیاده سازی جلوه های صوتی و ذرات در بازی خود را پوشش می دهیم.
توسعه دهنده بازی
نمایش نظرات