سلام دوستان. به دوره تجسم معماری نهایی ما خوش آمدید. من اوغوز هستم.
Unreal Engine سالها یک موتور بازی بود، اما اکنون بیشتر از آن شده است. در سالهای اخیر، Unreal Engine رشد تصاعدی را تجربه کرده است و به سرعت موقعیت خود را به عنوان یک نیروگاه در دنیای تجسم معماری (ArchViz)، فیلمها، انیمیشنها، پخش و رویدادهای زنده، شبیهسازی تثبیت کرده است. Unreal Engine با قابلیتهای گرافیکی پیشرفته، فناوری رندر در زمان واقعی و مجموعه ابزار قوی، به پلتفرمی برای معماران، طراحان و متخصصان تجسم تبدیل شده است.
با توجه به این روند، برای معماران مشتاق و هنرمندان تجسمی مهمتر از همیشه است که یادگیری Unreal Engine را از هم اکنون شروع کنند تا در این زمینه رقابتی باقی بمانند. با کسب مهارتهای اولیه در Unreal Engine، حرفهایها میتوانند خود را در خط مقدم نوآوری قرار دهند و در یک چشمانداز صنعت رقابتی فزاینده جلوتر از منحنی باشند.
در این دوره، من بیش از 30 ساعت کار را تنها در 3 ساعت خلاصه کرده ام و بر مهمترین نکات و ترفندها تمرکز کرده ام تا به شما در درک سریع نرم افزار کمک کند. وقت شما ارزشمند است، بنابراین من هر دقیقه را مهم کرده ام. این دوره را نقشه راه خود برای مهارت سطح متوسط در Unreal Engine در نظر بگیرید. یکی از بهترین بخش های این دوره این است که شما می توانید هر زمان به عقب برگردید و با سرعت دوید تا آنچه را که یاد گرفته اید در کمترین زمان تمرین کنید. اگر با هر چالشی مواجه شدید، نگران نباشید. من اینجا هستم تا کمک کنم. ما همچنین یک سرور اختصاصی Discord برای اعضای دوره داریم تا به سرعت مشکلات را از طریق اشتراکگذاری صفحه حل کنند.
در طول دوره، آنچه یاد خواهید گرفت منجر به ایجاد انیمیشن معماری و ارائه معماری تعاملی می شود. همه چیزهایی که در پایان به دست خواهید آورد کیفیت فوتورئالیستی است.
تمام اطلاعات مهم دوره در 3 سال دوره توسعه Unreal Engine 5 جمع آوری شده است. در پایان این دوره، شما از انبوهی از اطلاعات پوشش داده شده در مدت زمان کوتاه قدردانی خواهید کرد و متوجه پیشرفت قابل توجهی در مهارت های خود خواهید شد.
من فعالانه به سوالات شما در اینجا پاسخ خواهم داد. اما اگر احساس می کنید هنوز گیر کرده اید، ممکن است به سرور اختلاف ما نیز بپیوندید. در سرور discord، از گزینههای گفتگوی صوتی یا اشتراکگذاری صفحه استفاده میکنیم تا کارمان را آسانتر کنیم.
میتوانید از پیوند زیر به اختلاف دسترسی پیدا کنید: https://discord.gg/kNAyCU8T
اگر آماده هستید، شما را در درس ها می بینیم!
معمار | هنرمند سه بعدی
سلام!
من Oguz هستم، معماري كه با اشتياق به آميختن يكپارچه واقعيت با دنياهاي مجازي برميگردد. با بیش از 5 سال تجربه مستقل در طراحی معماری و انیمیشن، مهارت های خود را در ارائه، فیلمبرداری، انیمیشن، طراحی صدا و موارد دیگر تقویت کرده ام. با کار بر روی پروژه های مختلف در سراسر جهان، من به طور مداوم در هر قطعه واقع گرایی را دنبال می کنم. تخصص من شامل نرم افزارهای زیر است:
Unreal Engine 5
بلندر
Gaea
Adobe Photoshop
Adobe Lightroom
Adobe Premiere Pro
Adobe After Effects
مواد Adobe
AutoCad
ArchiCad
و بسیاری از افزونه ها. من اینها را نه تنها ابزار، بلکه گسترش خلاقیت خود می دانم. من با اطمینان از تسلط خود در این زمینه ها، مشتاق هستم تا تخصص خود را برای ارتقای مشارکتی تلاش های هنری خود به ارتفاعات جدید به اشتراک بگذارم. بیایید با هم آثار هنری استثنایی ایجاد کنیم!
نمایش نظرات