لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine 5: The Intermediate Course
Unreal Engine 5: The Intermediate Course
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
نحوه ساخت بازی های ویدئویی با استفاده از مواد، مناظر، انیمیشن ها و طرح های اولیه در UE5 Intermediate Unreal Engine 5 مفاهیم مورد استفاده برای توسعه بازی ها درک دقیق مواد و بافت ها در Unreal Engine برای اینکه گرافیک شما پاپ شود چگونه مناظر زیبا و جهان های باز غول پیکر برای بازی های خود ایجاد کنید. در حالی که هنوز به نرخ فریم بالا میرسد نحوه کار مشهای اسکلتی و نحوه وارد کردن، ویرایش، تخصیص، کنترل و ترکیب انیمیشنها مفاهیم اولیه اولیه مانند آرایهها، جداول داده، تخمریزی، اشکالزدایی، توزیعکنندگان رویداد و رابطهای طرح اولیه مفاهیم موتور مانند پروژهها، سطوح، بازیگران، مشها و برخوردها نحوه پیمایش در ویرایشگر Level آشنایی با استفاده از Blueprints در Unreal Engine
با نحوه ساخت بازیهای ویدیویی با Unreal Engine 5 آشنا شوید. اگر قبلاً اصول Unreal Engine را یاد گرفتهاید و مشتاق کسب اطلاعات بیشتر هستید، این دوره آموزشی برای شماست. به دلایل پولی، تقریباً همه دوره ها دوره های مبتدی هستند. این دوره برای کسانی است که به شدت به دنبال چیزی پیشرفته تر در Unreal Engine هستند. با Unreal Engine 5: The Intermediate Course به سفر خود به سمت یک توسعه دهنده حرفه ای بازی ویدیویی ادامه دهید.
آموزش ساخت بازی های ویدیویی با این دوره Unreal Engine 5 برای توسعه دهندگان بازی های متوسط
مطالعات توسعه بازی خود را با یکی از بهروزترین دورههای Unreal Engine موجود ادامه دهید. این دوره به طور مرتب به روز می شود تا همیشه یکی از جدیدترین نسخه های Unreal Engine 5 را پوشش دهد.
من همچنین زمان زیادی را قبل از انتشار دوره برای اولین بار برای برنامه ریزی همه دروس صرف کردم تا:
هیچ چیز بدون دانش پیش نیازی که ابتدا پوشش داده شود پوشش داده نمی شود
سخنرانی ها و بخش ها بدون پرش از موضوعی به موضوع دیگر مستقل هستند
به عبارت دیگر، من سعی کردم دوره را به ترتیب "ایده آل" ساختار دهم تا سردرگمی را به حداقل برسانم. در این مرحله از مطالعات خود، باید درک کنید که رسیدن به اهداف 1 و 2 به طور همزمان چقدر دشوار است، زیرا بسیاری از موضوعات مختلف ارتباط نزدیکی با هم دارند، بنابراین من به آنچه توانستم با این دوره انجام دهم بسیار افتخار می کنم. .
یاد بگیرید چگونه با استفاده از Unreal Engine یک توسعه دهنده بازی های ویدیویی حرفه ای باشید
این دوره برای کسانی طراحی شده است که به دنبال یک مسیر تحصیلی حرفه ای برای Unreal Engine 5 هستند. ممکن است با اهداف شما مطابقت نداشته باشد. اگر فقط به دنبال کمی بازی هستید، ممکن است توجه به جزئیات را دوست نداشته باشید. اما اگر میخواهید تا حد امکان خوب شوید، من این دوره را طراحی کردهام تا آنچه را که دیگران انجام نمیدهند به شما ارائه دهم.
این دوره جزئیاتی را پوشش میدهد که سایر دورهها از آن صرفنظر میکنند، که باعث سردرگمی در هنگام تلاش برای یادگیری موضوعات پیشرفتهتر میشود. در پایان باید درک کاملی از مفاهیم متوسط Unreal Engine داشته باشید و کاملاً آماده باشید تا به موضوعات پیشرفته تر بروید.
مفاهیم طراحی بازی در سطح متوسط
اگر در سطح پایه با مفاهیمی مانند پروژهها، سطوح، بازیگران، مشها، برخوردها و طرحها آشنا هستید، پس برای شرکت در این دوره کاملاً آماده هستید.
این دوره موضوعات زیر را با جزئیات کامل پوشش خواهد داد:
بافت مواد
مناظر جهانهای باز
انیمیشن های مش های اسکلتی
نقشه های متوسط
مواد و بافت - چگونه مواد شیک و با ظاهری حرفه ای برای مش های خود بسازید. شامل موضوعاتی مانند ورودی مواد، نقشههای معمولی، حالتهای ترکیب، مدلهای سایهزنی، نمونههای مواد، مواد آب، توابع مواد، پوشش بافت، نقشهبرداری UV، گره مختصات بافت، افست موقعیت جهانی، و برگردانها میشود.
مناظر و جهانهای باز - چگونه میتوان مناظر خیرهکننده و جهانهای باز عظیم و گسترده را با بارگیری بدون درز ایجاد کرد، در حالی که همچنان به تعداد فوقالعاده فریم در ثانیه دست یافت. در مورد حالت مدیریت، حالت مجسمه سازی، حالت رنگ، مواد حفره منظره، مواد خودکار منظره، اسپلاین، چمن منظره، حالت شاخ و برگ، سیستم پارتیشن جهانی، نمونه های سطح، سطح جزئیات (LOD) و نانیت بیاموزید.
مش های اسکلتی و انیمیشن ها - نحوه متحرک سازی مش های اسکلتی به شیوه ای تعاملی و ترکیب هموار بین انیمیشن ها. درباره اسکلتها، سوکتها، دنبالههای انیمیشن، طرحهای انیمیشن، ماشینهای حالت، فضاهای ترکیبی، ژستهای حافظه پنهان، نمایههای ترکیبی، انیمیشنهای افزودنی، جابجاییهای هدف، مونتاژ انیمیشن، اطلاعرسانیها، منحنیهای انیمیشن، اهداف شکلگیری، و ویژگیهای انیمیشن بیاموزید.
طرحهای میانی - اصول اولیه Blueprints را بازنویسی کنید، سپس بر اساس آن دانش بسازید تا در هنگام نوشتن اسکریپت بازیهای خود به مهارت و انعطافپذیری بالایی دست پیدا کنید. موضوعات عبارتند از انواع داده های پیشرفته، جداول داده، بازیگران تخم ریزی، بازیگران ارجاع، توابع، کتابخانه های توابع، ماکروها، متغیرهای محلی، اسکریپت ساخت، اشکال زدایی، توزیع کننده رویداد، و رابط های طرح اولیه.
سرفصل ها و درس ها
مواد و بافت
Materials and Textures
بررسی اجمالی مواد
Materials Overview
بافت ها
Textures
ورودی های مواد
Material Inputs
نقشه های معمولی
Normal Maps
ناهمسانگردی و ورودی های مماس
Anisotropy and Tangent Inputs
نوار ابزار ویرایشگر مواد
Material Editor Toolbar
حالت های ترکیبی
Blend Modes
نمونه های مادی
Material Instances
نمونه های مواد پویا
Dynamic Material Instances
مدل های سایه زنی قسمت 1
Shading Models Part 1
مدل های سایه زنی قسمت 2
Shading Models Part 2
مواد آب
Water Materials
عبارات ریاضی
Math Expressions
عبارات داده های ورودی
Input Data Expressions
توابع مواد
Material Functions
توابع مواد داخلی
Built-In Material Functions
پوشش بافت
Texture Masking
لایه های مواد
Material Layers
ترکیب لایه های مواد
Material Layer Blends
نقشه برداری UV
UV Mapping
گره مختصات بافت
Texture Coordinate Node
توابع گرادیان
Gradient Functions
گره زمانی
Time Node
گره های روتاتور و پانر
Rotator and Panner Nodes
دست انداز نقشه ها
Bump Maps
افست موقعیت جهانی
World Position Offset
تغییر عمق پیکسل
Pixel Depth Offset
برگردان
Decals
مناظر و جهان های باز
Landscapes and Open Worlds
نمای کلی چشم انداز
Landscape Overview
حالت مدیریت چشم انداز
Landscape Manage Mode
برس های منظره
Landscape Brushes
لایه های ویرایش منظره
Landscape Edit Layers
حالت مجسمه سازی منظره قسمت 1
Landscape Sculpt Mode Part 1
حالت مجسمه سازی منظره قسمت 2
Landscape Sculpt Mode Part 2
حالت نقاشی منظره قسمت 1
Landscape Paint Mode Part 1
حالت نقاشی منظره قسمت 2
Landscape Paint Mode Part 2
مواد سوراخ چشم انداز
Landscape Hole Materials
متریال خودرو منظره
Landscape Auto Materials
لنداسکیپ اسپلاین قسمت 1
Landscape Splines Part 1
لنداسکیپ اسپلاین قسمت 2
Landscape Splines Part 2
برخوردهای منظره
Landscape Collisions
چمن منظره قسمت 1
Landscape Grass Part 1
چمن منظره قسمت 2
Landscape Grass Part 2
حالت شاخ و برگ قسمت 1
Foliage Mode Part 1
حالت شاخ و برگ قسمت 2
Foliage Mode Part 2
نمای کلی پارتیشن جهانی قسمت 1
World Partition Overview Part 1
نمای کلی پارتیشن جهانی قسمت 2
World Partition Overview Part 2
منابع جریان
Streaming Sources
لایه های داده
Data Layers
نمونه های سطح
Level Instances
سطح جزئیات (LOD) قسمت 1
Level of Detail (LOD) Part 1
سطح جزئیات (LOD) قسمت 2
Level of Detail (LOD) Part 2
Nanite قسمت 1
Nanite Part 1
Nanite قسمت 2
Nanite Part 2
مش های اسکلتی و انیمیشن ها
Skeletal Meshes and Animations
نمایش نظرات