آموزش اساسی Autodesk Inventor 2021

Autodesk Inventor 2021 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با Inventor 2021 ، محصول حرفه ای و نرم افزار طراحی مکانیکی Autodesk ، بلند شوید و در حال کار باشید. در این دوره ، مربی جان هلفن با مرور ابزارها و فنون اساسی این سیستم طراحی پارامتریک ، توضیح می دهد که چگونه قطعات و مجموعه ها را بسازید و آنها را به گونه ای مستند کنید که به دیگران کمک کند تا بدانند چگونه می توان طرح های شما را ساخت. بیاموزید که چگونه با استفاده از ابزار Extrude ، Revolve و Loft یک طرح ایجاد کرده و آن را به قسمت سه بعدی تبدیل کنید. بیاموزید که چگونه چندین قطعه را به یک مونتاژ برای آزمایش فعل و انفعالات ترکیب کنید - قبل از اینکه وقت و هزینه صرف ساخت کنید. در آخر ، نحوه مستند سازی طرح های خود را با نقاشی کشف کرده و آنها را با سبک های بصری و حاشیه نویسی بهبود بخشید.
موضوعات شامل:
  • جریان کار مخترع
  • طرح ریزی
  • رسم خطوط و هندسه
  • ابعاد
  • تغییر هندسه طرح
  • ایجاد صفحات کاری افست ، محورها و نقاط
  • طرح هندسه
  • مدل سازی قطعات
  • ایجاد اکستروژن ، چرخش و رفت و برگشت
  • ایجاد اشکال ارگانیک با T-splines
  • قطعات ساختمان با ویژگی های قرار داده شده
  • ایجاد الگوها
  • افزودن قطعات به یک مجموعه
  • استفاده از محدودیت ها برای موقعیت یابی قطعات
  • ایجاد نماهای طراحی
  • ایجاد حاشیه نویسی اساسی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • طراحی محصولات با Autodesk Inventor 2020 Design products with Autodesk Inventor 2020

  • از پرونده های تمرینی استفاده کنید Use the exercise files

  • نمای کلی گواهینامه Certification overview

1. مفاهیم اساسی 1. Basic Concepts

  • مراحل اصلی گردش کار را کاوش کنید Explore major workflow steps

  • داشبورد خانگی Home dashboard

  • انواع فایل ها را مرور کنید Review different file types

2. بهره برداری از پروژه 2. Leverage the Project

  • ایجاد یک پروژه عملی Create a practice project

  • پروژه فایل های تمرینی را تنظیم کنید Set up the exercise files project

3. به رابط بروید 3. Navigate the Interface

  • با استفاده از ViewCube حرکت کنید Navigate using the ViewCube

  • با استفاده از ابزارهای ناوبری حرکت کنید Navigate using the navigation tools

  • از مرورگر و منوی راست کلیک کنید Use the browser and right-click menu

4. مفاهیم طرح 4. Sketch Concepts

  • طرح بندی را معرفی کنید Introduce sketching

  • با هندسه مبدا کار کنید Work with origin geometry

  • محدودیت ها را درک کنید Understand constraints

5- هندسه طرح را ایجاد کنید 5. Create Sketch Geometry

  • خطوط ترسیم کنید Draw lines

  • مستطیل و قوس ایجاد کنید Create rectangles and arcs

  • ایجاد splines Create splines

  • هندسه ساخت و ساز Construction geometry

  • ابعاد Dimensioning

  • مولفه های Parameters

6. هندسه طرح را اصلاح کنید 6. Modify Sketch Geometry

  • هندسه طرح را گسترش داده و ترسیم کنید Extend and trim sketch geometry

  • هندسه طرح افست Offset sketch geometry

  • هندسه طرح و الگوی و آینه Pattern and mirror sketch geometry

7. ویژگی ها و پیش بینی های کار 7. Work Features and Projections

  • ویژگی های کار را درک کنید Understand work features

  • هواپیماهای کاری افست ایجاد کنید Create offset workplanes

  • انواع دیگری از صفحه های کاری ایجاد کنید Create additional types of workplanes

  • یک محور کاری و محور کاری ایجاد کنید Create a workpoint and work axis

  • هندسه پروژه Project geometry

8. مدل سازی قسمت را درک کنید 8. Understand Part Modeling

  • معرفی ویژگی قسمت Part feature introduction

  • یک اکستروژن پایه ایجاد کنید Create a base extrusion

  • یک اکستروژن به چهره بعدی ایجاد کنید Create an extrusion to next face

  • چرخش ایجاد کنید Create revolves

  • جارو بسازید Create a sweep

  • شکل های پیچیده ای با ابزار Loft Complex shapes with the Loft tool

  • کنترل شیروانی با ریل Controlling lofts with rails

  • آشنایی با اشکال ارگانیک با T-Splines Introduction to organic shapes with T-Splines

  • فرم T-Splines پایه ایجاد کنید Create a base T-Splines form

  • ویرایش اشکال مجسمه ای با استفاده از فرم ویرایش Editing sculpted shapes using edit form

9. ساخت قطعات با ویژگی های قرار داده شده 9. Build Parts with Placed Features

  • سوراخ های متمرکز اضافه کنید Add concentric holes

  • سوراخ های خطی را اضافه کنید Add linear holes

  • سوراخ های رشته ای را اضافه کنید Add threaded holes

  • لبه ها را با فیله و محفظه اصلاح کنید Modify edges with fillets and chamfers

  • بخشی را با ویژگی پوسته خم کنید Hollow a part with the shell feature

10. ایجاد الگوی ویژگی ها 10. Create Patterns of Features

  • الگوهای ویژگی های مستطیل ایجاد کنید Create rectangular feature patterns

  • الگوهای دایره ای ایجاد کنید Create circular patterns

  • ویژگی های قسمت آینه Mirror part features

11. اضافه کردن قطعات به یک پرونده مجمع 11. Add Parts to an Assembly File

  • معرفی مجامع Introduction to assemblies

  • قطعات را قرار دهید Place components

  • مؤلفه ها را در یک مجموعه ایجاد و ویرایش کنید Create and edit components in an assembly

12. از محدودیت ها برای قرار دادن قطعات استفاده کنید 12. Use Constraints to Position Parts

  • محدودیت Mate و Flush Mate and Flush constraint

  • محدودیت زاویه ای Angle constraint

  • محدودیت را وارد کنید Insert constraint

  • محدودیت های رانندگی Drive constraints

13. ایجاد نماهای طراحی 13. Create Drawing Views

  • ایجاد نقاشی اولیه را کاوش کنید Explore initial drawing creation

  • پایه و نماهای پیش بینی شده را قرار دهید Place base and projected views

  • نماهای بخش ایجاد کنید Create section views

  • نمایش جزئیات Create detail views

14. ایجاد یادداشت های اساسی 14. Create Basic Annotations

  • ابعاد کلی ایجاد کنید Create general dimensions

  • دقت بعد را تغییر دهید Change dimension precision

  • ابعاد پایه ، تنظیم و زنجیره ایجاد کنید Create baseline, ordinate, and chain dimensions

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش اساسی Autodesk Inventor 2021
جزییات دوره
4h 40m
61
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
4,270
- از 5
ندارد
دارد
دارد
John Helfen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Helfen John Helfen

مربی Autodesk جان هلفن مربیان را آموزش می دهد. او به Autodesk کمک می کند تا سایر معلمان را ارزیابی و تأیید کند. جان هلفن به مدت 15 سال در نقش های شامل پشتیبانی محصول ، بازاریابی فنی و مدیریت محصول با Autodesk بوده است. در حال حاضر بخشی از تیم آموزش Autodesk ، جان برای ترغیب دانشجویان و اساتید برای یادگیری در خارج از کلاس از طریق ساختن با فناوری کار می کند. جان به صورت حرفه ای در Autodesk Inventor مجوز دارد ، یک مربی دارای گواهینامه Autodesk و بخشی از تیم ارزیاب معتبر Autodesk است که مربیان معتبر Autodesk را ارزیابی و تأیید می کند.