Substance Designer 2018 آموزش

Substance Designer 2018 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت برای هنر و بازی های سه بعدی است. در این دوره آموزشی مقدماتی موارد ضروری Substance Designer 2018 را بیاموزید. مربی Joel Bradley با مروری بر یک نمودار ماده از پیش ساخته شده ، قدرتها و روند کار غیر مخرب Substance Designer را نشان می دهد. وی اصول ، مانند پیمایش رابط ماده Designer ، تنظیم تنظیمات مهم ، وارد کردن مش و نقشه و استفاده از نماهای 2D ، 3D و Graph را پوشش می دهد. سپس او به آرایه بزرگی از گره های اساسی "اتمی" در Substance Designer از جمله گره های Blend ، Curve ، Slope Blur ، Normal ، Gradient و Water Level منتقل می شود. این گره ها قلب جریان کار Substance Designer را تشکیل می دهند. سپس بیاموزید که چگونه یک پانورامای محیطی سفارشی از ابتدا ایجاد کنید ، و موضوعات پیشرفته تری مانند مواد MDL ، توابع و FX-Maps را کاوش کنید. سرانجام ، جوئل با قرار دادن ماده ای برای استفاده ، نشان می دهد که چگونه بسته مواد را به موتور بازی مانند موتور غیرواقعی 4 وارد کنید ، دوره را خاتمه می دهد.
موضوعات شامل:
  • انتخاب الگوی صحیح نمودار
  • وارد کردن مش و نقشه
  • تنظیم طرح UI
  • کار با نماهای نمودار ، 3D و 2D
  • استفاده از گره های اتمی
  • ایجاد و ترکیب موارد عادی
  • ترکیب اشکال با هم
  • ایجاد مواد MDL
  • ساخت نقشه FX
  • انتشار ماده
  • استفاده از ماده ای در غیرواقعی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • طراح مواد Substance Designer

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

1. تنظیم طراح مواد 1. Substance Designer Setup

  • گفتگوی خوش آمدید The Welcome dialogue

  • تنظیمات برگزیده و تنظیم مهم Preferences and important setup

  • بسته مواد چیست؟ What is a substance package?

  • نمودار ماده چیست؟ What is a substance graph?

  • انتخاب الگوی صحیح نمودار Choosing the correct graph template

  • ویژگی های نمودار را تنظیم کنید Setting your graph properties

  • مش قبل از صادرات Mesh setup prior to export

  • وارد کردن مش و نقشه به Designer Importing meshes and maps into Designer

  • پخت نقشه های مخصوص مش Baking out mesh-specific maps

2. محل های UI و ابزار 2. UI and Tool Locations

  • طرح UI را تنظیم کنید Adjust the UI layout

  • گزینه ها و گزینه های منو Menu items and options

  • بخش Explorer The Explorer section

  • کتابخانه چیست؟ What is the Library?

  • بخش پارامترها The parameters section

3. با استفاده از نمای نمودار در Designer 3. Using the Graph View in Designer

  • پیمایش و استفاده از نمای Graph Navigating and using the Graph view

  • با استفاده از گزینه های دسترسی سریع نمودار Using the graph's quick access options

  • بازخورد اطلاعات نمودار را تنظیم کنید Setting up the graph's information feedback

  • با استفاده از نوار ابزار نمودار نمودار Using the Graph view toolbars

  • با استفاده از اندازه پیش نمایش Utilizing the preview size

4. نماهای سه بعدی و 2 بعدی 4. 3D and 2D Views

  • با استفاده از نمای سه بعدی Using the 3D view

  • منو صحنه و مواد Scene and Materials menu

  • چراغ ها و کنترل دوربین Lights and camera controls

  • تنظیمات محیط و صحنه Environment and scene settings

  • گزینه ها را نمایش داده و ارائه دهید Display and render options

  • حرکت در نمای 2D Navigating the 2D view

  • 2D کنترل های اساسی را مشاهده کنید 2D view essential controls

5- استفاده از گرههای اتمی 5. Using Atomic Nodes

  • اضافه کردن گره های bitmap Adding bitmap nodes

  • بحث در مورد قدرت گره Blur Discussing the power of the Blur node

  • با استفاده از گره های ترکیبی Using blend nodes

  • استفاده از گره Curve Utilizing the Curve node

  • الگوهای با شکل Mapper Patterns with the Shape Mapper

  • جزئیات را با گره Slope Blur اضافه کنید Adding detail with the Slope Blur node

  • با استفاده از گره های شکل Using shape nodes

  • ایجاد الگوهای با گره Splatter Creating patterns with the Splatter node

  • ایجاد عادی Creating normals

  • ترکیب عادی Combining normals

  • ایجاد نقشه های ارتفاع Creating height maps

  • ایجاد رنگ با گره های شیب Creating color with the gradient nodes

  • اضافه کردن خاک رویه Adding procedural dirt

  • با استفاده از ابزار متن Using the text tool

  • واقع گرایی را با گره سطح آب اضافه کنید Adding realism with the Water Level node

  • نقشه های پیچیده ارتفاع با Shape Extrude Complex height maps with Shape Extrude

6. ایجاد پانوراماهای محیطی سفارشی 6. Creating Custom Environment Panoramas

  • اضافه کردن گره Panorama Shape Adding the Panorama Shape node

  • شکل ها را با هم می آمیزند Blending shapes together

7. مواد MDL 7. MDL Materials

  • MDL چیست؟ What is MDL?

  • ایجاد نمودار MDL Creating the MDL graph

  • اصول اولیه یک سایه بان MDL The basics of an MDL shader

  • نهایی کردن ناهمسانگرد BSDF Finalizing the Anisotropic BSDF

8. توابع و نقشه های FX 8. Functions and FX Maps

  • توابع چیست؟ What are functions?

  • افزودن نقشه FX Adding the FX map

  • ساختن نقشه FX ، قسمت 1 Building an FX map, part 1

  • ساختن نقشه FX ، قسمت 2 Building an FX map, part 2

  • نهایی کردن توابع Finalizing the functions

9. صادرات و استفاده از بسته بندی مواد 9. Exporting and Using a Substance Package

  • در معرض پارامترهای ماده Exposing substance parameters

  • صادرات Exporting

  • انتشار یک ماده Publishing a substance

  • وارد کردن یک ماده به UE4 Importing a substance into UE4

  • افزودن لمسهای پایان Adding finishing touches

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

Substance Designer 2018 آموزش
جزییات دوره
4h 3m
61
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
23,625
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.