آموزش Houdini 15.5: پویایی و شبیه سازی

Houdini 15.5: Dynamics and Simulation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ، اسکات پاگانو هودینی را کاوش می کند و نشان می دهد که چگونه می توان از سیستم پویایی بسیار قدرتمند آن برای ایجاد طیف وسیعی از شبیه سازی استفاده کرد. اسکات نمای کلی از زمینه پویایی را ارائه می دهد و به سراغ طیف وسیعی از نمونه های مبتنی بر پروژه می رود که نحوه استفاده از آرایه ای از انواع شبیه سازی را نشان می دهد. او با شروع از پویایی بدن صلب ، به چگونگی آماده سازی صحیح هندسه برای تخریب و ساخت سیستم شبیه سازی تخریب و همچنین نحوه ایجاد یک شبیه سازی دینامیکی ارگانیک بدنه نرم با حلگرهای Wire و Element محدود می پردازد. او سپس نشان می دهد که چگونه سیستم تخریب اشیا your خود را به عنوان یک دارایی دیجیتال Houdini برای استفاده در مایا و CINEMA 4D بسته بندی کنید.
موضوعات شامل:
  • تخریب اشیا with با پویایی بدن صلب هودینی
  • ایجاد شبیه سازی جسم نرم با شبیه سازی سیم Houdini و اجزای محدود
  • ایجاد سیستم تخریب دارایی دیجیتال Houdini (HDA) برای استفاده در مایا و 4D
  • استفاده از سیستم تخریب HDA در مایا
  • استفاده از سیستم تخریب HDA در CINEMA 4D

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. اصول 1. Fundamentals

  • کاوش در انواع هندسه برخورد Exploring collision geometry types

  • بررسی اجمالی از محدودیت ها Overview of constraints

2. دینامیک بدن سفت و سخت 2. Rigid Body Dynamics

  • س Source assets

  • شبیه سازی را با پوسته و زمین ایجاد کنید Create simulation with shell and ground

  • هندسه برخورد برای پوسته ایجاد کنید Create collision geometry for shell

  • هندسه برخورد برای زمین ایجاد کنید Create collision geometry for ground

  • پایه را به شبیه سازی اضافه کنید Add base into simulation

  • هندسه برخورد را برای پایه ایجاد کنید Create collision geometry for base

  • قاب را به شبیه سازی اضافه کنید Add frame into simulation

  • دارایی منبع Add crates to simulation

  • قوطی را به شبیه سازی اضافه کنید Add cans to simulation

  • دارایی منبع Tweak sim and constraint parameters

  • دارایی منبع Modify attributes on shell constraints

  • دارایی منبع Modify attributes on frame constraints

  • جعبه ها را به simulationTweak sim اضافه کنید و پارامترهای محدودیت ویژگی ها را در محدودیت های پوسته تغییر دهید ویژگی ها را در محدودیت های قاب تغییر دهید Apply simulation to full-resolution shell

  • شبیه سازی را بر هندسه با وضوح کامل اعمال کنید Apply simulation to full-resolution geometry

  • شبیه سازی را اجرا کنید و flipbook ایجاد کنید Run simulation and create flipbook

  • نتایج را ترکیب کنید و صادرات را صادر کنید Combine results and export alembic

3. دینامیک بدن نرم 3. Soft Body Dynamics

  • نمای کلی روند Process overview

  • نمای کلی روند Process overview

  • شبیه سازی FEM ایجاد کنید Create FEM simulation

  • یک سیستم تغییر شکل نقطه ایجاد کنید Create a point deform system

  • شبیه سازی FEM را اجرا و ذخیره کنید Run and cache FEM simulation

  • Preo edge geo برای سیم سیم Prep edge geo for wire sim

  • ایجاد جغرافیایی شاخک Create tentacle geo

  • ایجاد sim simacle Create tentacle sim

  • ایجاد صدا برای سیم سیم Create volume noise for wire sim

  • انتقال سیم را به سیم سیم اضافه کنید Add volume advection to wire sim

  • سیم را از arm geo ایجاد کنید Create wires from arm geo

  • سیم های بازو را به سیم سیم اضافه کنید Add arm wires to wire sim

  • سیم سیم سیم را با هم ترکیب و صادر کنید Combine and export wire sim

  • جغرافیایی شاخک را از سیمها ایجاد کنید Create tentacle geo from wires

  • جئو تغییر شکل بازو با سیم Wire deform arm geo with wires

  • ری جغرافیایی بازو به جغرافیای بدن Ray arm geo to body geo

  • ترکیب عناصر و صادرات alembic Combine elements and export alembic

4- ساخت HDA 4. Building an HDA

  • نمای کلی صحنه Scene overview

  • زیر شبکه ایجاد کنید و مسیرها را نسبی کنید Create subnet and make paths relative

  • ارتقاء پارامترها و ساخت UI Promote parameters and build UI

  • صادرات HDA Export HDA

  • HDA را در مایا باز کنید Open HDA in Maya

  • HDA را در C4D باز کنید Open HDA in C4D

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Houdini 15.5: پویایی و شبیه سازی
جزییات دوره
3h 30m
44
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
18,622
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Scott Pagano
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com