نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه مش های چند ضلعی کم برای وسایل بازی سبک سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2015، Photoshop CC 2014، Marmoset Toolbag 2.07، xNormal v3.18.10. در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه مش های چند ضلعی کم برای وسایل بازی سبک سازی کنیم. سپس جزئیات با وضوح بالا را در xNormal پخته و بافتهای آماده و آماده برای PBR را در فتوشاپ ایجاد خواهیم کرد. با پایان این دوره ، شما درک کاملی از چگونگی ایجاد ظروف و بافتهای سبک شده با مواد مبتنی بر فیزیک خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2015، Photoshop CC 2014، Marmoset Toolbag 2.07، xNormal v3.18.10.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
بافت یک محیط سبک سازی شده بازی در فتوشاپ
Texturing a Stylized Game Environment in Photoshop
-
شکستن صحنه به دارایی ها
Breaking the Scene into Assets
-
آماده سازی مش با وضوح بالا
Preparing a High-resolution Mesh
-
ایجاد مش چند ضلعی کم
Creating Low-polygon Mesh
-
تمیز کردن مش چند ضلعی کم
Cleaning up the Low-polygon Mesh
-
ایجاد نقشه UV
Creating UV Map
-
پخت جزئیات مجسمه سازی
Baking the Sculpt Detail
-
راه اندازی فتوشاپ برای بافت
Setting up Photoshop for Texturing
-
ایجاد نقشه ویژه
Creating Specular Map
-
ایجاد نقشه آلبدو
Creating Albedo Map
-
افزودن جزئیات به نقشه آلبدو
Adding Detail to Albedo Map
-
ایجاد نقشه ناهمواری
Creating Roughness Map
-
ساخت نقشه عادی
Making Normal Map
-
متعادل سازی بافت های نهایی
Balancing Final Textures
-
ایجاد نقشه آلبدو برای پارچه
Creating Albedo Map for Cloth
-
ساخت نقشه های ناهمواری و خاص برای پارچه
Making Roughness and Specular Maps for Cloth
-
ایجاد نقشه آلفا برای پارچه
Creating Alpha Map for Cloth
-
ایجاد نقشه فلزی
Creating Metallic Map
-
صادر کردن مش نهایی با استفاده از Marmoset Viewer
Exporting Final Mesh Using Marmoset Viewer
نمایش نظرات