لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تکسچر کردن کاراکترهای بازی Polygon Low در فتوشاپ
Texturing Low Polygon Game Characters in Photoshop
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این سری از آموزش ها به اصول تکسچر کردن کاراکترها در فتوشاپ می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012, Photoshop CS4. در این سری از آموزش ها به اصول بافت سازی کاراکترها در فتوشاپ می پردازیم. ما کار خود را با تنظیم سند فتوشاپ به گونه ای آغاز می کنیم که برای نقاشی بافت بهینه باشد. سپس شروع به قرار دادن رنگ های پایه، هایلایت و سایه های خود می کنیم. هنگامی که از انتخاب رنگ خود راضی بودیم، به طور مداوم بافت ها را اصلاح می کنیم تا زمانی که از نتیجه راضی باشیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، Photoshop CS4.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تکسچر کردن کاراکترهای بازی Polygon Low در فتوشاپ
Texturing Low Polygon Game Characters in Photoshop
باز کردن سر
Unwrapping the Head
باز کردن تنه
Unwrapping the Torso
باز کردن بازوها و پاها
Unwrapping the Arms and Legs
باز کردن دست ها
Unwrapping the Hands
باز کردن بسته بندی قطعات نهایی بدن
Unwrapping the Final Pieces of the Body
باز کردن زره شانه و صفحه سینه
Unwrapping the Shoulder Armor and Chest Plate
باز کردن دستکش و کلاه ایمنی
Unwrapping the Gloves and the Helmet
باز کردن کمربند
Unwrapping the Belt
باز کردن محافظ زانو و لگن
Unwrapping the Knee and Hip Guards
باز کردن تبر
Unwrapping the Axe
ادغام خوشه های UV ما
Consolidating Our UV Clusters
راه اندازی UV های ما در فتوشاپ
Setting up Our UVs in Photoshop
ترسیم ویژگی های صورت و تنه
Sketching the Features of the Face and Torso
ترسیم ویژگی های بازوها و پاها
Sketching the Features of the Arms and Legs
اعمال بافت طرح روی مدل
Applying the Sketch Texture to the Model
مسدود کردن در نقاط برجسته بدن
Blocking in the Highlights of the Body
مسدود کردن در سایه های صورت
Blocking in the Shadows of the Face
پالایش صورت
Refining the Face
افزودن گرما به صورت
Adding Warmth to the Face
اضافه کردن کلش به صورت
Adding Stubble to the Face
نهایی کردن چهره
Finalizing the Face
تنظیم رنگ پوست
Adjusting Skin Tone
مسدود کردن سایه های تنه
Blocking the Shadows of the Torso
اصلاح بافت سینه
Refining the Chest Texture
ترکیب بافت پشت
Blending the Back Texture
افزودن گرما به تنه
Adding Warmth to the Torso
مسدود کردن در بافت بازوها
Blocking in the Texture of the Arms
اصلاح بافت بازوها
Refining the Texture of the Arms
افزودن گرما به بازوها
Adding Warmth to the Arms
مسدود کردن و اصلاح بافت پا
Blocking and Refining the Leg Texture
تکمیل بافت ساق پا
Finishing the Leg Texture
مسدود کردن در رنگ های دست
Blocking in the Colors of the Hand
تکمیل بافت دست
Finishing the Texture of the Hand
شناسایی مشکلات احتمالی در هنگام بافت
Identifying Possible Issues While Texturing
بافت پا
Texturing the Foot
بافتن لباس زیر
Texturing the Undergarment
ایجاد بافت برای گوش
Creating the Texture for the Ear
بافت دادن به چشم
Texturing the Eye
ایجاد عناصر نامتقارن صورت
Creating the Asymmetrical Elements of the Face
رفع درزها
Fixing Seams
بازیابی بافت ما از فایل سه بعدی ما
Retrieving Our Texture from Our 3D File
ایجاد بافت برای صفحه سینه
Creating the Texture for the Chest Plate
نقاشی طرح صفحه سینه
Painting the Design of the Chest Plate
ایجاد بافت کلاه
Creating the Texture of the Helmet
ایجاد ارزش برای زانوبند
Creating the Values for the Knee Pads
ایجاد چرم برای زره شانه
Creating the Leather for the Shoulder Armor
اتمام اولین مجموعه از بافت زره
Finishing the First Set of Armor Texture
ایجاد ارزش های جمجمه برای کمربند
Creating the Values of the Skull for the Belt
ایجاد ارزش ها برای شاخ ها
Creating the Values for the Horns
ایجاد ارزش برای کمربند
Creating the Values for the Belt
اتمام کمربند
Finishing up the Belt
تعیین ارزش ها برای محافظ های هیپ
Laying Down the Values for the Hip Guards
ایجاد بافت برای دستکش
Creating the Texture for the Gloves
رنگ آمیزی عناصر پارچه ای کمربند
Painting the Cloth Elements of the Belt
مسدود کردن رنگ برای زره
Blocking in Color for the Armor
نهایی کردن رنگ زره
Finalizing the Color of the Armor
ترسیم تسمه برای زره ما
Sketching the Straps for Our Armor
بافت بند
Texturing the Straps
ایجاد سگک برای تسمه ها
Creating Buckles for the Straps
ایجاد بافت برای سر تبر
Creating the Texture for the Axe Head
ایجاد بافت برای دسته تبر
Creating the Texture for the Axe Handle
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.
نمایش نظرات