آموزش برنامه نویسی شی گرا با سی شارپ

Object-Oriented Programming with C#

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا می دانستید که می توانید از مفاهیم برنامه نویسی شی گرا در C# و .NET 6 برای نوشتن کدهای تمیز و قابل استفاده مجدد استفاده کنید؟ در این دوره، مربی Jesse Freeman یک نمای کلی از بسیاری از ویژگی‌های C# که از برنامه‌نویسی شی گرا پشتیبانی می‌کنند، از جمله کلاس‌های انتزاعی، رابط‌ها، انواع عمومی، الگوهای دستوری، لغو روش‌ها و موارد دیگر به شما ارائه می‌دهد. برای کمک به ایجاد یک زمینه دنیای واقعی برای مفاهیم، ​​جسی به شما نشان می‌دهد که چگونه از ویژگی‌ها با مثال استفاده کنید، زیرا او کدهای موجود را دوباره بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند یک بازی ماجراجویی متنی تعاملی بنویسید. در طول مسیر، استراتژی‌هایی را برای طیف وسیعی از سناریوها کشف کنید تا بتوانید مشکلات پیچیده را حل کنید و گردش کار خود را ساده کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • برنامه نویسی یک بازی ماجراجویی متنی شی گرا Programming an object-oriented text adventure game

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

1. استفاده از دات نت 6 1. Using .NET 6

  • راه اندازی دات نت 6 Setting up .NET 6

  • کلاس ها Classes

  • تمدید کلاس Extending a class

  • امتحان فصل Chapter Quiz

2. دامنه 2. Scope

  • محدوده Scope

  • سینگلتون Singleton

  • کلاس های جزئی Partial classes

  • امتحان فصل Chapter Quiz

3. الگوی فرمان 3. Command Pattern

  • اتاق The room

  • حرکت اتاق Room movement

  • اقدامات Actions

  • اقدام را اجرا کنید Execute action

  • برو اقدام کن Go action

  • حلقه اقدام Action loop

  • امتحان فصل Chapter Quiz

4. روشهای لغو 4. Overriding Methods

  • ایجاد اتاق ها Creating rooms

  • محاسبه همسایگان Calculating neighbors

  • روش های فراگیر Overriding methods

  • به هم پیوستن کلمات Joining words

  • تزئین اتاق ها Decorating rooms

  • امتحان فصل Chapter Quiz

5. رابط ها 5. Interfaces

  • موارد Items

  • فهرست Inventory

  • با استفاده از آیتم ها Using items

  • رابط ها Interfaces

  • ساخت کوله پشتی Creating a backpack

  • ایجاد یک سینه Creating a chest

  • امتحان فصل Chapter Quiz

6. تعامل 6. Interaction

  • ایجاد کلید و طلا Creating a key and gold

  • پر کردن اقلام Populating items

  • اقدام به Take action

  • از عمل استفاده کنید Use action

  • امتحان فصل Chapter Quiz

نتیجه Conclusion

  • ادامه با سی شارپ Continuing with C#

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی شی گرا با سی شارپ
جزییات دوره
2h 17m
36
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.