آموزش طراحی هیولاهای فیلم ترسناک در ZBrush

Designing Scary Film Monsters in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush یاد می گیریم که چگونه یک هیولای دقیق را مجسمه سازی و بافت کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3. در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک هیولای دقیق را مجسمه سازی و بافت کنیم. در طول این سری از درس ها، ما تمام جنبه های طراحی یک موجود ترسناک را در ZBrush با استفاده از تکنیک های جایگزین پوشش خواهیم داد. در اولین ویدیو، نمونه هایی از تصاویر ترسناک و همچنین نگاهی اجمالی به یک فیلم کوتاه آینده خواهیم دید که همه با کلمه "ترس" پوشانده شده است. در نهایت، ما شروع به مسدود کردن اشکال اصلی با استفاده از یک مش پایه بسیار ساده می‌کنیم که از یک کره سه‌بعدی مجسمه‌سازی شده است، آن را جزئیات می‌دهیم، فقط با استفاده از برس‌ها و آلفاهای ساده آن را بافت می‌دهیم و مقداری خز سریع اضافه می‌کنیم. در پایان، ما یک صفحه گردان ارائه خواهیم داد و در مورد خلاقیت، گردش کار، و چگونگی تقویت خلاقیت خود با کمک TM: مدیتیشن متعالی صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی هیولاهای فیلم ترسناک در ZBrush Designing Scary Film Monsters in ZBrush

  • افکاری در مورد طرح های ترسناک و کلمه ترس Thoughts About Scary Designs and the Word Fear

  • مسدود کردن مش های پایه Blocking out the Base Meshes

  • شکل دادن به نواحی اصلی مدل Shaping the Main Areas of the Model

  • ارزیابی و کشف سطح Evaluating and Discovering the Surface

  • مرحله اول جزئیات First Phase of Detailing

  • مرحله دوم فرآیند جزئیات Second Phase of the Detail Process

  • اضافه کردن جزئیات کوچکتر به سطح Adding Smaller Details to the Surface

  • تکمیل جزئیات سطح Completing the Surface Details

  • پوشش رنگ مخلوق ما Color Coating Our Creature

  • بافت با استفاده از براش و آلفا Texturing Using Brushes and Alphas

  • سفت نگه داشتن بافت در حین افزودن جزئیات بیشتر Keeping the Texture Tight While Adding More Details

  • با رنگ ها، برس ها و شکل ها سرگرم شوید Having Fun with Colors, Brushes and Shapes

  • بافت پشت مخلوق ما Texturing the Back of Our Creature

  • بافت نهایی و ساخت سریع خز با فیبرمش Final Texturing and Making Quick Fur with FiberMesh

  • گرامافون نهایی و چند نکته در مورد خلاقیت Final Turntable and Some Tips on Creativity

نمایش نظرات

آموزش طراحی هیولاهای فیلم ترسناک در ZBrush
جزییات دوره
2h 56m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Fabrizio Bortolussi Fabrizio Bortolussi

فابریزیو شروع به تبلیغات تلویزیونی ایتالیا با انجام ماکت های کوچک و مدل سازی دیجیتالی در مایا کرد. وی سپس در سطح بین المللی نقل مکان کرد تا در توکیو نقل مکان کند. وی شروع به کار به عنوان فریلنسر Origami Digital در هالیوود کرد. به زودی کار فیلم ادامه یافت و با نیل بلومکمپ در Peter Wackson’s Wingnut Films به عنوان یک طراح موجود آزاد و هنرمند بافت همکاری کرد. او طراح اصلی موجودات در تولید IG (استودیوی معروف ساخت شبح در پوسته) مستقر در توکیو بوده است. فابریزیو اکنون به عنوان یک طراح و معلم موجود آزاد در ایتالیا و با طیف گسترده ای از مشتریان کار می کند. خدمات شامل مفهوم ، رس ، تصویرگری ، آموزش ، کارگاه های آموزشی ، ماکت های دیجیتال برای فیلم ها ، تبلیغات و بازی های ویدیویی است. استودیوی Fabrizio در لاتینا و رم (ایتالیا) مستقر است و برای مستقل از راه دور و قرارداد کار فرعی در دسترس است.